خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ده ایده ی سودآور در زمینه ی تبلیغات و بازاریابی

ده ایده ی سودآور در زمینه ی تبلیغات و بازاریابی

سودآورترین ایده های تجاری مربوط به تبلیغات و بازاریابی

امروزه متخصصان بازاریابی مشتاقانه به دنبال ایده هایی هستند که به آنها کمک می کند وارد حوزه تبلیغات شوند و به سودآوری بسیار خوبی دست یابند. شناختن بازار از اهمیت ویژه ای در جستجوی سودآورترین ایده های مربوط به تبلیغات و بازاریابی برخوردار است زیرا تحلیلگران برای اینکه بتوانند هزینه های مختلف را تخمین بزنند باید از اندازه بازار تبلیغات اطلاع داشته باشند.

گزارش اخیر PwC نشان می دهد که رسانه های دیجیتال شاهد رشد چشمگیری در بازار تبلیغات بوده اند ، اما هنوز پیش بینی می شود که تا سال 2019 ، بیش از 80٪ از درآمد تبلیغاتی به دلیل محبوبیت رسانه های غیر دیجیتالی و عمدتاً سنتی باشد ، که انعطاف پذیرتر با زندگی مردم در هم تنیده است.

اما به طور کلی تخمین زده می شود که درآمد تبلیغات در جهان تا سال 2019 به میزان قابل توجهی افزایش یابد و هزینه جهانی تبلیغات بسیار بالا باشد.


اگر در زمینه تبلیغات فعالیت می کنید ، باید بدانید که رمز موفقیت در این بازار فقط اتکا به روش های هوشمند نیست. درعوض ، باید طرز فکر خود را تغییر داده و بدانید که چگونه در میدان حریف بازی کنید. شما باید یک فروشنده باشید و به عنوان مشتری به تبلیغات نگاه کنید تا بتوانید اولویت مشتری را درک کنید و مشاوره جامع تری در مورد نحوه تولید آگهی ارائه دهید.

بنابراین برای داشتن یک ایده کسب و کار تبلیغاتی سودآور و عالی ، در این مقاله با آگورابلاگ همراه باشید تا با 10 ایده پول ساز کسب و کار تبلیغاتی و بازاریابی آشنا شوید.


1. مدل سازی و انیمیشن سه بعدی

یکی از بهترین ایده های تجاری برای تبلیغات و بازاریابی ، مدل سازی سه بعدی است. ساخت انیمیشن محصولی را در دنیای واقعی با فرمت دیجیتالی به مخاطب می آورد. استفاده از آثار سه بعدی و انیمیشن برای خدماتی مانند معماری ، یادگیری الکترونیکی ، آشنایی با شخصیت ها و افراد و… بسیار عالی و کاربردی است.



2. واسطه های تبلیغاتی

به عنوان یک رسانه تبلیغاتی ، نقش شما این است که طرفهای مخالف را گرد هم آورده و یک بستر مشترک را پیدا کنید. به عنوان مثال تولید کننده شامپو در یک طرف مسئله قرار دارد و مصرف کننده شامپو در آن طرف است. این وظیفه شماست که کشف کنید این چیست و چگونه به وجود آمده است. شما باید بهترین روش و الگوی تبلیغاتی را برای مشتریان خود پیدا کنید.


3. ایجاد کمپین تبلیغاتی

مورد دیگر ایده های تجاری تبلیغات و تبلیغات بازاریابی است. شما می توانید کمپین های تبلیغاتی خلاقانه آنلاین را برای مشتریان خود مانند برنامه های موفق رسانه های مجازی ، برنامه های مختلف ، محتوای تلفن همراه ، فیلم های مختلف ، ارسال ایمیل و خبرنامه ها ، بهینه سازی موتور جستجوی گوگل ، رسانه های آنلاین یا ترکیبی از برخی از آنها برنامه ریزی و اجرا کنید.


4. مشاوره تبلیغ

برای موفقیت در مشاوره تبلیغات ، باید از تخصص برندسازی ، یک ذهن خلاق و مهارت های بین فردی مؤثر برخوردار باشید. فردی که با چنین ویژگی هایی وارد حوزه بازاریابی و تبلیغات می شود ، می تواند به طور قطع مزایای شغلی خوبی را برای خود ایجاد کند زیرا او توانایی ایجاد استراتژی های تبلیغاتی مؤثر را برای تبلیغ و ارائه کالاها و خدمات مختلف به مشتریان دارد. و این ایده یکی از بهترین ایده های تجاری در ارتباط با تبلیغات و بازاریابی است.


5. توسعه دهنده برند

شما به عنوان یک مشاور فعال در زمینه بازاریابی و برندسازی می توانید برای ساختن یک برند قدرتمند تلاش کنید و در شناسایی و ارائه این برند به مخاطبان چنان خلاق باشید که یک برند پشتی انفجاری در ذهن مخاطبان نقش داشته باشد.


6. عکاسی تجاری

افرادی که در زمینه عکاسی و فیلم سازی تخصص دارند می توانند بدون نیاز به محیط کار از خانه خودشان کار کنند. این یکی از پر سود ترین ایده های تجاری تبلیغاتی است که نیاز به کمی تجهیزات و امکانات دارد.


7. توسعه دهنده محتوا

تولید محتوای با محوریت اطلاعاتی که باعث جذب مشتری می شود این روزها یک چالش بزرگ تجاری است که می توانید در این زمینه از آن استفاده کرده و به چالش بکشید. شما می توانید با نوشتن مقاله ها و مقالات قانع کننده و سپس ایجاد یک سازمان منسجم برای جذب مشتریان ، یک تجارت تبلیغاتی را شروع کنید. این یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی در زمینه تبلیغات است و دید کاملی دارد.


8- ساخت موسیقی ویدیویی

امروزه بسیاری از شرکت ها به دلیل فعالیت های برندسازی به دنبال فیلم های موسیقی خوب هستند. هنرمندان و خوانندگان نیز به دنبال سازندگان فیلم های موسیقی هستند تا به شهرت برسند. اگر به این شغل علاقه دارید و توانایی در آن را می بینید ، زود شروع کنید و مشاغل خلاق و پول پردازی ایجاد کنید. و این ایده یکی از سودآورترین ایده های تجاری در ارتباط با تبلیغات و بازاریابی است.


9- تهیه ملزومات اساسی تبلیغات

برای کار در این زمینه باید هم بازار تبلیغات یعنی بازار چاپ و هم بازار آنلاین را بشناسید. هنگامی که از نیازها و نیازهای هر دو بازار آگاه هستید ، می توانید به هر یک از آنها خدمت کرده و درآمد کسب کنید.


10. مشاوره بازاریابی اینترنتی

در دنیای مدرن امروز ، هر شغلی ، بزرگ یا کوچک ، به یک وب سایت احتیاج دارد. اما داشتن یک وب سایت شما مشتریان خوبی را تضمین نمی کند. برای ایجاد سایت به عنوان یک ابزار موثر در بازاریابی ، موارد فنی و برندسازی زیادی وجود دارد که باید بدانید. در اینجا می توانید به عنوان مشاور بازاریابی اینترنتی عمل کنید و آنچه را که درباره برندسازی در وب یا موتور جستجوی گوگل می دانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده