دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اخبار جدید از معرفی احتمالی آیفون 13 در تاریخ 23 شهریور

اخبار جدید از معرفی احتمالی آیفون 13 در تاریخ 23 شهریور

گزارش های جدید معرفی احتمالی iPhone 13 و ویژگی های احتمالی آن

"جان پراسر" ، منبع معتبر در زمینه فناوری ، اعلام کرده است که سری آیفون 13 در دو هفته آینده در 14 سپتامبر برابر با 23 شهریور معرفی می شود. تصویری از جعبه و قاب آیفون نسل بعدی نیز منتشر شده است که می تواند نشان دهنده معرفی آن در آینده نزدیک باشد.

علیرغم گزارش های متعدد ، اپل هنوز اطلاعات رسمی در مورد آیفون 13 منتشر نکرده است. اگرچه کوپرتینویی ها سعی می کنند از افشای اطلاعات محصول خود جلوگیری کنند ، اما هنوز شاهد انتشار اطلاعات آنها قبل از رونمایی هستیم.


اکنون ، در آخرین اطلاعات مربوط به آیفون 13 ، منبع معتبری در این زمینه ،یعنی جان پراسر ، از معرفی این سری از گوشی های اپل در 14 سپتامبر خبر داده است. او همچنین گفته که عرضه این محصولات از 23 اکتبر یعنی 2 مهر ماه آغاز می شود.

در طول روزهای اخیر، تصویر دیگری که بسته بندی آیفون 13 را نشان می دهد فاش شده است . اگرچه این تصویر از منابع غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده است ، اما می تواند نشان دهنده انتشار آیفون سری 13 در آینده ای نزدیک باشد. Praser همچنین اظهار می کند که تمام مدل های این سری برای پیش خرید بلافاصله در دسترس خواهند بود.


نسل جدید آیفون های اپل با تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی همراه خواهند بود و کوپرتینویی ها توجه ویژه ای به دوربین آن دارند. طبق گزارشات و شایعات ، ابعاد ماژول دوربین این محصولات به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، همه آنها مجهز به تثبیت کننده تصویر "سنسور شیفت" هستند و همچنین از ProRes و پرتره  برای فیلمبرداری پشتیبانی می کنند.


از جمله تغییرات احتمالی گوشی های سری iPhone 13 می توان به کاهش ابعاد تاچ صفحه نمایش ، بیشتر شدن ظرفیت باتری این گوشی ها و همچنین رفرش ریت 120Hz نمایشگر مدل های Pro اشاره کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده