دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» میانبر دسک تاپ ناشناس Google Chrome به نسخه ویندوز اضافه شده است

میانبر دسک تاپ ناشناس Google Chrome به نسخه ویندوز اضافه شده است


گزارش های اخیر حاکی از آن است که گوگل قصد دارد نسخه ماهواره ای Chrome را با یک میانبر برای دسترسی مستقیم به حالت ناشناس در ماه های آینده مجهز کند.

اگر مرتباً از حالت ناشناس مرورگر Google Chrome استفاده می کنید ، اخبار خوبی برای شما داریم. نسخه ویندوز Chrome به زودی مجهز به میانبر جدید در دسک تاپ خواهد بود ، بنابراین با کلیک بر روی آن ، شما را مستقیماً به حالت Chrome سوق می دهد ، و دیگر نیازی نیست ابتدا خودتان برنامه را باز کنید و سپس بر روی گزینه Unknown کلیک کنید.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

ورود به حالت ناشناس Google Chrome یک روند سریع است و مشکل خاصی را برای کاربر ایجاد نمی کند. پس از باز کردن مرورگر ، فقط روی گزینه New Incognito Mode کلیک کنید یا همزمان Ctrl + Shit + N را فشار دهید. داشتن میانبر مستقیم روی صفحه دسک تاپ می تواند کار شما را بسیار سریع تر کند. مخصوصاً برای کسانی که همیشه از حالت ناشناس Chrome استفاده می کنند.


حالت ناشناس Google Chrome به این مرورگر اجازه نمی دهد داده های مربوط به سابقه جستجو و کوکی ها و تمام اطلاعات وارد شده در فرم های آنلاین را ضبط کند. امروزه جهانی شدن ویروس تاج باعث شده است که بسیاری از افراد در خانه بمانند. بسیاری از کارمندان برای پیشبرد پروژه های خود به مخابرات راه یافته اند. در نتیجه ، استفاده از اینترنت بسیار زیاد شده و مردم به طور فزاینده نگران حریم خصوصی خود هستند. به همین دلیل ، بسیاری از افراد امروز ممکن است از ناشناس ماندن بهره مند شوند. در آینده ، این افراد قادر خواهند بود حالت ناشناس Chrome را مستقیماً از طریق میانبر دسک تاپ باز کنند.

9to5Google Media برای اولین بار در وبلاگ Chromium Gerrit ، شواهدی از افزودن میانبر ناشناس Chrome به نسخه ویندوز پرده برداشت. لیست کد Google Chrome شامل یک پرچم جدید است که گزینه ایجاد میانبر را به منوی ناشناس اضافه کرده است. پرچم ها معمولاً برای فعال کردن قابلیت تست Google Chrome استفاده می شوند. ویژگی جدید Chrome که در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه است ، احتمالاً تا انتشار Google Chrome 87 در دسترس نخواهد بود. Google Chrome 86 در کمتر از یک ماه وارد مرحله بتا می شود و نسخه بعدی آن ، Chrome 87 ، تا نوامبر 2020 (نوامبر و دسامبر 2016) در دسترس نخواهد بود.


ناشناس Chrome نمی تواند مرور شما را کاملاً ناشناس کند. وب سایت های بازدید شده و ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) و کارفرما (در صورت استفاده از سیستم تجاری) می توانند تاریخچه جستجوی شما را مشاهده کنند. بنابراین ، گزینه بهتر برای ناشناس بودن ، استفاده از VPN است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده