بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» دلیل حذف بازی آنلاین فورتنایت از اپ استورهای گوگل و اپل چه بود؟

دلیل حذف بازی آنلاین فورتنایت از اپ استورهای گوگل و اپل چه بود؟

یکی از خبرهای گرم در زمینه موبایل و بازی در چند روز گذشته حذف بازی محبوب Fortnite از فروشگاه App و Google Play بود. خبری که بسیاری از پیروان این بازی را متعجب و نگران کرده و البته این سوال را برای آنها ایجاد کرده است که واقعاً دلیل چنین اقدامی توسط اپل و گوگل چیست؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را پیدا کنید ، با آگورابلاگ همراه باشید.


در حقیقت ، داستان از این قرار است که Epic Games به عنوان توسعه دهنده و ناشر Fortnite ، اخیراً نسخه ای از بازی را که خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد ، منتشر کرده است. از آنجا که 30٪ درآمد درون برنامه ای را گوگل و اپل تشکیل می دهند ، ارائه چنین جایگزینی در واقع به معنای دور زدن این دو شرکت است و به همین دلیل شاهد چنین پاسخی از سوی آنها بوده ایم.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


Fortnite یک بازی رایگان است ، اما برخی از اسلحه ها و پوسته های درون بازی با پرداخت هزینه ای آزاد می شوند که منبع درآمد زیادی برای سازنده بازی است. مدل موبایل عنوان سالانه 125 میلیون بازیکن دارد که میلیون ها دلار خرید درون برنامه ای کسب می کنند. همچنین ، با توجه به برج سنسور ، تخمین زده می شود که این تفریح ​​در مجموع بیش از 350 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد.



با این اوصاف ، طبیعی است که اپل و گوگل از اینکه دیگر قادر به ساخت 30 درصد از بازی نیستند ، شکایت زیادی می کنند. پس از انتشار جایگزین جدید Fortnite و اضافه شدن خریدهای درون برنامه ای ، اپل ابتدا بازی را از فروشگاه خود حذف کرد و سپس گوگل آن را از Google Play حذف کرد. با این وجود ، علی رغم حذف Fortnite از Google Play ، هنوز کاربران قادر به پخش آن در این سیستم عامل هستند و گوگل تأیید کرده است که می توان آن را از طریق فروشگاه های مختلف مانند برنامه Epic Games یا Samsung Galaxy Store نصب کرد.


Google بیانیه رسمی صادر کرده است:

در حالی که Fortnite هنوز در اندروید کاربردی است ، ما نمی توانیم آن را در Google Play عرضه کنیم زیرا مغایر با مقررات این فروشگاه است.

در این رابطه :  اپل همه برنامه های Epic Games را از فروشگاه App حذف کرده است


غول فناوری علاوه بر این اعلام کرده است که از هر فرصتی برای مبادله بازی های ویدیویی حماسی استفاده کرده و بازی Fortnite را دوباره به گوگل پلی می آورد و از چنین مشکلی استقبال می کند. اما وضعیت امور در پلتفرم ios کاملاً مشخص است و با حذف fortnite از برنامه صرفه جویی ، مشتریان هیچ راه جایگزین دیگری برای قرار دادن و انجام این بازی در مقابل خود ندارند. اپل مانند google ، حذف fortnite از برنامه save را به دلیل نقض مقررات و سیاست های فروشگاه مقصر می داند و دقیقاً به دستکاری روش های شارژ درون برنامه ای در این ورزش اشاره دارد. جهت ، این شرکت همچنین ابراز تمایل کرده است که مذاکرات می تواند مشکل را حل کند و fortnite را به برنامه ذخیره کند. در پاسخ به حذف ورزش محبوب خود از فروشگاه برنامه و google play ، بازی های ویدئویی حماسی از Apple و Google شکایت کرده و آنها را به برهم زدن مخالفت منصفانه متهم کرده است. توسعه دهنده در شکایت خود اعلام کرد:

Epic به دنبال جبران خسارت نیست و البته در جستجوی معامله بهتر با google نیست. این شرکت می خواهد قول آسیب دیده google را به یاد بیاورد ، که در آن آمده بود: "اندروید می تواند یک محیط باز و تهاجمی برای همه کاربران و فعالان صنعت باشد." برای تحقق این قول و تأمین این نوع تختخوابها واقعاً مایل لازم است.

مقاله مرتبط:اپ استور چین اپل ،هزاران اپلیکیشن و بازی را حذف نموده است

این دیگر اولین باری نیست که گوگل و اپل خبرهای 30 درصدی کاهش درآمد درون برنامه ای را منتشر می کنند. به عنوان مثال Spotify تاکنون در سال 2019 شکایتی را به کمیسیون اروپا مبنی بر تخفیف 30 درصدی درآمد از طریق اپل ارائه کرده بود. به گفته مدیرعامل این شرکت ، پرداخت این 30٪ به اپل آنها را تحت فشار قرار می دهد تا قیمت اشتراک خود را افزایش دهند و در نتیجه ، آنها در تقابل با برنامه Apple Music خطر غلبه بسیار کمتری خواهند داشت. در واقع ، سازندگان موافقت می کنند که گوگل و اپل با کمک گرفتن 30 درصد از درآمد توسعه دهندگان مختلف ، در محیط متجاوز خود و برنامه های خود تغییر می دهند.


منبع :www.agorablog.eramblog.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده