ثروتسازی با هیپنوتیزم


» معرفی لیست هفت تایی از ترسناکترین بازی های کامپیوتر

معرفی لیست هفت تایی از ترسناکترین بازی های کامپیوتر

جادوگر بلر

جادوگر بلر اغلب یک سفر آزمایشی است. شما از فیلم با همین نام وارد جنگل معروف می شوید تا یک پسر مفقود شده را جستجو کنید. مطمئنا شما تنها نیستید و بسیاری از افراد و موجودات در تلاشند تا شما را شکار کنند ، بسیاری از چیزها در شب از هم جدا می شوند. با این حال ، گلوله همیشه به عنوان ابزار راهنما وجود دارد و اگر موجودی ظاهر می شود ، در جهت خود صدا می کند ، به شما می گوید که چراغ قوه خود را به سرعت نشان دهید. بنابراین ، اگر به دنبال بازی دروازه ای هستید تا به شما در ورود به ژانر ترسناک کمک کند ، Blair Wizard انتخاب صحیحی است.


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


Metro Exodus

 این بازی هنگام تغییر قوانین وحشتناک است. مراحل ابتدایی بازی به شما می آموزد که چراغ را خاموش کنید و سایه ها را تسلط دهید. سپس در پناهگاه های آلوده به عنکبوت زیر دریای خزر به سلاح شما تبدیل می شود. دشمنان آراشید شما در برابر نور آسیب پذیر نیستند ، بنابراین در هر شکاف کم نور که می توانند پیدا کنند ناپدید می شوند. این نشان می دهد که موهای منزجر کننده موهایشان که به طرز وحشیانه ای در برابر دیوارها خراشیده می شوند.


Resident Evil 2 بازسازی


لئون کندی روز اول یک کار نسبتاً دشوار را به عنوان یک افسر پلیس می گذراند. تازه کار با ضرب و شتم راکون سیتی ، تازه کار با گروهی از غیرنظامیان روبرو می شود که از طریق یک بیماری بومی به زامبی ها تبدیل شده اند. سازگاری Capcom از سبک کلاسیک محبوب خود ، باعث می شود گیم پلی اصلی با محوریت بقا حفظ شود. اگر می خواهید در ایستگاه پلیس Racoon City زنده بمانید ، باید گلوله ها را بشمارید و درگیری های خود را عاقلانه انتخاب کنید.



The Evil Within 2


از نظر دشمن شگفت انگیز و طراحی سطح شگفت انگیز ، The Evil Within 2 در مورد ریشه های ترسناک بقای آن صادق است ، همیشه شما را در مقابل یک دشمن دیوانه قرار می دهد. کارفرمایان قاتل و کاوش در عمارتهای ارواح توسط بخش هایی از جهان باز از هم جدا شده اند که هرگز نمی دانید چه چیزی در انتظار شماست.


 


بیگانه: انزوا

 Alien: Isolation یکی از بهترین بازی های سال 2014 است. این بازی ترسناک در مورد گیر کردن در یک ایستگاه فضایی با یک بیگانه (ترسناک) است که به دلیل هوش مصنوعی و طراحی سطح بالا ، وحشتناک تر از همیشه است. این بازی ترسناک واقعاً یک شبیه ساز پنهان شخص اول است.


Condemned: Criminal Origins 

این بازی یک شبیه ساز مبارزات انسانی بی خانمان است که در آن می توانید نقش یک محقق صحنه جنایات شبانه و یک کیسه پانچ به ایتان توماس را بازی کنید. با مردانی وحشتناک و زشت که در سایه ها و بیرون شما نشسته اند. بیرون آمدن از دعوا به معنای ضربه زدن به موقع و جلوگیری از حملات طرف مقابل شماست و در برخورد با دشمنان متعدد بهترین گزینه فرار است.



بازی Darkwood

 

صدا در بازی های ترسناک از اعتبار کافی برخوردار نمی شود و اگر همیشه لازم است به شما یادآوری شود که یک صدای خراشیدن ساده یا یک ضربه از راه دور قدرتمند ، اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های ایندی در ژانر وحشت هستید ، Darkwood را جستجو کنید. این بازی ترسناک از بالا به پایین در مورد مردی مرموز است که درست در وسط یک جنگل آلوده به طاعون در خانه است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده