دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی فصل نهم سریال دکستر با عنوان Dexter: New Blood

معرفی فصل نهم سریال دکستر با عنوان Dexter: New Blood

معرفی فصل نهم سریال Dexter

فصل 9 سریال Dexter ، با عنوان Dexter: New Blood ، به نظر می رسد تمرکز بیشتری روی Dexter Morgan و خانواده اش داشته باشد تا آنتاگونیستی اصلی که تا به حال دیده ایم.


Dexter: New Blood و فصل آخر سریال بیشتر بر خانواده دکستر مورگان تمرکز خواهد کرد. از جمله جذابیت هایی که در ده قسمت جدید از مجموعه دکستر با آن مواجه هستیم ، بازگشت مایکل سی هال شخصیت اصلی و محبوب سریال و همچنین کلاید فیلیپس شورنر نویسنده ی چهار فصل اول در فصل جدید این سریال است. همچنین در این فصل ، شاهد چهره های جدیدی مانند کلنسی براون به عنوان ویلن اصلی و کورت کالدول ، شهردار غیر رسمی دریاچه آیرون در نیویورک شمالی (محل زندگی دکستر) خواهیم بود.

اسکات رینولدز تهیه کننده سریال در مصاحبه با ورایتی گفت که Dexter: New Blood ساختار متفاوتی خواهد داشت و تمرکز سریال بر خانواده مورگان است تا جنایتکارانی که دکستر شکار می کند. از آنجا که داستان فصل جدید سریال تقریبا یک دهه پس از حوادث پایانی فصل هشتم اتفاق می افتد ، طی این مدت ماجراها و حوادث زیادی برای دکستر پیش آمده و به همین دلیل شخصیت او را دچار تغییر کرده است.


با توجه به تیزرهایی که از فصل نهم سریال دکستر پخش شده است ، به نظر می رسد قسمت های جدید تفاوت زیادی با سریال اصلی داشته باشد و دکستر مورگان زندگی جدیدی را در مکانی متفاوت از فصل های قبل آغاز کرده است. با این حال ، به نظر می رسد که این سریال همچنان شیوه روایت داستانی سابق خود را حفظ می کند زیرا "جنیفر کارپنتر" بار دیگر نقش خواهر دکستر مورگان را بازی می کند و او نیز مانند پدرش هری در این سریال به عنوان یک روح در سریال حضور دارد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده