بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» انتظارها به پایان رسید و جزئیاتی از گیم پلی بازی Elden Ring منتشر شد

انتظارها به پایان رسید و جزئیاتی از گیم پلی بازی Elden Ring منتشر شد

می دانیم که Hidtaka Miyazaki و George RR Martin روی یک بازی جدید به نام Elden Ring کار می کنند؛ بازی اکشن نقش آفرینی که قرار است کم و بیش شبیه سری بازی Dark Souls باشد. با این حال ، از زمان عرضه آن چیزی نشنیده ایم. با توجه به اینکه ممکن است در آینده نزدیک از الدن رینگ نشنویم ، تصمیم گرفته ایم به آنچه در یک فروم می گوید اعتماد کنیم.


دقیقا تابستان گذشته استودیوی Fram Software از تولید بعدی خود با نام Elden Ring رونمایی کرد. و با یک تیزر انیمیشن که هیچ چیز در مورد بازی به ما نمی گوید. طی یک سال گذشته ، نه تنها هیچ اطلاعات رسمی در مورد این بازی منتشر نشده است ، بلکه حتی شایعات صحیحی نیز در مورد آن نشنیده ایم.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


به تازگی ، یک کاربر انجمن ResetEra با سابقه طولانی در ارائه اطلاعات دقیق ، صحبت از جزئیات جهان و روند بازی Elden Ring را آغاز کرده است. طولی نکشید که حساب وی ناپدید شد و برخی از اطلاعات حذف شدند. در اینجا بود که ما اطمینان حاصل کردیم که اطلاعات صحیح است و تصمیم به جمع بندی و گزارش آن گرفتیم.



جزئیات گیم پلی Elden Ring

بازی دارای چرخه ای از روز و شب است. زمان روز بر آنچه اتفاق می افتد در بازی تأثیر می گذارد. دشمنان شب با دشمنان روز فرق دارند. آب و هوای بازی نیز می تواند به صورت پویا تغییر کند.

دنیای بازی برخلاف ساختهای قبلی نرم افزار Fram ، حالت ثابت ندارد و به صورت پویا تغییر می کند. دشمنان دیگر همیشه در یک نقطه نیستند و رویدادها می توانند بدون دخالت بازیکن در محیط بازی اتفاق بیفتند. دنیای بازی مسیر خاص خود را دارد و زنده است. نقشه بزرگ بازی برای گشت و گذار است و مانند سایر خلاقیت های نرم افزار Fram ، بازیکنان را ملزم می کند تا همه چیز را به تنهایی کشف کنند.

   دشمنان مختلفی به دور دنیا بازی می کنند. در حین کشف ، غول ها و دشمنان بسیار بزرگی را مشاهده می کنید که از راه دور حرکت می کنند.

   از نظر گیم پلی ، تلاش شد تا آلدن رینگ دنباله ای از سری محبوب محبوب Dark Souls باشد. همان روند نقش آفرینی در بازی وجود دارد اما به روشی پیشرفته تر. از نظر ساختار بازی ، تلاش شد تا بازی احساس Dark Dark Soul 1 شود و به بازیکن احساس دنیای کاملاً متصل را بدهد. تمام قسمت های نقشه حلقه قدیمی به یکدیگر متصل شده اند و خود بازیکنان انتخاب می کنند کدام مسیر را حرکت می دهد. این بازی مملو از مناطق و مناطق پنهان برای کشف بازیکن است.

   یکی از اهداف اصلی بازی ساخت یک دنیای کامل است که از نظر کلی از نظر منطقی و معنایی صحیح است. دنیای حلقه آلدن به گونه ای طراحی شده است که می تواند در تمام قسمت های آن و در حین گشت و گذار اتفاقات هیجان انگیز و متنوعی رخ دهد. هدف این بود که دنیای بازی کاملاً زنده به نظر برسد ، به گونه ای که بازیکنان می توانند خیلی بیشتر از بازی های قبلی FramSoft غوطه ور شوند و می خواهند ساعتهای زیادی را صرف گشت و گذار کنند.


دنیای بازی


   برخلاف بازی های قبلی FramSoft ، نقشه Alden Ring فقط یک زمین را شامل نمی شود و مناطق مختلفی را پوشش می دهد. مناطقی که هر یک از نظر ظاهری متفاوت است و دارای خصوصیات ، ساختمان ها و دشمنان خاص خود است.

 Alden Ring موردی است که تأثیر بسزایی در دنیای بازی دارد و می تواند همه چیز را در محیط تغییر دهد.

بازیکنان در هر شرایطی نسبت به نرم افزارهای قبلی FramSoft از استراحت بیشتری برخوردار خواهند بود.

کاوش در سیاه چال بسیار مهم خواهد بود و بخش مهمی از بازی خواهد بود.

هوش مصنوعی دشمنان به دلیل وجود سیستم ها و مکانیک های مختلف بازی و محیط جدید ، تکامل یافته است.

دشمنان می توانند از تاکتیکهای پیچیده تری استفاده کنند.

محیط جدید و عالی Alden Ring و وسعت بیشتر آن در مقایسه با بازی های قبلی FramSoftor منجر به نبردهای جذاب تر و پویاتر خواهد شد.

تلاش شده است تا بر اساس پیشرفت بازیکنان در سیاه چال ، پاداش ها تغییر کند. هرچه در یک منطقه دشوار و خطرناک پیشرفت کنید ، موارد بهتری پیدا خواهید کرد.

سیستم روشنایی جدید به گونه ای طراحی شده است که بازی واقع بینانه تر به نظر برسد و تغییرات و تغییرات آب و هوایی را به خوبی منعکس کند.

می توانید در باران وارد سیاه چال شوید و وقتی آن را ترک کنید باران به پایان می رسد و آسمان روشن خواهد شد.

حیوانات همچنین در محیط قرار می گیرند تا دنیای بازی واقعی تر و سرزنده تر شود.

فرصت های آنلاین و نبرد با سایر بازیکنان در محل.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده