خرید از سراسر دنیا


» چگونه قیمت بیت کوین به بیش از 20 هزار دلار رسید؟

چگونه قیمت بیت کوین به بیش از 20 هزار دلار رسید؟

مرور رکورد تاریخی بیت کوین و افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20 هزار دلار

قیمت بیت کوین ، اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال جهان ، چهارشنبه (16 دسامبر) برای اولین بار از زمان آغاز بهره برداری از آن در سال 2009 ، از مرز 20 هزار دلار گذشت.


در معاملات روز چهارشنبه بازارهای مالی جهان ، قیمت بیت کوین به یک اوج تاریخی یعنی ارزش 20,689 دلار رسید. این چهارمین افزایش قیمت بیت کوین از 30 نوامبر تا امروز (16 دسامبر) به سمت 20 هزار دلار بود ، افزایشی که بلاخره توانست رکورد 20 هزار دلار را بشکند و از آن عبور کند در خیزهای گذشته ی بیت کوین به سمت 20 هزار دلار، نرخ بیتکوین حداکثر به 19 هزار و 832 دلار می رسید و متوقف می گردید .


به گفته یک تحلیلگر ، افزایش قیمت بیت کوین در اوایل روز سه شنبه به بیش از 19،500 دلار احتمالاً ناشی از سودآوری سرمایه گذاران عمده در قاره آسیا است. طبق اطلاعات موسسه CoinDesk 20 ، تنها در عرض 2 ساعت ، بالاترین نرخ بیت کوین از 19555 به 19،035 دلار کاهش یافت.


با گذر بیت کوین از رقم بیست هزار دلار ، ارزش بیت کوین به عنوان یک ارز مجازی از ابتدای سال جاری تاکنون 220٪ رشد کرده است. مهمترین عامل در رشد چشمگیر بیت کوین به عنوان محبوب ترین و مهمترین ارز مجازی دنیا ،وارد شدن سرمایه گذاران بزرگ به بازار معاملات بیت کوین بوده است که علت پتانسیل رشد سریع تر ارزش آن و توانایی کمک به سرمایه گذاران برای در امان قرار گرفتن از تورم و اُفت بهای دارایی است.


قیمت ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum)که همیشه در حال تعقیب بیت کوین هستند ، در معاملات صورت گرفته 1.75 درصد افزایش یافت. با توجه به اینکه تعداد بیت کوین ها در جهان حداکثر ۲۱ میلیون رمز ارز می باشد ، سهامداران به این ارز دیجیتال به عنوان سرپناهی برای جلوگیری از تورم ناشی از ورود دولت ها و بانک ها برای اجرای سیاست های اقتصادی شان به آن نگاه می کنند که در پی گسترش ویروس کورنا شدید تر نیز شده است .

.

مقالات بیشتر :

یادگیری ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

هکران چگونه کیف پول های ارزهای دیجیتال را سرقت می کنند؟



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده