دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اتهامی دوباره برای کمپانی آمازون با نام سرقت ایده ها در قالب سرمایه گذاری

اتهامی دوباره برای کمپانی آمازون با نام سرقت ایده ها در قالب سرمایه گذاری

به تازگی ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان ، آمازون ، به بهانه سرمایه گذاری روی آنها متهم به سرقت ایده استارتاپ ها شد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


این شرکت با چندین استارتاپ ارتباط برقرار می کند ، با مسئولان خود جلساتی برگزار می کند و در برخی موارد حتی بخش کوچکی از سهام آنها را نیز خریداری می کند ، اما همه این موارد برای دسترسی به اطلاعات آنها انجام می شود و در نهایت این شرکت محصولات مشابهی را با این دستگاه ها تولید می کند. استارتاپ ها را تولید و راه اندازی می کند.


وال استریت ژورنال اخیراً در گزارشی چندین مثال آورده است، به عنوان مثال ،

یک استارتاپی به نام LivingSocial برای جمع آوری سرمایه با این فروشگاه آنلاین ملاقات دارد و در نهایت 30٪ سهام خود را به آن می فروشد. به دنبال این سرمایه گذاری ، آمازون به اطلاعات اختصاصی استارتاپ دسترسی پیدا کرد و پس از تماس با مشتریان ، به آنها پیشنهاد داد که با محصولات مشابه معاملات بهتری داشته باشند.

LivingSocial تنها استارتاپی که با این مسئله نیست مواجه شده. سازنده بلندگو هوشمند "Ubi" همچنین اعلام کرد که قبل از رونمایی از Amazon Echo با مسئولان این فروشگاه آنلاین دیدار کرده است. نتیجه این جلسه تولید محصولی مشابه با Ubi بود که در نهایت با نام Echo وارد بازار شد. برخی از مدیران استارتاپ ادعا کرده اند که پس از عرضه محصولات مشابه توسط آمازون ، تجارت آنها نابود شد و آنها مجبور شدند فعالیت های خود را کاهش دهند.

آمازون در مورد این گزارش اظهار نظری نداد ، اما گفت جلسات با استارتاپ ها با هدف سرمایه گذاری محرمانه است. این فروشگاه آنلاین همچنین اظهار داشت که از اطلاعات این جلسات برای تولید محصولات خود استفاده نمی کند و چنین ادعاهایی معمولاً در دادگاه تسویه می شود.

مدیر عامل فروشگاه آنلاین ، جف بزوس ، که ثروت وی در روزهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، به همراه مدیرعامل های فیس بوک ، اپل و گوگل ، مجبور است در جلسه مجازی با اعضای کنگره درباره پرونده ضد انحصاری شهادت دهد ، هرچند تاریخ این جلسه به طور نامحدود به تعویق افتاده است. .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده