بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمایی جامع برای سحرخیز شدن

راهنمایی جامع برای سحرخیز شدن


چگونه بخوابیم تا به راحتی بیدار شویم؟


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟
وقت آن است که زود بیدار شوید و عادات خواب خود را تغییر دهید. آیا احساس بلند شدن صبح زود آزار دهنده است ؟! یکی از بهترین راهها برای افزایش بهره وری و توانمندسازی مردم ، بیدار شدن زود هنگام است و همانطور که می دانید همه افراد موفق قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می شوند. اگر می خواهید بهره وری خود را افزایش داده و به یک فرد موفق تبدیل شوید ، روش های ذکر شده در این بخش را دنبال کنید.


1. هر روز یک دقیقه زودتر از خواب بلند شوید:


تنظیم زنگ به معنای بیدار شدن زودتر نیست. اگر متوجه شدید که مرتباً از خواب بیدار می شوید و ساعت را خاموش می کنید تا به طور منظم از خواب بلند نشوید ، زمان آن رسیده است که زمان بدن خود را تنظیم کنید.


به جای اینکه ساعت 5 از خواب بیدار شوید ، زنگ هشدار خود را هر روز یک دقیقه زودتر از حد معمول صدا کنید. با این کار شما به هدف سپیده دم خود نزدیک خواهید شد.


مثلا:


   ساعت بیداری فعلی شما 6:30 صبح است.

   هدف شما ساعت 5:45 صبح است.

   فردا ساعت 6:29 از خواب بلند شوید.

   دو روز بعد ساعت 6:28 صبح بلند شوید.

   سه روز بعد ساعت 6:27 از خواب بلند شوید.


طی یک ماه ، متوجه می شوید که 15 دقیقه زودتر از زمان فعلی خود از خواب بیدار شده اید ، بدون اینکه خودتان را اذیت کنید.

رسیدن به هدف شما بسیار طول می کشد و عادت می کنید چند ماه طول بکشد.


2. با کوچکترین پیروزی خود را انگیزه دهید:

بیدار شدن از ساعت 5 صبح مطمئناً زمان زیادی را برای انجام کارها به شما می دهد ، اما اگر زمان عزیمت معمول شما 8:30 باشد ، بلند شدن در 5 صبح دشوار خواهد بود.


روش بازپرداخت بدهی دیو رمزی را با نام Snowball (در نظر بگیرید) در نظر بگیرید. در این روش ، بدهکاران باید بر اساس بدهی های خود تمرکز کنند و بر اساس اندازه و نرخ های خود در اولویت قرار دهند تا ابتدا بدهی های کوچک پرداخت شود و بعد بدهی های بزرگ شود. این روش معقول است زیرا می توانید پول بیشتری را پس انداز کنید و به عبارتی موفقیت های ناچیز کسب کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


در روش دیو رمزی موفقیت های کوچک به شما انگیزه می دهند ، دقیقاً همانطور که با یک پوند کاهش وزن مشتاق خواهید بود وزن بیشتری از دست بدهید ، بنابراین به جای تکیه بر منطق ، هدفی را تعیین کنید. به عنوان مثال ، به جای اینکه دو ساعت زودتر از خواب بیدار شوید ، نیم ساعت زودتر از خواب بیدار شوید. وقتی به این هدف رسیدید ، به این معنی است که شما به موفقیت اول خود رسیده اید.


3. پیشی گرفتن از سایر بلندگوهای اولیه برای بلند شدن زود هنگام:


اولین کاری که شما می کنید این است که در سپیده دم با افراد اطراف خود ملاقات کنید و با آنها معاشرت کنید. زیرا:


   این احساس مسئولیت را در درون شما ایجاد می کند و شما را به آن متعهد می کند.


   از سیگنالهای بیولوژیکی استفاده می کند. طبق مطالعات ، هنگامی که شما باید در یک زمان مشخص کار مهمی انجام دهید ، بدن بطور طبیعی بیدار خواهد شد. به همین دلیل اگر کار به اندازه کافی مهم باشد ، درست قبل از زنگ هشدار از خواب بیدار خواهید شد.




4- محیط اطراف خود را برای بیدار شدن آسان مدیریت کنید:


اگر محیط اطراف خود را مدیریت کنید ، خیلی از خواب بیدار می شوید. به عنوان مثال ، اگر لباس ورزشی بپوشید ، تمایل بیشتری به ورزش خواهید داشت.


به منظور مدیریت محیط خود برای بیدار شدن از خواب ، به نکات زیر توجه کنید:

   ساعت را دور از دسترس نگه دارید. هرچه دورتر باشید ، بهتر از خواب بیدار می شوید. در این حالت ، هنگامی که ساعت زنگ می خورد ، مجبور خواهید بود از رختخواب برخیزید و آویزان شوید.


   لذت نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را در صبح زود از دست ندهید. برای انجام این کار ، قهوه ساز خود را کنار ساعت خود قرار دهید.


   لباس های گرم خود را در یک مکان خاص در اتاق قرار دهید تا هنگام بیدار شدن در دسترس باشد.


5. اشتباهات خود را در عدم بیدار شدن پیدا کنید:

چه کاری انجام دادید که باعث شد در سحر از خواب برخیزید؟ دقیقاً آن عمل را تحلیل کنید.


   کدام مرحله را انتخاب کردید؟
   چرا شکست خوردی؟
   چه کار دیگری می توانستید انجام دهید که انجام ندادید؟

اگر به دلیل گرما نمی توانید از خواب بیدار شوید ، شب آینده این کار را پیش بینی کنید و لباس های خود را پایین بیاورید یا از تهویه هوا استفاده کنید.

با خود صادق باشید زیرا قبلاً شکست خورده اید ، و سعی کنید آنها را دوباره تکرار نکنید.

6. بعد از بیدار شدن از خواب ، کاری دلپذیر انجام دهید:

اگر در طلوع آفتاب بلند شوید ، فکر می کنید وقت زیادی داشته باشید؟ آیا می دانید سحر چقدر روی کار شما تأثیر می گذارد؟ اگر دلیل ناخوشایندی از خواب بیدار داشته باشید ، بیدار شدن از آن دشوار خواهد بود. بنابراین رویای بعدی خود را خارج از علاقه تنظیم کنید ، نه تحت فشار!

اگر فعالیت رویایی بعدی شما به علایق شما مربوط نمی شود ، بیدار شدن از خواب را یک مجازات تلقی می کنید و انگیزه ای برای رسیدن به هدف خود نخواهید داشت.


7. برنامه های خود را دنبال کنید:

بسیاری از افراد موفق در سراسر جهان پیشرفت خود را در یک تقویم نشان می دهند. آنها با آنچه انجام می دهند از تقویم عبور می کنند. اگر هماهنگ باشید ، می توانید مدت کوتاهی پس از چسبیدن به روال خود به مدت کوتاهی برسید.


8- طرز فکر خود را تغییر دهید تا بیدار شوید و بدانید که چرا صبح زود از خواب بلند شدن برای شما مهم است:

آیا می دانید جادوی شما به اعتقادات شما بستگی دارد؟ اینکه خودتان را متقاعد کنید که زود بیدار شوید. تغییر ذهن منجر به یک هدف می شود. طبیعی است که صبح زود از خواب برخیزید ، زیرا بدن برای انطباق با شرایط جدید به زمان نیاز دارد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید با بلند شدن زود هنگام ، فعالیت ، بهره وری و خلاقیت خود را افزایش دهید. وقتی صبح زود از خواب بلند می شوید ، می توانید کارهایتان را بدون حواس پرتی انجام دهید. پس از اینکه به این شرایط عادت کردید دیگر نمی خواهید شرایط یکسانی داشته باشید.


9. برنامه منظم خواب داشته باشید:

با خواب منظم ، بدن به طور همزمان عادت می کند زودتر از خواب بلند شود. سعی کنید هر شب حدود ساعت مشخصی به رختخواب بروید و زنگ خطر خود را حتی در آخر هفته ، در زمان دلخواه خود تنظیم کنید. در این حالت بدن فرصت پاسخگویی به این الگوی را خواهد داشت.


10. از نور طبیعی خورشید استفاده کنید:

اگر اتاق بسیار تاریک است ، پرده ها را طوری تنظیم کنید که نور طبیعی صبح زود وارد اتاق شود و به شما در بیدار شدن از طبیعت کمک می کند. نور خورشید بدن را تحریک می کند تا ترشح هورمون خواب (ملاتونین) را متوقف کند ، در این صورت شما بطور طبیعی بیدار خواهید شد.


11. ورزش:

بعد از بیدار شدن از خواب ورزش کنید زیرا باعث تحریک کار مغز و بدن می شود و زمان خواب را کاهش می دهد. انجام تمرینات یوگا نیز بسیار عالی خواهد بود. ورزش همچنین می تواند یک انگیزه خوب برای بلند شدن زود هنگام باشد و حتی چند کشش ساده می تواند به بدن شما کمک کند تا آرامش و فعال شود.


12. شارژ با دوش:

دوش گرفتن در صبح می تواند راهی عالی برای رفع خواب آلودگی باشد. برای تحریک سیستم لنفاوی ، دمای آب را بین گرم و سرد تنظیم کنید و از ژل های حمام با رایحه نعنا یا مرکبات استفاده کنید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده