ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بخش جدیدی با عنوان "پست های پیشنهادی" در اینستاگرام افتتاح می شود

بخش جدیدی با عنوان


پست پیشنهادی اینستاگرام منتشر شده است. مشاهده پست های غریبه ها در فید اصلی اینستاگرام ؛ عملکرد این پست پیشنهادی چیست؟

امروز اینستاگرام عملکرد صفحه اصلی پلتفرم خود را برای نمایش پست هایی که متعلق به دنبال کنندگان شما نیستند ، گسترش داد ؛ اینستاگرام این بخش جدید را" پست های پیشنهادی "می نامد.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

پس از رسیدن به پایان فید اصلی اینستاگرام ، این برای شما خواهد بود پست های پیشنهادی به این صورت نمایش داده می شوند که بتوانید همچنان به پایین حرکت کرده و پست های مختلفی را مشاهده کنید - حتی پست هایی که متعلق به دنبال کننده ها نیستند. قبل از راه اندازی ویژگی جدید ، فید اصلی اینستاگرام فقط حاوی پستهایی است که توسط کاربران و پست های دنبال کنندگان دنبال می شود.


معمولاً وقتی وارد فید اصلی می شود ، اینستاگرام پیامی را برای کاربر در صفحه نمایش می دهد. نمایش پیام مشکوک روی صفحه به این معنی است که شما از دو روز گذشته همه پست های دنبال کننده را مشاهده کرده اید و هیچ پست جدیدی برای مشاهده وجود ندارد. حتی با بروزرسانی جدید ، همان پیام نمایش داده می شود ، اما کاربر می تواند پس از مشاهده پیام ، به پایین پیمایش کند تا پستهای پیشنهادی را مشاهده کند. در این صفحه گزینه ای برای تجدید نظر در ارسال های قدیمی وجود دارد.


محتوای پست های پیشنهادی اینستاگرام با محتوای بخش کاوش یا همان اکسپلور متفاوت است


پست های پیشنهادی در فید اصلی با موارد نمایش داده شده در بخش کاوش متفاوت است. قرار است این پست ها با محتوایی که کاربر دنبال می کند و دوست دارد مرتبط باشد ، در حالی که کاوش سعی دارد محتوای کلی را نیز به کاربر نشان دهد.


جولیان گاتمن ، مدیر محصولات در بخش خانگی اینستاگرام ، می گوید که او به طور معمول با پست های فضایی در فید اصلی اینستاگرام خود را مشاهده و تعامل می کند. بنابراین ، در فید اصلی خود ، پست پیشنهادی می تواند مربوط به عکسی از فضای منتشر شده توسط یکی از حساب های Falun باشد. از طرف دیگر ، بخش اکتشاف اینستاگرام گاتمن ممکن است پست هایی را شامل شود که به طور کلی شامل فیزیک است.


خبرنگار Verge از گوتمن پرسید که چند بار کاربران اینستاگرام به صورت روزانه به قسمت آخر فید می روند ، اما گاتمن تصمیم گرفت که به این سؤال پاسخ ندهد. طبق گفته گاتمن ، ما در بخش پست های پیشنهادی نیز تبلیغات خواهیم دید؛ علاوه بر این ، فقط تصاویر بارگذاری شده در فید اصلی در بخش ارسال های پیشنهادی نمایش داده می شود ، این بدان معنی است که در این زمان هیچ igtv وجود نخواهد داشت و یا قرقره ای نمی کند.


اقدام جدید اینستاگرام تا حدودی با برخی از سیاست های قبلی مغایر است. سالها پیش ، هنگامی که پیام رسیدن به پایان فید اصلی برای کاربران نمایش داده شد ، کوین سیستور ، مدیرعامل پیشین و بنیانگذار اینستاگرام ، گفت: این تصمیم برای سالم نگه داشتن ذهن از طرف شما گرفته شده است. سیستورم در آن روزها اظهار داشت: اینستاگرام کار خود را روی ابزارهای جدید شروع کرده است تا کاربر بتواند در طی روز چند ساعت در اینستاگرام خود را بفهمد. سیستم من همچنین گفت که هر لحظه ای که کاربران در اینستاگرام می گذرانند باید مثبت باشند.

این در حالیست که بخش "ارسال پیشنهادات" با هدف نگه داشتن کاربران در محیط اینستاگرام برای مدت زمان طولانی راه اندازی شده است. البته گوتمن می گوید هدف اینستاگرام این نیست که کاربران را برای مدت زمان طولانی از طریق "پست های پیشنهادی" در رسانه های اجتماعی نگه دارید.


گوتمن می گوید کاربران به عنوان بخشی از محتوای مورد علاقه خود به دنبال فید اصلی هستند ، به همین دلیل اینستاگرام سعی کرده است از طریق قابلیت های فن آوری یادگیری ماشینی ، پست های مرتبط تر و بهتری را به کاربران نشان دهد. گوتمن می افزاید: اینستاگرام می خواهد از طریق بخش "ارسال های پیشنهادی" محتوای مرتبط تری را نشان دهد تا در نهایت به سود کاربران باشد. گوتمن می گوید انگیزه اصلی او و تیمش دسترسی آسانتر کاربران به محتوای مورد علاقه خود است.


بخش "ارسال های پیشنهادی" اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی هایی است که ظاهراً شبکه اجتماعی با الهام از TickTock برای راه اندازی این شبکه ایجاد شده است. فیدهای TickTook محتوای بی پایان دارند و کاربران ساعت ها در آن می گذرانند. تحلیلگران می گویند این ویژگی TickTock تا حد زیادی در موفقیت آن نقش داشته است.


اینستاگرام همچنین اخیراً میزبان یک ویژگی قرقره است که به شما امکان تولید فیلم های کوتاه می دهد ، که بسیار شبیه به ماهیت بلیط فروشی است. اینستاگرام با گسترش فید خود به طور قطع می تواند درآمد خود را افزایش دهد. بخش "ارسال های پیشنهادی" مانند یک قرارداد برنده است ، حتی اگر باعث شود کاربران بیشتر از هر زمان دیگری در اینستاگرام بگذرانند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده