دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» دانلود کتاب یادگیری واژگان 504 کلمه با روش رمزگذاری و روش کدگذاری

دانلود کتاب یادگیری واژگان 504 کلمه با روش رمزگذاری و روش کدگذاری

تکنیک خاطر سپردن 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

Absolutely Essential Words 504 پرکاربردترین واژگان انگلیسی را از کتاب ها ، مجلات ، مطبوعات ، فیلم ها و مکالمات روزمره انگلیسی زبان جمع آوری کرده است. کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی شامل چهل و دو درس می باشد که در هر درس دوازده لغت آموزش داده می شود .

شما می توانید با استفاده از کتابِ یادگیری 504 کلمه با روش رمزگذاری و روش کدگذاری، 504 لغت کتاب واژگان پرکابرد را در مدت زمان بسیار کوتاهی به حافظه ی خود بسپارید. به صورت خلاصه تکنیک به کاربرده شده به این صورت می باشد که با توجه به ریشه یا تلفظ یا مترادف یا ... معادل فارسی آن را پیدا از ارتباط بین این دو به همراه استفاده از تصویر سازی آن را به خاطر می سپارید .

با این شیوه و همراه شدن با این کتاب شما قادر خواهید بود در مدت زمانی حدود 10 روز چیزی معادل با 1000 کلمه پرکاربرد و ضروری زبان انگلیسی را به حافظه بلند مدت خود بسپارید در واقع نه تنها کل لغات کتاب 504 واژه ی ضروری زبان انگلیسی را خواهید آموخت بلکه مترادف های این لغات را نیز به خاطر خواهید سپرد.


کتاب : یادگیری واژگان 504 کلمه با روش رمزگذاری و روش کدگذاری

نویسنده : باباپور

صفحات : 150

حجم : 3 مگابایت

دانلود کتاب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ورود به کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده