ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی 5 مدل از نرم افزارهایی که استقبال ویژه ای در میان کاربران از آنها می شود

معرفی 5 مدل از نرم افزارهایی که استقبال ویژه ای در میان کاربران از آنها می شود

با پروژه های برنامه نویسی فوق العاده ای که می توانند کسب ثروت و درآمد را برای سازنده یا سازنده هایشان به ارمغان آورند آشنا شوید ، پس با آگورابلاگ همراه باشید تا در ای پُست به سراغ 5 مدل از این برنامه ها برویم.


یکی از بزرگترین چالش های برنامه نویسان و تیم های برنامه نویسی انتخاب یک پروژه است که با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. برخی از توسعه دهندگان به این امید که از آنها استقبال می شود ، به پروژه هایی نزدیک می شوند ، اما با عمومی شدن این پروژه ، بازخورد منفی را دریافت می کنند ، زیرا این برنامه فقط توسط گروه خاصی از کاربران یا تعداد کمی از حاضران قابل استفاده است. برای استفاده از این برنامه هستند. برای اینکه وقت و هزینه خود را صرف ساختن یک پروژه عملی سودآور کنید ، بهتر است قبل از هر اقدامی کمی در مورد نیازهای مردم تحقیق کنید و یک پروژه برای حل مشکلات مردم ایجاد کنید. برای به دست آوردن یک ایده اساسی ، در این مقاله تصمیم گرفتیم به مثالهای کاربردی اشاره کنیم که به شما امکان می دهد یک پروژه برنامه نویسی قدرتمند بسازید.


1. استفاده کارآمد تر از شبکه های اجتماعی


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

اکثر شبکه های اجتماعی دو چیز مشترک دارند.


آنها از یک الگوریتم هوشمند استفاده می کنند تا موضوعات مورد علاقه را به کاربر نشان دهد.


مخاطبان آنها به دنبال پست هایی هستند که دوست دارند آنها را ببینند ، اما این پست ها در زیر انبوهی از محتوای غیر مفید پنهان شده اند.


برای حل این مشکل دو روش وجود دارد. اولین مورد این است که وضعیت نمایش پست ها را بصورت روزانه یا هفتگی تنظیم کنید تا فقط پست های مورد علاقه قابل مشاهده باشد. در این حالت ، پست های مهم هرگز از دست نمی روند. راه حل دوم ایجاد برنامه ای است که پست ها را در زمان های مشخص نمایش می دهد. این کار تا حدودی در توییتر انجام می شود ، اما مرحله بعدی ممکن است ارسال خودکار پست های خاص باشد یا اینکه به سایر کاربران اجازه دهید لیست های مورد علاقه خود را انتخاب و به اشتراک بگذارند. توییتر فقط یک نمونه است - شما می توانید این کار را برای اینستاگرام ، فیس بوک یا حتی سایر پست های برتر رسانه های اجتماعی انجام دهید. برای ساختن چنین الگوریتمی به مهارت های زیر نیاز دارید:


مهارت ها: تا حد زیادی


مهارت های Frontend: تا حدی


مهارت های دوپاپ (): تا حد زیادی


پیچیدگی پروژه: خیلی سریع


احتمال موفقیت و سودآوری: پنجاه / پنجاهسیار زیادی از آنها می شود


2. وب سایت برای نشان دادن نمونه کارها


پروژه ای که در آن از مؤلفه ها و عناصر مختلف استفاده می شود ، سطح توانایی ها و مهارت های یک توسعه دهنده یا یک تیم را نشان می دهد. چنین پروژه هایی شانس توسعه دهندگان برای یافتن کار یا ساختن پروژه های سودآور را افزایش می دهد. به عنوان یک برنامه نویس ، می توانید مهارت های مرزی خود را بهبود ببخشید و حتی یادگیری یک چارچوب جدید CSS یا JS را امتحان کنید. می توانید از یک الگوی استفاده کنید یا شانس خود را در اجرای یک الگوی طراحی جدید امتحان کنید و شهرت شغلی درخشان برای همیشه کسب کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید و این پروژه را در اینترنت منتشر کردید ، بازخورد مثبت زیادی خواهید گرفت ، زیرا سازمان ها و شرکت های نرم افزاری به شما مراجعه می کنند تا از الگوی طراحی یا چارچوبی که طراحی کرده اید استفاده کنند. اگر وب سایت خاصی دارید که در آن می توانید نمونه کار خود را بارگذاری کنید و پروژه های جالبی را در آن قرار دهید ، شانس موفقیت شما بیشتر می شود. به عنوان مثال ، می توانید با ساختن یک وب سایت شروع کنید و به تدریج قابلیت های آن را افزایش دهید. به عنوان مثال ، ابتدا یک صفحه فرود ایجاد کنید و در جایی میزبان آن باشید. بعد ، یک صفحه Start Here ایجاد کنید و اطلاعات عملی مربوط به مهارت های خود را در آن قرار دهید. در مرحله بعد ، رزومه و مهارت های خود را در آن مشخص کنید. این دفتر خاطرات می تواند به صورت یک فایل PDF یا در داخل خود سایت بارگذاری شود. سپس یک گالری را باز کرده و جزئیات پروژه ای که در آن کار کرده اید را وارد کنید. این پروژه می تواند یک برنامه مهم ، یک چارچوب برنامه نویسی یا یک محصول کاربردی باشد. همانطور که گفته شد گالری را به مرور زمان تکمیل کرده و پروژه های دیگری را نیز اضافه کنید.


مهارت: بالا


مهارت های Frontend: بالا


مهارت های دوپاپ: بسیار کمی (اگر تنها کار کنید.)


پیچیدگی: بسته به نوع طراحی وب سایت و پروژه ای که روی آن کار می کنید ، ممکن است کم و بیش باشد.


احتمال موفقیت: بستگی به فعالیتهای شخصی شما دارد.


3. برنامه وضعیت هوایی و اقلیمی (آب و هوا)


همه به برنامه های هواشناسی علاقه مند هستند. اگر یک برنامه هواشناسی را با قابلیت های منحصر به فرد طراحی کنید ، به احتمال زیاد افراد زیادی به این برنامه می آیند. داده های جوی در قالب توابع برنامه نویسی به طور گسترده در اختیار توسعه دهندگان است ، اما راز موفقیت در تفاوت و خلاقیت نهفته است. بسته به اهداف خود می توانید یک برنامه کاربردی موبایل یا فقط یک برنامه وب طراحی کنید ، اما من پیشنهاد می کنم برنامه خود را با الگوریتم های هوشمند مجهز کنید تا پیش بینی های قابل قبولی را در اختیار مردم قرار دهید ، در این صورت برنامه شما توسط کاربران مورد استقبال خوبی قرار خواهد گرفت. و سودآور خواهد بود


مهارت: بالا


مهارت های جلو: بسیار زیاد است (برنامه باید دارای رابط کاربر پسند باشد).


Duaps Skills: به دلیل این پروژه به بیش از یک توسعه دهنده نیاز دارد.


پیچیدگی: زیاد ، خصوصاً اگر قصد استفاده از هوش مصنوعی را دارید.


شانس موفقیت و سودآوری: زیاد ، تا زمانی که با نمونه های مشابه متفاوت باشد.


4- اتوماسیون کارها و وظایف


چه وظایف و مسئولیت هایی در سال 2020 هنوز به منابع انسانی وابسته است؟ اتوماسیون به سرعت در حال پیشرفت است و همه صنایع دوست دارند بیشتر فعالیت های خود را به صورت خودکار انجام دهند. بسته به مهارت های برنامه نویسی شما ، بهتر است در یک صنعت خاص به یک کار چالش برانگیز فکر کنید و روی اتوماسیون متمرکز شوید. پروژه های زیادی وجود دارد که هنوز اتوماسیون نشده اند. در برخی موارد ، حتی فن آوری های هوشمند راه خود را در برخی صنایع پیدا نکرده اند. فقط کافی است روی یکی از این پروژه ها تمرکز کنید و آن را تا انتها دنبال کنید. بهتر است در مورد خودکارسازی فرآیندهای تکراری و خسته کننده فکر کنید. به عنوان مثال ، ساخت نمونه اولیه پارسی مشابه اپل سیری یا یک کارشناس منابع انسانی هوشمند فارسی ، شانس خوبی برای موفقیت در بازار داخلی دارد. به طور کلی ، در مورد کار کردن روی پروژه هایی که به زمان زیادی نیاز دارند فکر کنید و به یک ماشین اجازه دهید این کار را بدون دخالت انسان انجام دهد.


Skills: High (شما باید به زبان برنامه نویسی پایتون مسلط باشید و مباحث مربوط به داده کاوی و یادگیری ماشین.)


مهارت های فاراتانت: بسیار کم (لازم)


مهارتهای Duaps: بسیار زیاد ممکن است تیمی از توسعه دهندگان مورد نیاز باشند.


پیچیدگی: نسبتاً زیاد (بستگی به نوع پروژه دارد.)


احتمال موفقیت: زیاد (بیشتر کارخانه ها و صنایع تولیدی به دنبال اتوماسیون هستند.)


5. ایجاد یک ربات برای شبکه های اجتماعی مانند توییتر


این ایده فقط به یک شبکه خاص محدود نمی شود و شانس موفقیت بالایی در شبکه هایی که میزان مشارکت در آن بالا و اینترنت محور است ، می باشد. البته برای ساختن یک ربات هوشمند ، باید به رابط های برنامه نویسی شبکه دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال برای توییتر ، باید درخواست ایجاد یک حساب کاربری توسعه دهنده توییتر را بدهید. رابط های برنامه نویسی به شما امکان می دهد به داده های مورد نیاز مربوط به آن پلتفرم دسترسی پیدا کرده و الگوریتم هوشمند خود را آموزش دهید. اگر روبی که قصد طراحی آن را دارید پاسخگو باشید ، شانس موفقیت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. یک روبات می تواند محتوای مفیدی را برای کاربران توییت کند یا کاربران را از وقایع مهم آگاه کند.


مهارت ها: متوسط


مهارت های جلو: در صورت لزوم


مهارت های دوپاپ: زیاد


پیچیدگی: طبق معمول


احتمال موفقیت: به کاربران بستگی دارد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده