دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه می توانیم در حین دورکاری یک تیم قدرتمند بسازیم؟

چگونه می توانیم در حین دورکاری یک تیم قدرتمند بسازیم؟


ساختن یک تیم قدرتمند برای پیش بردن کارها در زمان های دورکاری


شیوع کورنا باعث شده است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از راه دور به تلکوموتیو تبدیل شوند و همین امر منجر به تغییراتی در نحوه انجام کارها شده است. یکی از مهمترین موارد در این دوره ایجاد و هدایت تیم قدرتمند است.

به طور معمول ، ایجاد و هدایت یک تیم کارآمد و قدرتمند کار آسانی نیست و رهبران باید برای دستیابی به این اهداف از راه های خلاقانه استفاده کنند که در دوره فعلی و ارتباط از راه دور برای بیشتر افراد مشکل تر است. چندین کار وجود دارد که می توانید برای بهبود عملکرد تیم انجام دهید ، و لینا راینهارت ، معاون رئیس جمهور مهندسی محصولات CircleCI ، نکاتی دارد.

راینهاردت برای بهبود عملکرد تیم در شرایط مختلف از جمله ارتباط از راه دور به ارتباطات و همکاری اشاره می کند و طبق این اصول می توانید یک استراتژی بهتر داشته باشید ، بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و در نهایت محصولات بهتری را تولید کنید. هنگام هدایت تیم ، اطمینان حاصل کنید که همه اعضا به فرصت برابر دسترسی دارند و موانع را برطرف می کنند.

به طور کلی ، همه افراد تجربه کاری یکسانی ندارند و هدف یک مدیر تیم نباید این باشد ، و در عوض باید اطمینان حاصل شود که همه افراد در یک پروژه شرکت می کنند و بهترین عملکرد خود را دارند. رهبر یک تیم باید اعضا را در کنار هم نگه داشته و یک ساختار مناسب ایجاد کند تا به آنها اجازه بدرخشد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به توصیه های راینهارد برای ایجاد یک تیم قدرتمند.


همکاری هدفمند

علاوه بر دستیابی به اهداف بلند ، انسان همچنین به دنبال حفظ روابط با افراد نزدیک خود است. وقتی با هم کار می کنیم ، از آنها سیگنال های مختلفی مانند زبان بدن دریافت می کنیم و می توان حواس آنها را تشخیص داد. این سیگنال ها در حین ارتباط از راه دور وجود ندارند و ما نمی توانیم موارد مختلفی از جمله سطح انرژی افراد را تشخیص دهیم.


طبق گفته راینهارت ، به عنوان رهبر تیم ، شما باید هر از گاهی به صورت حضوری با همه اعضا ملاقات کنید ، اما اکنون بیشتر جلسات به صورت آنلاین برگزار می شود و افراد را در پیکسل ها در تماس های ویدیویی مشاهده می کنیم و این باعث می شود که فراموش کنیم با ما انسانها روبرو هستیم. در این عصر ، باید نسبت به خودمان کنجکاو شویم و ببینیم چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود ، بنابراین همکاری هدفمند بسیار مهم است.


ابراز انتظارات

به عنوان سرمربی تیم ، شما همیشه باید اطمینان داشته باشید که انتظارات شما مشخص است ، به همین دلیل شما باید گاه به گاه به طور مثال هفتگی ملاقات کنید و با اعضای تیم در ارتباط باشید. این اتصالات به شفافیت انتظارات در همه زمینه ها از استخدام تا بررسی عملکرد کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که کلیه کارکنان از یک استاندارد استاندارد برخوردار هستند.

وقتی به دنبال رشد و بهبود کارایی هستید ، برای رسیدن به این استاندارد باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. در این میان به اعضای تیم کمک می شود و باید از این کمک سپاسگزار باشند. یكی از بهترین راههای ارتباط با دیگران ، كمك به اعضای در رشد نقد سازنده است. این در جلسات آنلاین سخت تر است و ما نمی توانیم به راحتی با دیگران صحبت کنیم.

برای حل چنین مشکلی ، باید یک نقطه شروع باشد که به عنوان مثال ، راینهاردت درباره بازخورد با اعضای تیم خود صحبت کند و براساس آنچه که در طول هفته آموخته است ، بازخورد معناداری ارائه دهد.


فضای کافی برای دیگران ایجاد کنید

به عنوان یک رهبر تیم ، باید فروتن باشید و سعی کنید در طول روز با دیگران بهتر کار کنید. فرقی نمی کند بصورت حضوری با اعضای تیم در حال گفتگو باشید ، از اینكه قدرت خود را به آنها نشان دهید ، خودداری كنید. هنگام صحبت کردن ، به این فکر کنید که چه فضایی را اشغال می کنید.

در بعضی از سازمان ها ، ما می بینیم که فرهنگ قهرمانی وجود دارد. در این فرهنگ ، سازمان به افراد با استعدادی که همیشه کارایی بالایی دارند پاداش می دهد ، که این می تواند یک پیشرفت شغلی باشد. این افراد برای دستیابی به اهداف خود فشار زیادی به خود و دیگران وارد می کنند که به گفته راینهارت اثرات مخربی بر اعضای تیم و خود سازمان ها دارد.

این فرهنگ در کارهایی که دیده نمی شود انجام شود ، مانند ارتباط از راه دور ، فراگیرتر است. برخی کارها به تنهایی قابل انجام نیستند و نیاز به حمایت و همکاری اعضای تیم دارند ، اما تلاشهای آنها در پس زمینه دیده نمی شود. فرهنگ قهرمانی تیم ها را تضعیف می کند و همچنین فشار زیادی به مردم وارد می کند زیرا آنها فکر می کنند فقط آنها می توانند مشکلات را حل کنند. با توجه به این مسئله ، شما باید فضای کافی را برای همه اعضای تیم فراهم کنید و از فشار بیش از حد بر روی آنها خودداری کنید.


به طور مداوم تیم را بهبود می بخشیم

یکی از مهمترین مراحل برای ایجاد یک تیم قدرتمند ، پایداری است. ایجاد یک تیم عالی کار زیادی را می طلبد و روند هرگز به پایان نمی رسد. ما باید دائماً رشد کنیم و تغییر کنیم. تیم سازی یک فرآیند روزانه است و بنابراین باید ارتباط و کار سازنده خود را با تمام اعضای تیم ادامه دهید. سعی کنید هر روز اعضای تیم خود را توانمند کنید ، حتی اگر مجبور شوید این کار را بصورت آنلاین انجام دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده