دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شش فکر سمی و خطرناک که باید از افکار خود حذف کنید

شش فکر سمی و خطرناک که باید از افکار خود حذف کنید

" ذهن خود را تغییر دهید تا زندگی خود را تغییر دهید" شعار بسیاری از افراد است ، اما مشکل این است که اکثر ما به هیچ وجه چیزی راجع به افکار منفی که در ذهن ما می گذرد نمی دانیم و برخورد با این افکار یک مشکل می شود. برای ما. عادت کنید. به همین دلیل بسیاری از افکار منفی که در راه موفقیت ما در زندگی قرار دارند بسیار عادی ، ساده و آشنا به نظر می رسند.


1- خیلی دیر است

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟
فرقی نمی کند شما کی هستید یا چه کارهایی را انجام داده اید ، حتی مهم است که از کجا آمده اید و… زیرا همیشه می توانید اوضاع را تغییر دهید و به یک نسخه به اصطلاح بهبود یافته از خود تبدیل شوید. وقتی بتوانید سر و صدای افکار داوری دیگران را در ذهن خود خاموش کنید ، آرامش ، قدرت و آگاهی بیشتری خواهید داشت و بهتر خواهید توانست صدای درونی خود را بشنوید و وقتی این اتفاق بیفتد ، متوجه خواهید شد که می خواهید انجام آنچه می خواهید انجام دهید. ، خیلی دیر نشده.


2- آنچه می توانم بگویم ، اصلاً مهم نیست

سکوت جنگ را در ذهن شما سخت تر و طولانی تر می کند. بنابراین قبل از این که این افکار مسموم بیش از حد قدرت پیدا کنند و شما را خسته کنند و با خودتان صادق باشید و به خودتان حقیقت را بگویید و آن را از ذهن خود رها کنید! راستش ، غم انگیزترین چیزی که برای بسیاری از افراد رخ می دهد این است که افکار و احساسات آنها غالباً ناگفته می رود و درک دیگران دشوار است.


3- من به اجازه آنها احتیاج دارم

کاری را که می خواهید انجام دهید انجام دهید و وقت خود را هدر ندهید و هزاران توضیحات را به دیگران بدهید. بیشتر مردم همیشه فقط آنچه را که می خواهند بشنوند ، می شنوند. بنابراین فقط به دلیل این که کسی ایده شما را دوست ندارد یا درک نمی کند ، به این معنی نیست که توضیحی مناسب در مورد آن وجود ندارد یا اینکه ارزش اقدام کردن را ندارد.


4- اگر من فقط کمی قوی تر ، باهوش تر ، جذاب تر و غیره بودم

بدترین نوع تنهایی ، راحت نبودن با خود است. در هر صورت ، بهتر است خودتان باشید و خطر اینكه مورد تمسخر دیگران قرار بگیرید را بگیرید ، اما زندگی خود را بر اساس دروغ قرار ندهید تا مجبور نشوید خود را تحقیر كنید. به یاد داشته باشید که تقریباً هر اتفاقی که برای شما می افتد ، بازتاب مستقیم افکاری است که در ذهن خود دارید. بنابراین هرگز نمی توانید کاری بهتر و بهتر از آنچه به آن اعتقاد دارید و به خودتان اعتماد دارید ، انجام دهید.


5- هرچه امروز ریسک کنم ، فردا کمتر پشیمان می شوم.

شما 100٪ عکس هایی را که هرگز نمی گیرید از دست می دهید ، و این قانون در مورد هرگونه انتخاب ، تغییر و شانس ممکن است در زندگی با آنها روبرو شود. شما هرگز نمی توانید زندگی خود را تغییر دهید تا اینکه شروع کنید و از شانس خود استفاده کنید یا مسیری را انتخاب کنید که در یک چهارراه هستید. در پایان ، به جای پشیمان شدن از اشتباهات خود در طول مسیر ، روابطی را که توانستید شروع کنید اما از آن ترسیدید و هرگز شروع نشدید ، و تصمیماتی را که برای تصمیم گیری در وقت زیادی تلف کرده اید ، به هدر داد.


6. من از فردا شروع می کنم

تا امروز که انجام این کار را تا فردا به تعویق نیاندازید ، یک اتفاق بزرگ ممکن است رخ دهد. هرگز نگذارید ترس از اشتباه شما را از انجام کاری باز دارد. زندگی با چند اشتباه لذت بخش تر و پاداش دهنده تر از زندگی کردن برای هیچ چیز نیست.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده