دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی و آشنایی با بازی Death Stranding

معرفی و آشنایی با بازی Death Stranding

اوضاع در ایالات متحده شکننده است ، و بازسازی آن بر عهده شماست. این یک فریب طولانی است که بسیاری از مردم به آن اعتقاد دارند ، اما شما مطمئن نیستید که می توانید این کار را انجام دهید. قدم زدن طولانی و خطرناک و واقعیت این است که در وهله اول مشخص نیست که آمریکا به چه معناست. گذشته از این ، شما در زمین مرطوب و صخره ای قدم می زنید بدون اینکه کاملاً درک کنید کجا می خواهید. به غیر از هیولا که نمی توانید ببینید ، بیشتر اوقات هیچ کس دیگری وجود ندارد - فقط شما و افکار خود ، یک قدم جلوتر از بقیه.


Death Stranding در درجه اول مربوط به آمریکا است. اما هدف واقعی شما در ساختن این کشور کمک به مردم ، جمع کردن آنها و برقراری ارتباط است ، نه برای مفهوم مبهم آمریکا ، بلکه کمک به افراد درون آن است. Death Stranding ذاتاً نوید بخش جدی و خوش بینی است. این بازی پیچیده و کند است ، اما در مرکز آن ، هرگز به قدرت و هدفی مطلق که در ارتباطات انسانی می یابیم متوقف نمی شود و این یک موفقیت بسیار چشمگیر از این بازی است.


بازسازی این کشور صرفاً در حال گرفتن هر شهر از راه دور ، ایست بازرسی از راه دور و فردی در یک شبکه است ، اسکلت آن توسط یک سازمان شبه دولتی به نام پله ها گذاشته شده است. با پل سام پورتر (با بازی نورمن ردوس) ، تمام کاری که باید برای بدست آوردن مردم انجام دهید این است که بسته هایی را برای آنها به ارمغان آورد. اکثر مردم هرگز به دلیل هیولاهای اسرارآمیز به نام BT بیرون نمی روند ، اما برخلاف اکثر افراد ، سام می تواند آنها را به اندازه کافی احساس کند تا از آنها گذشته شود و محموله های مهم را به مقصد خود تحویل دهد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام
تحویل آنها دشوار است. شما بر اساس حمل و نقل کالا در چند دسته ارزیابی خواهید شد ، اما وضعیت کالاها می تواند باعث شکسته شدن آن شود و عوامل زیادی وجود دارد که علیه شما کار می کنند. از طیف وسیعی از تپه های صعب العبور سنگی گرفته تا رودخانه هایی که آنقدر عمیق و گسترده هستند که می توانید بدون کمک آنها از کنار آنها عبور کرده و با بارانهای شدید باران برخورد کنید. قرار گرفتن در معرض آنها می تواند کالاها را کاملاً نابود کند ، درست همانطور که دشمنان می توانند به کالا در دوره مسی آسیب برسانند. حتی کوچکترین سنگها می توانند مشکلات بزرگی را برای شما ایجاد کنند. برای حفظ جای پای خود ، باید به جایی که قدم می گذارید توجه زیادی داشته باشید و تعادل خود را در هنگام سخت بودن یا هنگام حمل چیزهای زیادی حفظ کنید.


شبکه کایرال نوعی دریچه اینترنت است که به شما امکان می دهد اشیاء پرینت سه بعدی ایجاد کنید ، که بسیار مفید است و به خودی خود یک محرک قوی است. وقتی در یک ترمینال شبکه کایرال قرار دارید ، می توانید نردبان و طناب را برای تراورس ، چکمه های فرسوده جدید ، اسپری تعمیر ظرف آسیب دیده و اساساً تقریباً در مورد هر چیز دیگری چاپ کنید. تا زمانی که برنامه ای داشته باشید باید حمل را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک پرینتر قابل حمل را در مناطق باز تحت پوشش این نوع شبکه تنظیم کنید ، که به ساختارها نیاز دارد تا راه را هموار کنند - مواردی مانند پل ها ، برج های نگهبانی و ژنراتورها ، و وسایل نقلیه ، ساخته شده اند.


شبکه Chiral همچنین به شما می دهد تا به جزء آنلاین بازی دسترسی پیدا کنید که کاملاً ضروری است. شما هیچ وقت بازیکنان دیگری را نمی بینید ، اما تأثیر آنها در همه اطراف شما است. هنگامی که یک منطقه بصورت آنلاین است ، می توانید ساختارها و اشیاء را که توسط بازیکنان دیگر در طول سفر خود باقی مانده است ، ببینید ، به علاوه علائم مفیدی که فقط برای افرادی که بعد از آنها به سر می برند ، باقی می ماند. شما می توانید محموله گمشده شخص دیگری را تهیه کرده و آن را برداشت کنید ، با دانستن اینکه ممکن است بعضی اوقات شخص دیگری شما را پیدا کند و کالاهای شما را به مقصد آنها برساند.

شما می توانید بازیکنان دیگری را برای این ساختارهای توزیع محصول دوست داشته و دریافت کنید ، و درست مانند تحویل های استاندارد ، این یک انگیزه قوی برای انجام کاری مفید برای شخص دیگر است. به نظر می رسد سیستم Like یک تعبیر بسیار آشکار از رسانه های اجتماعی و وابستگی ما به آن است و می تواند شما و سایر بازیکنان را راضی کند.

حتی با باز شدن گیم پلی این بازی ، بدون هیچ توضیحی داستان های زیادی را دریافت خواهید کرد. در ابتدا همه اینها احمقانه به نظر می رسند و می توانید کاملاً گیج باشید. به عنوان مثال ، هر شهری که باید به شبکه chiral اضافه کنید یک "گره" به نام خود دارد و همه آنها در یک رشته که کشور را به هم وصل می کند به "گره" متصل می شوند.

بجنگید اما به مرگ نگویید

می توانید به زودی با تغییر موسیقی شلوغ و نشانه قلمرو BT از آن فضای مجازی خارج شوید. BT از دنیاهای دیگر می تواند ترسناک باشد زیرا آنها به شما نزدیک می شوند ، و موسیقی باعث می شود نفس خود را به عنوان یک شخصیت نگه دارید تا بتوانید بی سر و صدا از کنار آنها گذر کنید. اما مواقعی وجود دارد که شما باید واقعاً با یک BT بجنگید و برای آن ، شما به سلاح های تخصصی نیاز دارید تا آنها را سرنگون کنید. این BT ها چهره های انسانی نیستند که روی زمین شناور هستند ، بلکه وحشت بزرگی است که زیر ابرهای خون فریاد می زند. نبرد از نظر مکانیکی ساده است - شما باید قبل از اینکه به شما اصابت کند ، کمی بیشتر حرکت کنید و به آنها ضربه بزنید - اما باید سکانس ها را بصری و آگاهانه به خاطر بسپارید.

در حالی که BTs و MULE ها معمولاً هنگام تحویل کالا نگرانی زیادی دارند ، شخصیت مادس میکلسون نیز وجود دارد ، مردی که از طریق خاطرات معرفی شده توسط سام ، قسمت های خود را فاش می کند که ساعت تحویل های ساده را نشان می دهد. ، و اینها بخشهای بسیار کوتاهی هستند که در جهت هنری آنها جالب است و به بقیه بازی ها می افزایند. شما دقیقاً نمی دانید دوست چه کسی دشمن است.


کاریکاتور شده ترین دشمن تروی بیکر هیگز است ، تروریستی که به نظر می رسد ناهنجاری های وی محدودیتی ندارد. از بین همه شخصیت ها ، هیگز ضعیف ترین است و تفاوت کمتری نسبت به هر کس دیگری در بازیگران دارد. او واقعاً فقط یک شخصیت بد برای ایجاد انگیزه در بازی برای مقابله با او است.


یک بازی سخت اما هیجان انگیز است. موضوعات متنوعی متنوعی وجود دارد ، و نام های احمقانه ، لحظه ها و نمایش ها حاوی پیام های عالی هستند. این اتفاق در لحظات دلپذیر بازی بسیار واضح تر اتفاق می افتد ، هنگامی که بازیکن دیگری را ترک می کند یا نامه ای را از NPC دریافت می کند و از اینکه از تلاشهای شما تشکر می کند ، نردبان مورد نیاز خود را پیدا می کنید ، احساس مثبت می کنید. در حقیقت ، هم در داستان و هم در گیم پلی ، استدلال می کند که بدبختی باعث می شود کارهایی را انجام دهید که ارزش انجام آن را دارند و زندگی ارزش زندگی را فراهم می کند. این یک بازی است که نیاز به صبر ، شفقت و عشق دارد و همچنین یکی از مواردی است که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده