دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» راه ها و مسیر های ثروتمند شدن

 راه ها و مسیر های ثروتمند شدن

این پست "راه ها و مسیر های ثروتمند شدن"حاوی نکاتی کاربردی و بسیاری است که عمل به برخی از آنها و تعهد جدی برای پیگیری آنها ، از این پس شرایط مالی شما را بهبود می بخشد. و نه تنها وضعیت مالی شما را بهتر می کند ، بلکه به شما کمک می کند روز به روز شادتر شوید و احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.


جایگاه شما و حقوق ماهیانه

بالا رفتن از نردبان شرکتی فقط شما را از جایی که هستید دور می کند و به درآمد بالقوه خود می رسید. افراد ثروتمند می دانند که برای افزایش ثروت شما مهم است که پول شما به درد شما بخورد. در واقع ، رابرت کیوساکی ، نویسنده کتاب پرفروش مالی جهان "پدر پولدار ، پدر بیچاره" ، فلسفه پولی خود را حول این مفهوم بنا کرده است.


ایجاد درآمد از منابع غیرفعال بهترین راه برای کسب درآمد است. سرمایه گذاری در منابع منفعل درآمد حاوی اوراق بهادار ، اجاره املاک ، سود از مشاغلی که نیازی به مدیریت روزانه شما ندارد نوآوری های خلاقانه و بسیار سودآوری خواهد بود.


پتانسیل کاری خود را دو برابر کنید

یکی از مراحلی که باید در فرمول ثروتمند شدن بردارید این است که ابتدا بدانید که آیا راه درستی را طی کرده اید؟ یا راهی که شما فقط آن را انتخاب کرده اید درست است؟ از این بابت مطمئنی؟


اینها سوالاتی است که باید از این طریق از خود بپرسید. این روشی است که شما برای اطمینان از دستیابی به بهترین شکل ممکن به آن نیاز دارید.


در واقع باید مطمئن بود که آیا این روش همان بهترین راه است؟ بسیاری از شما پتانسیل بهتر شدن و رسیدن به بهترین نتیجه را دارید ، اما نمی دانید که می توانید این مرحله را پشت سر بگذارید و به اوج برسید.

بسیاری از مشاغلی که در ذهن دارید توانایی پیشرفت در آن و کسب درآمد بیشتر را دارند. حتی وقتی ممکن است ندانید که یکی از راه های پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر ، ارتقاء مدرک تحصیلی است.


من چیزی نمی دانم!

پرمخاطره ترین مسئله در بحث آموزش این است که فکر کنید چیزی می دانید. من این را می دانم. هر وقت به خود می گویید ، این را می دانم. از آنجا ، آموزش متوقف می شود و شما چیز جدیدی یاد نخواهید گرفت! بنابراین باور کنید که هیچ کس به جز خودتان ، شما را خوشبخت و فقیر نخواهد کرد.


اگر در دنیا چیزی می خواهید ، باید در دنیای پنهان سرمایه گذاری کنید. دنیای یافتن ، دنیای ناخودآگاه آگاهانه و پنهان هر انسانی است. پول در بانک یا دست شخص دیگری نیست بلکه در مغز شماست. اگر پول می خواهید ، باید در ابتدا درون خود را جستجو کنید.

آیا فکر می کنید لیاقت ثروتمند شدن را دارید؟


هدف

ذهن شما فکر ، تربیت و فرهنگ شماست که با "هدف" تقویت می شود. اهداف خود را تعیین کنید.

بنابراین مهم است که بدانید دقیقاً در زندگی چه اهدافی دارید و برای دستیابی به آنها برنامه ریزی می کنید. اهداف شما باید بصری و کمی باشد ، یعنی:

با پنج حس قابل درک باشد. یعنی انتخاب هدفی که نه خیلی دور و قابل دسترسی باشد و نه خیلی مفید و راحت. آنها همچنین می توانند قابل اندازه گیری باشند.


یعنی دقیقاً مقدار و زمان رسیدن به آن را تعیین کنید. برای موفقیت ، در رسیدن به اهداف خود در قالب تصویرسازی ذهنی گام بردارید. یادگیری دروغین خود را برای به دست آوردن ثروت صرف نظر کنید.

چرا اکثر افراد غیراخلاقی غنی هستند و هرکسی که شرایط مالی ضعیف تری داشته باشد انسان اخلاقی خوبی است ؟!

بد اخلاقی هیچ ارتباطی با ثروت ندارد بلکه یک ویژگی شخصیتی ناسالم است. کی گفته پول چرک کف دست است! این باورها را تغییر دهید. لطفاً از خود سوالی بپرسید و وقتی می گویید پول ، به ذهن شما خطور می کند بنویسید؟

نقشه ذهنی شما درباره پول چیست؟


رئیس شما ، خودتان هستید

کارگران برای ثروتمند ساختن روسای خود کار می کنند. اگر ثروت واقعی را نشانه گذاری کرده اید ، تجارت خود را شروع کنید. به گفته فوربس ، 1426 نفر در لیست میلیاردرهای این مجله با ایجاد مشاغل با اعضای خانواده به چنین سرنوشتی دست یافته اند.


رابرت ویلسون ، مشاور مالی CNN و مشاور مالی CBS اعلام کرد: "بسیاری از کارمندان طبقه متوسط فکر می کنند شروع کار بسیار خطرناک است."از نظر یک فرد ثروتمند"، کار خطرناکی که باید انجام شود این است که اجازه دهید وقت و درآمد شما توسط رئیسی خریداری شود که کمترین اهمیت را به شما می دهد."

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده