خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برخی از ویژگی های اسنپ چت که شاید شما از آن مطلع نیستید

برخی از ویژگی های اسنپ چت که شاید شما از آن مطلع نیستید


یکی از محبوب ترین برنامه های تلفنی که مورد استفاده طیف گسترده ای از کاربران بویژه جوانان قرار گرفته است ، اسنپ چت است.

Snapchat یک شبکه اجتماعی از انواع مختلف محسوب می شود ، اما در واقعیت Snapchat یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر عکس است که همچنین به سرعت در حال رشد است. جلوه های جذاب در این برنامه باعث شده است تا مردم آمادگی بیشتری برای استفاده از آن داشته باشند. اسنپ ​​چت دارای بسیاری از ویژگی ها و قابلیت های متنوع است ، اما در این بخش می خواهیم به برخی از مهم ترین ها اشاره کنیم.



ویژگی های SnapChat


ایموجی SnapChat


SnapChat مملو از ایموجی های مختلف است و خوب است بدانید که اسناد رسمی آنلاین شرکت نیز پر از ایموجی است. لطفا توجه داشته باشید که شکلک ها به طور تصادفی نمایش داده نمی شوند. تقریباً همه ایموجی ها در پشت صحنه معنای ، هدف یا داستان خاصی دارند.


نمره SnapChat را افزایش دهید

البته ، برنده شدن جوایز در SnapChat قطعاً سرگرم کننده است و نمی توان در نظر گرفت که به طور موثری باعث بهبود وضعیت کاربر می شود ، اما افزایش امتیاز نیز مهم است. روش های زیادی برای ایجاد کاربر فعال وجود دارد ؛ این روش ها عبارتند از:


   ارسال عکس فوری

   یک عکس فوری بگیرید

   دوستان دیگر را به SnapChat اضافه کنید

   بسیاری از داستانهای SnapChat را ایجاد کنید

   حمله را حفظ کنید

   پس از یک دوره غیبت از برنامه SnapChat استفاده مجدد کنید


URL شخصی در SnapChat


SnapChat از SnapCode برای ایده گرفتن از کدهای QR به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با افراد و تعامل با سیستم عامل های معروف استفاده کرد. آنها توانسته اند موفقیت خود را در این زمینه ثابت کنند. برخلاف سایر شبکه های اجتماعی که از URL برای معرفی و ایجاد شناسه های خاص کاربر استفاده می کنند ، SnapChat از SnapCode استفاده می کند و باعث مزاحمت کاربران نمی شود.


البته اوضاع در سال 2016 تغییر کرده است. افراد دیگر می توانند شما را به عنوان یک دوست جدید اضافه کنند و با استفاده از Snapcode یا URL با آنها تماس بگیرند. URL شخصی شما به شکل زیر است:


www.snapchat.com/add/username


امکان جابجایی بین دوربین ها هنگام ضبط ویدیو


بیشتر برنامه های دوربین گزینه ای خاص برای جابجایی بین سنسورهای عقب و سلفی دارند. اما در SnapChat چنین دکمه ای وجود ندارد. البته عدم وجود این گزینه به معنای عدم امکان جابجایی بین سنسورها نیست. برای حرکت سنسور می توانید بر روی صفحه ضربه بزنید.

فیلترها و لنزهای سفارشی ایجاد کنید


شما می توانید فیلترها و لنزهای خود را داشته باشید ، اما متأسفانه مجبور خواهید بود هزینه آن را بپردازید. فقط به Creat.snapchat.com بروید و تنظیمات مرتبط را انجام دهید.


داستان در اسنپ چت

یکی از موضوعات پر طرفدار این روزها در رسانه های اجتماعی داستان است. مردم دوست دارند داستانهای جالبی را در زمانهای مختلف منتشر کنند. باید بدانید که این امکان در شبکه اسنپ چت نیز موجود است.

مارک زاکربرگ می خواهد اسنپ چت را خریداری کند یکی از جالب ترین واقعیت هایی که باید در مورد این شبکه اجتماعی بدانید این است که می توان آن را یک مارک زاکربرگ ، خالق فیس بوک ، تمایل جدی برای خرید آن دانست. صاحبان این شبکه اجتماعی به راحتی 3 میلیارد دلار از پیشنهاد مارک زاکربرگ غلبه کردند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده