خرید از سراسر دنیا


» ترفندهای کاربردی و آسان برای افزایش فالوور در اینستاگرام

ترفندهای کاربردی و آسان برای افزایش فالوور در اینستاگرام

شش ترفند طلایی در افزایش فالوورهای صفحه ی اینستاگرام شما

1. یک کاربر فعال باشید:

اگر می خواهید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید ، باید بطور مداوم در اینستاگرام پست بگذارید ، مخصوصاً در ساعات شلوغی که می توانید موارد بیشتری از محتوای خود را در چشمان ببیندگان قرار دهید.

به طور میانگین می توان گفت کاربرهای فعال به صورت حداقل 3 پست در روز در اینستاگرام منتشر می کنند.

2.نمایه(پروفایل) خود را جذاب کنید

اول از همه ، بهتر است بدانید که نمایه(پروفایل) اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین فروشگاه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نیست ،مشتری نیز جذب شما نخواهد شد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است، اولین و آخرین حرف را در اینستاگرام تصاویر است که می زنند.


شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و آنها را در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کنید. در نگاه اول کاربران شما مجذوب پروفایل شما می شوند و تمایل دارند سریعتر شما را دنبال کنند. صفحه های جذاب زیادی وجود دارد که افراد فقط به دلیل جذابیت بصری آنها را دنبال می کنند.


3. یک بنر از اینستاگرام در وب سایت خود اضافه کنید:

در یک مکان محبوب در وب سایت خود ، بنری با عنوان "مرا دنبال کن" یا مواردی از این قبیل قرار دهید. مخصوصاً در صفحه مخاطبین شما.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

4. حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل های خود قرار داده:

این کار مردم را تشویق خواهد کرد که شما را دنبال کنند. این امر همچنین تأثیر مثبتی بر روابط تجاری و اجتماعی شما دارد.


5.از هشتگ (#) استفاده کنید:

بیشتر کسانی که در اینستاگرام پست می گذارند از هشتگ برای ارسال های خود استفاده می کنند. این باعث می شود افراد بیشتری پست های شما را ببینند.

هشتگ ها در دیدن پست های شما در اینستاگرام نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک کند.


اخیراً اینستاگرام قابلیت بارگیری هشتگ و دنبال کردن هشنگ را به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شده است. در ادامه باید گفت استفاده از هشتگ در انتشار پست ها، باعث افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام شما می شود.


سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح داغ در زمینه کاری خود را پیدا و لیست کنید. برای این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را بر اساس برچسب موجود در اینستاگرام در قسمت جستجو وارد کنید تا به شما نشان دهد هشتگهایی مانند هشتگ جستجوی شما که تعداد زیادی عکس با آن برچسب گذاری شده اند ، به نظر می رسند.


به اندازه انتشار پست های خود از همه آنها استفاده کنید. طبیعتاً هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام قرار دهید باعث می شود 3 نفر شما را دنبال کنند.


6.افراد یا صفحاتی را که با شما وجه اشتراکی دارند را دنبال کنید:

با جستجوی هشتگ های مرتبط با صفحه ی اینستاگرامی خود ، افرادی را که با شما اشتراکاتی دارند دنبال کنید تا دنبال کنندگان آنها با سهولت بیشتری شما را پیدا کند.

یکی از سودمندترین فعالیت هایی که در اینستاگرام خود باید انجام دهید تعامل با افراد یا صفحاتی است که با شما وجه اشتراکی دارند . اگر در اینستاگرام فعال هستید ، نیازی به جستجو برای یافتن افراد یا صفحات مشترک با خود ندارید. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. شما فقط باید با آنها در ارتباط باشید.


سعی کنید صفحات رشته خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیماً با آنها در تماس باشید و هر از چندی سعی کنید با آنها تبادلی کنید. اشتراک گذاری با صفحات دامنه شما دنبال کنندگان اینستاگرام شما را افزایش خواهد داد و همچنین به هدفمندترین افراد ، کسب و کار شما معرفی خواهد کرد.

مبادله با صفحه مشترک دامنه خود ، فالورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد و همچنین بیشترین افراد را به سمت تجارت شما می آورد.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده