خرید از سراسر دنیا


» اطلاعات منتشر شده ی داستان و گیم پلی بازی Lord of Rings: Gollum

اطلاعات منتشر شده ی داستان و گیم پلی بازی  Lord of Rings: Gollum

اطلاعات زیادی در مورد داستان و گیم پلی The Lord of Rings: Gollum منتشر شده است



Lord of Rings: Gollum قرار است با روایت چند جانبه (تصمیم گیری بازیکن) و داستانی که توسط Smigel توسط جی روایت شده است ، یک اقدام مخفی کاری شاهزاده ایرانی باشد. R. R. برای ایجاد یک بازی متفاوت از سری Lord of the Rings ، تولکی را ترکیب کنید.


Daedalic Entertainment هنوز هیچ ویدئویی از گیم پلی خود را منتشر نکرده است ، اما برخی از اعضای آن اخیراً با وب سایت محبوب IGN مصاحبه کرده اند ، از جمله گیم پلی Prince of Persia ، داستان Tolkien درباره Gallum و ایجاد جنبه جدیدی از شخصیت وی برای بازی. آنها گفتند.


گیم پلی مخفی


Lord of Rings: Gollum به طور کلی دو حالت مجزا خواهد داشت: عبور از دشمنان و خطرات موجود در سرزمین موردور به طور پنهانی ، یا انجام انتخاب های مربوط به داستان و همچنین دو جنبه متفاوت از شخصیت اصلی ما (گالوم در مقابل اسمیتل). درگیر شدن در کنترل قسمت اول قطعاً برای بسیاری از گیمرها آشنا و جالب است. طراح ارشد بازی مارتین ویلکز گفت:

این عنوان حالت مخفیکاری را با موانع پارکور و صعود ترکیب می کند. اگر می خواهید مرجع باشید ، باید بگویم که این بخش شبیه به Princre of Persia خواهد بود. این بازی به طور کلی درگیری های زیادی ندارد ، اما می توانید برخی از دشمنان را مخفیانه از بین ببرید.

با این حال ، این به هیچ وجه آسان نیست و معمولاً خطرات و خطرات زیادی را شامل می شود. ما می خواهیم بازیکنان چنین برخوردها و تصمیمات را به آرامی وزن دهند. از این گذشته ، قدرت گالوم در مغز او است ، نه بدن او.


تمرکز بر ذهن ، نه مبارزه با دست ، به این معنی است که شما نمی توانید مستقیم با دشمنان خود به جنگ بروید. درعوض ، فکر خود را به سمت چیزهای خوب زندگی ، مانند تهدیدهای زیست محیطی و حتی متحدان و دوستان جدید خود منحرف کنید.


ویلكس ادامه داد:

گالوم از سلاح استفاده نمی کند ، اما می تواند دشمنان را با پرتاب اشیاء فریب دهد. در برخی از قسمت های بازی او همچنین می تواند از مهارت های ویژه متحدین و دوستان خود استفاده کند و از محیط ها به نفع خود استفاده کند.

وقتی صحبت از "مهارت های ویژه" شد ، یک مصاحبه کننده IGN درباره حضور شخصیت های آشنا در The Lord of Rings: Gollum سؤال کرد. تیلمن شانون ، نویسنده اصلی بازی ، در پاسخ گفت:

 آره! ما از گفتگو در این باره بسیار هیجان زده هستیم ، اما کمی زود است. با توجه به زمان بندی داستان بازی ، ما به دقت بررسی کرده ایم که گالوم در چه مکانی و چگونه و با چه شخصیت های شناخته شده ای ممکن است در دنیای Lord of Rings ملاقات کند.


   این بدان معناست که آن شخصیت های شناخته شده غالباً نقش های کوتاه و کوچک تری در داستان دارند ، اما مواردی نیز وجود دارد که برخی از آنها در روایت گالوم نقش اساسی دارند.



گیم پلی روایت بازی

در طول بازی ، گالوم دائماً با گزینه های گفتگو یا تصمیمات مختلف روبرو می شود. انتخاب های شما شامل جنبه های مختلف شخصیت گالوم و اسمیتل است. Smigel در حقیقت شخصیت نرمتر و بهتری دارد و گالوم شخصیت پوسیده و زشتی است که انگشتر در Smigel ایجاد کرده است.


بنابراین آیا وجود چنین تصمیماتی به معنای داستان پردازی متعدد و شاخه ای است؟ "شانون در این باره گفت:

بله درست است. همچنین تصمیمات شما بر روحیه بازی تأثیر می گذارد. با این تصمیمات ، شما Gallum یا Smigel را شخصیت "غالب" می کنید و از این طریق حتی انیمیشن ها ، جلوه های صوتی ، شرایط خاص گیم پلی و دیالوگ های بازی تغییر می کنند.


توسعه دهندگان Daedelic خاطرنشان كردند كه داستان منبع بازی ، كه كتاب تولكین است ، تغییر نخواهد كرد. اما از آنجا که نویسنده توجه زیادی به گالوم در ارباب حلقه ها و سایر آثار مرتبط نکرده است ، دست سازندگان تا حد زیادی باز بود.

 ما به طور طبیعی محدودیت های خاصی داریم. این طور نیست که با انجام یک انتخاب اشتباه با گالوم / اسمیتل می توانید کل سرزمین میانه را نابود کنید. سرانجام ، سرنوشت کلی این شخصیت به کتاب ها برمی گردد. اما انتخاب های شما می تواند بر سرنوشت شخصیت های دیگر نیز تأثیر بگذارد. برخی تصمیمات دارای پیامدهای بسیار دور است و برخی دیگر پیامدهای بسیار ناچیزی دارند.

در عین حال ، مطابق تقابل گالوم / اسمیتل ، سیستم تصمیم گیری نه تنها به "خوب و بد" تقسیم می شود و یک سری پیچیدگی های اخلاقی و فکری در آنها به وجود خواهد آمد.


مراحل طراحی و ساختار بازی

بیشتر قسمت های بازی از یک سری رول و توپی تشکیل شده است. وقتی گالوم وارد یک مکان جدید می شود ، همه مسیرها و مکانها برای او باز نیست. مگر اینکه سعی در یافتن راه خود به مکانهای جدید داشته باشد. به عنوان مثال ، زندان های برج تاریک روش ها و اطلاعات پنهانی بسیاری دارند که گالوم می تواند آنها را کشف و کشف کند.

برخی مراحل کاملاً رایگان است و بازیکن می تواند آزادانه در آنها حرکت کند. اما بقیه کمی خطی تر هستند و گزینه های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال ، برای ورود به یک مکان ، می توانید از پاسداران گشت و گذار کنید یا از مهارت های پارکور استفاده کنید تا مسیری دشوارتر از ارتفاعات طی کنید.


محیط های بازی همگی از کتاب های تولکیین الهام گرفته شده اند و سازندگان نمی خواستند بیش از حد درک مخاطبان از سرزمین میانه را تحریف کنند. در نتیجه ، Lord of Rings: Gollum کوشیده است تا حد ممکن به منابع اصلی صادق باشد.

 در نتیجه ، رویکرد ما ایجاد یک سبک متمایز بوده است ، اما ما هنوز نمی خواستیم بیش از حد از شکل ها و تصاویر مشهور مخاطبان ایجاد شده با تماشای فیلم های Lord of the Rings فاصله بگیریم.


داستان گالوم

پس ماجرای این همه رازداری و درگیری های داخلی و پارکور چیست ؟!

شانون گفت:

داستان دقیقاً از جایی شروع می شود که Frodo هنوز در Shire است و تقریبا هیچ چیز نمی داند.

گالوم سپس وارد موردور می شود و به دنبال حلقه می شود. متأسفانه ، او در شخصیت های سارون گرفتار می شود و اینجا جایی است که The Lord of Rings: Gollum آغاز می شود.


هدف گالوم در بازی چیست؟

گالوم دقیقاً قرار است در بازی چه کاری انجام دهد؟


   این یکی کمی پیچیده تر است. واضح است ، اولین هدف گالوم فرار از مردان سارون و سپس گرفتن انگشتر است. اما در این مسیر ، جنبه مثبت تر شخصیت گالوم ، خود اسمیت ، مشکلات و حواس پرتی ایجاد می کند و اتفاقات کاملاً جدیدی آشکار می شود. البته ، من نمی توانم بیشتر در مورد این موضوع بگویم.


سرانجام اشاراتی به طراحی شخصیت گالوم شد. به عنوان مثال ، چشم نسخه بازی Gallum کمی بزرگتر از چیزی است که در فیلم Lord of Rings دیدیم و همچنین موهای بیشتری نیز دارد. طبق گفته توسعه دهندگان ، اینها برای اهداف خاص ایجاد شده اند تا تعامل بازیکنان با شخصیت آسان تر شود.


اما نکته عجیب و غریب که شاید متوجه شده باشید گرافیک زشت بازی است. البته ، ما نمی دانیم که محصول نهایی خیلی بد به نظر می رسد یا نه. با این حال ، وقتی در مورد بازی نسل بعدی صحبت می کنیم ، انتظار طراحی بصری بسیار بهتری را داریم.


متأسفانه ، این مورد توجه مصاحبه‌كنندگان IGN نبود و کنجکاوی ما در مورد آن باقی خواهد ماند.


Lord of Rings: Gollum قرار است در سال 2021 برای رایانه های شخصی ، ایکس باکس ایکس و پلی استیشن 5‌ در جایی منتشر شود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده