خرید از سراسر دنیا


» دستیابی به موفقیت با ایجاد انگیزه ی روانی

دستیابی به موفقیت با ایجاد انگیزه ی روانی

قابل استفاده برای تمامی جویندگان موفقیت بیشتر در زمان کمتر



نسبت به قابلیت خود در رسیدن به موفقیت بیشتر در زمان کمتر تصورات یا گفتگوی درونی منفی نداشته باشید. نخست باید به باورهای غلط خود در مورد مدیریت زمان و موفقیت پی برده و آنها را به سرعت اصلاح کنید.

مدیریت زمان شما را تبدیل به فردی خشک و بیروح نکرده و برعکس باعث خواهد شد که با استفاده از تکنیکهایی که به شما آموزش خواهیم داد روزانه حداقل 2 ساعت در وقتتان صرفهجویی کنید. آیا متوجه اهمیت صرفه جویی روزانه 2 ساعت وقت هستید؟ این یعنی سالانه بیش از 3 ماه صرفهجویی! خودتان بنشینید و حساب کنید! این یعنی اضافه شدن حدود 35 % به درآمد شما یا فرصت ایجاد شغل دوم یا استراحت و رسیدگی بیشتر به خانوادهاتان یا هر کار مفید دیگری، اما فکر نکنید که با مدیریت کردن زمان قرار است به یک آدم ماشینی تبدیل شوید. برعکس هر چقدر بیشتر بر زندگی و زمان خود کنترل داشته باشید فعالتر، سرزنده تر و موفق تر خواهید شد. برای عادت به مدیریت زمان از روشهای برگزیدهی " برایان تریسی" استفاده کنید:


1-جملات تاکیدی مثبت: با خود در این مورد به صورت مثبت صحبت کرده و همیشه تجسم کنید که قادر به مدیریت بهینهی زمان و موفق شدن هستید جملات مثبت را در زمان حال به کار ببرید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

مثل این جملات:

"من از وقتم به خوبی استفاده میکنم"

" من قادر به مدیریت زمان هستم"



2-  تجسم خلاق: اگر چالشی پیش رو دارید، مثلاً اگر قرار است پروژهای دشوار را در مدت کمی به انجام برسانید پیش از شروع کار در یک یا چند نوبت، در اتاقی آرام و بدون وجود عوامل مزاحم دراز کشیده و از فرق سر تا نوک پا به ریلاکس کردن بدنتان بپردازید. به خود بگویید:


" من آرام و آرامتر میشوم".


چند نفس عمیق و آرام کشیده و تجسم کنید که آن پروژه یا کار را به بهترین نحو ممکن در زمان کم انجام داده و در موعد تعیین شده تحویل میدهید. مطمئن باشید که در عالم واقعیت نیز به همان خوبی پروژه را انجام و تحویل خواهید داد زیرا مغز شما آنچه را که از قبل به آن باور دارد و آن را چند بار برای خود تجسم کرده در واقعیت نیز پیاده خواهد نمود. هر قدر در هنگام این تمرین بیشتر ریلاکس باشید اثر بیشتری را مشاهده خواهید کرد.


3- نقش آموزشی: فرض کنید میخواهید استفاده بهینه از زمان را با اعمالتان به دیگران بیاموزید و مدیریت زمان را آموزش دهید و یا تجسم کنید که دارید نقش مدیریت زمان را بازی میکنید و ایفای این نقش به شما محول شده است و با این شیوه به مدیریت کردن زمان عادت کنید.


4- الگوبرداری: میتوانید افراد دیگری را که در این زمینه موفق هستند به عنوان الگو برای خود انتخاب و از کارهای آنان پیروی کنیدتا به مدیریت زمان عادت نمایید.


5- قانون کارآیی جبری: اگر کسی 100 میلیون تومان پول گرو بگذارد و به شما بگوید که شما از این لحظه تحت نظر هستید و اگر یک ماه زمان خودتان را به درستی مدیریت کنید این پول به شما تعلق خواهد گرفت رفتارتان در آن یک ماه چگونه خواهد بود؟! با چنین فرض و انگیزهی قوی وارد عمل شوید.

6- ترکیب اندیشه و احساس: اگر تصور شفافی از لیاقت و کارآیی خود داشته و آن را با شور و اشتیاق برای موفقیت ترکیب کنید، ذهن ناخودآگاه شما این تصویر را بسیار سریعتر میپذیرد، بهخصوص اگر از قبل فرض را بر این بگذارید که موفق شدهاید!


نخستین گام برای موفقیت بیشتر در زمان کمتر، ایجاد انگیزهی روانی قوی و تمرین آن از طریق روشهای فوق می باشد .



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده