بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 3 دلیل گوش دادن به موسیقی در هنگام کار

3 دلیل گوش دادن به موسیقی در هنگام کار


فضای اداری باز مدتهاست که در شرکت ها به ویژه استارتاپ ها رواج دارد. اگرچه این محیط مزایایی مانند ارتباط آسانتر را ارائه می دهند ، اما توجه به آنها به دلیل احتقان و سر و صدا دشوارتر است. بسیاری از افراد برای فرار از فشار و شلوغی به هدفون متوسل می شوند ، اما اگر زمان و روش مناسبی را برای گوش دادن به موسیقی انتخاب نکنید ، حواس پرتی شما بیشتر می شود. در اینجا سه ​​روش گوش دادن به موسیقی وجود دارد که نه تنها تمرکز شما را افزایش می دهد بلکه به خلاقیت شما نیز کمک می کند.


1. موسیقی های پر انرژی را در محیط های شلوغ پخش کنید


برنامه ریزی شده است که مغز ما برای پردازش تمام نویز به عنوان داده در محیط های شلوغ و پر سر و صدا طراحی می شود. در این شرایط تمرکز و غلبه بر آن دشوار می شود ، شما باید هدفون را روی گوش خود قرار دهید و موسیقی زنده پخش کنید. این امر با کاهش استرس ناشی از "کورتیزول" و افزایش "دوپامین" باعث آرامش و تمرکز شما خواهد شد.


۲. هنگام انجام کارهای تکراری ، میزان صدا را روشن کنید

کارهای تکراری مانند وارد کردن داده به اکسل یا پر کردن صدها فرم با داده های تکراری می تواند پریشان کننده باشد. در این حالت ، گوش دادن به موسیقی انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و نوراپی نفرین را تحریک می کند و علاوه بر کاهش خطاها باعث افزایش سرعت نیز می شود.


3. برای تمرکز بیشتر به موسیقی قدیمی گوش دهید

مغز شما دائما در حال پردازش داده های جدید است ، بنابراین گوش دادن به موسیقی و محیط آشنا بهترین روش برای تمرکز است. از طرف دیگر ، پخش موسیقی جدید فشار بیشتری به مغز وارد می کند زیرا مجبور است اطلاعات جدیدی را تجزیه و تحلیل کند.


تأثیر موسیقی بر افزایش عملکرد نیز از نظر علمی اثبات شده است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده