بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» راه های کسب درآمد با کانال تلگرام به صورت آنلاین

راه های کسب درآمد با کانال تلگرام به صورت آنلاین

چگونه می توان به صورت آنلاین با کانال تلگرام کسب درآمد کرد؟

همانطور که معلوم است ، تلگرام در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مکان ها برای کسب درآمد آنلاین است. تلگرام اکنون یکی از سریعترین سکوهای اجتماعی و پیام رسان ها در حال رشد است. هر ماه تقریباً 800000 کاربر به تلگرام می پیوندند! مخاطب پیام رسان در حال افزایش است و همچنین تعداد کاربران کانال ها و گروه های تلگرام در حال افزایش است. در نتیجه ، تلگرام به یکی از بزرگترین عوامل درآمدزایی تبدیل می شود. مردم در سراسر جهان اجتماعات (کانال ها و گروه ها) ایجاد می کنند و سودهای کلانی را به صورت آنلاین کسب می کنند.

در ادامه با آگورا بلاگ همراه باشید به شما خواهیم گفت ، چگونه می توانید با کانال تلگرام درآمد آنلاین داشته باشید؟


1. خدمات و محصولات خود را بفروشید

شما همیشه می توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بزرگی که در تلگرام ثبت شده اند ، ارتقا دهید و از طریق این بستر اجتماعی ، مشتریان جدیدی را بدست آورید. فرقی نمی کند که به یک محصول وابسته باشید یا یک محصول خاص داشته باشید. شما می توانید محصولات خود را به راحتی از طریق کانال های تلگرام بفروشید.


کانال تلگرام در اصل برابر با رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، اینستاگرام) است اما شما تعامل بسیار بالاتری در این برنامه دارید. البته هرچه تعداد اعضای بیشتری در کانال داشته باشید ، شانس شما برای مجبور کردن مشتریان جدید به صورت آنلاین و کسب درآمد از تلگرام بهتر است.


2- فروش تبلیغات در کانال تلگرام

ارسال تبلیغات در کانال تلگرام شما یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد است. اگر بیش از 50k عضو داشته باشید ، می توانید به راحتی هر پست تبلیغاتی را به سایر دارندگان کانال تلگرام بفروشید. ساعت ها یا روزها آنها را شارژ کنید ، درآمد کسب کنید. هرچه تعداد مشترکان بیشتری داشته باشید ، قیمت بالاتری نیز خواهید داشت. با تبلیغ کانال ها و محصولات دیگر می توانید در ماه پول زیادی بدست آورید. اما برای به دست آوردن نتیجه ، کانال شما باید محتوای خوبی داشته باشد. بنابراین اعضای شما از آنچه منتشر می کنید سرگرم می شوند.


3-  اعضای بیشتر برابراست با درآمد بیشتر چونکه می توانید کانال تلگرام خود را بفروشید

اگر در کانال خود اعضای کافی دارید ، می توانید آن را به شخص دیگری بفروشید. با واگذاری مالکیت خود به مشتری بالقوه ، قیمت خوبی را تعیین کنید و درآمد زیادی کسب کنید.

سپس می توانید کانال دیگری ایجاد کنید ، آنرا رشد دهید ... و دوباره آن را بفروشید! این یک تجارت کاملاً متفاوت در تلگرام است. درآمد یک کانال به راحتی می تواند پول زیادی را به همراه آورد. هرچه تعداد اعضای مناسب تری در اختیار شما باشد ، نرخ کانال بالاتر می رود. اما برای کسب درآمد خوب ، باید تعداد زیادی از مشترکین تلگرام را بدست آورید.


4- فروش محصولات و خدمات شخص ثالث

این بسیار شبیه به مدل فروش محصولات و خدمات شما است. اما در این حالت ، شما در حال فروش محصولات یا خدمات شخص ثالث هستید.

به عنوان مثال برخی کانال های تلگرام با معاملات کفش ورزشی وجود دارد. آنها فروشگاه های کفش ورزشی آنلاین را رصد می کنند و در صورت پایین آمدن قیمت در کانال خود ، در کانال خود پست می کنند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده