دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه فریلنسری (دورکاری) نحوه ارزیابی عملکرد را تغییر داده است؟

چگونه فریلنسری (دورکاری) نحوه ارزیابی عملکرد را تغییر داده است؟

از لحظه ای که شرکت های مختلف به دلیل شیوع ویروس Corona نیروهای خود را خاموش کردند ، افق جدید و حقایق جدیدی از وضعیت کار در دنیای مدرن در برابر کارفرمایان ظاهر شد. سالهاست که بیشتر کارفرمایان معتقد بودند که "لازم است در دفتر حضور داشته باشید" ، اما اکنون معلوم می شود که حضور افراد چندان ضروری نیست.


جلسات اسکایپ و بزرگنمایی به راحتی جایگزین جلسات چهره به چهره شده است و بسیاری از کارهای اداری را می توان بطور منظم توسط نرم افزارها و سیستم عامل های مدیریتی انجام داد ، به طوری که حتی شرایط جدید باعث شده است تا سازمان ها بیش از هر زمان دیگری سکوهای ارتباطی خود را مدرن و دیجیتالی کنند. دفتر را جابجا کنید اکنون کارفرمایان می دانند که برخی از روش های قبلی خود چقدر قدیمی است و آنها لزوماً وقت خود را در تماشای نتفلیکس و بازی با پلی استیشن نمی گذرانند.


انعطاف پذیری بیشتر

با یک شرکت آمریکایی توسط فوربس مصاحبه شده است ، و یک سری نظرسنجی ها و تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه هاروارد ثابت می کند که زندگی پس از Covid-19 هرگز یکسان نخواهد بود. این تغییرات را می توان به دو دسته مختلف تقسیم کرد: "مشاغل مختلف از این پس انعطاف پذیری بیشتری نشان خواهند داد" و "اتوماسیون لازم خواهد بود".


تا چند سال پیش ، اگر نیروی کار با مشتری از خارج از مطب تماس برقرار می کرد ، نظم و انضباط کار به نظر ضعیف می رسید. اما اوضاع با گذشت زمان تغییر کرده و به ویژه در ماه های اخیر همه چیز از نظر فرهنگی قابل قبول تر و شفاف تر بین مدیران شرکت و زندگی شخصی نیروی کار شده است.


رفتار حرفه ای و بهینه سازمان ها


به عنوان مثال ، اگر صدای یک سگ خانوادگی شنیده شود یا کودک در حین جلسه فریاد بزند ، هیچ کس نمی گوید "چیزی غیر حرفه ای اتفاق افتاده است و من ترجیح می دهم با شرکت شما کار نکنم." همه چیز در حال تغییر است و ما وارد دنیایی می شویم که بتوانید در خانه تماس های تجاری برقرار کنید. کارمندان دیگر مجبور نیستند برخی از شرایط زندگی خود را پنهان کنند تا قوانین شرکت نقض نشود. آنها مجبور نیستند به افراد دیگر دسترسی پیدا کنند یا دائماً درخواست مرخصی برای مراجعه به پزشک یا مراقبت از کودک کنند. شرکت هایی که انعطاف پذیری بیشتری دارند اعتماد به نفس بیشتری دارند و به سادگی از کارمندان خود می خواهند که کار خود را به درستی انجام دهند.


بررسی ها و بررسی ها نشان می دهد که سازمان های مختلف می توانند با خودکارسازی امور روزمره و استفاده کامل از قابلیت های نیروها از راه دور ، عملکرد و کارآیی این مجموعه را بهبود بخشند. در حقیقت ، کارکنان می توانند فرایندهای کاری خود را در مدت زمان کوتاه تکمیل کنند و مدیریت کار کارآمدتر و بهتر است. در عین حال ، مشاغل مختلف شاهد پیشرفت در شیوه های تجاری خود هستند و بدون شک این مسیر در آینده پیش خواهد رفت.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده