خرید از سراسر دنیا


» معرفی و بررسی بازی Liberated به همراه نتیجه گیری

معرفی و بررسی بازی Liberated به همراه نتیجه گیری


Liberated یک تجربه داستان کوتاه است که در صورت کنار آمدن با انیمیشن های خشک و برخی از نقص های فنی آن ، از آن لذت خواهید برد. با بررسی Zomji باشید.


بازی های اکشن همیشه یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی در بین گیمرها بوده است. یک بازی اکشن وقتی جلوه ای بهتر و جذاب تری پیدا کند که بتواند وقایع خود را از نقطه نظر داستانی توجیه کند و منطقی گیمر را به سمت مسیر تیراندازی و هرج و مرج سوق دهد. چندین شکل برای شکل دادن به منطق جلوه های اکشن وجود دارد. از مبارزه با یک نیروی شیطانی گرفته تا شکار هیولا یا اخراج یک قدرت خصمانه ، اینها فقط برخی از موضوعات جالب است که بازی های اکشن را توجیه می کنند. یکی از مباحثی که گهگاه در قالب یک بازی ویدیویی مطرح می شود ، داستان انقلاب و قیام مردم یک جامعه در برابر قدرت استبداد یک کشور فاسد است.


Indie Liberated همچنین از همان عنصر داستان برای شکل دادن طرح روایت خود استفاده می کند. به تازگی توسط استودیوی مستقل Atomic Wolf ساخته شده است ، اخیراً در دسترس Nintendo Switch و صاحبان رایانه ها قرار گرفت. با کاوش در این ساختار جذاب ، که نقاط ضعف خود را به اندازه نقاط سرگرم کننده و سرگرم کننده دارد ، به زومجی بپیوندید.


چندی پیش در ایالات متحده بازی شده است. جایی که مردم جامعه در زندگی مصرف کننده و شبکه های اجتماعی غوطه ور هستند و هر یک از رفتارها و فعالیت های آنها زیر ذره بین نیروهای دولتی است. دولت آمریکا با ایجاد یک سیستم امنیتی پیشرفته به نام CCS یک بانک اطلاعاتی عظیم ایجاد کرده است که ضمن پیش بینی جرم ، بر کلیه فعالیت ها ، نام ها ، مشخصات ، اطلاعات و به طور کلی زندگی خصوصی پیاز و یک فرد خفه کننده بزرگ نظارت می کند. این پدیده را آورده است. اینجاست که گروهی از مردم به نام آزاد شده برای تغییر شرایط جامعه و نجات مردم قیام می کنند.


داستان بازی از زوایای مختلف روایت می شود. اگرچه داستان "آزادی" روایت شخصیت محور نیست ، اما شخصیت های بازی به خوبی پرداخت می شوند و مخاطب را به خوبی همراه می کنند. هر مرحله از بازی به صورت مجلات مخصوصاً از کتاب های طنز دنبال می شود. داستان بازی شروع خوبی دارد ، خوب پرداخت می کند و مخاطب را با یک پایان تکان دهنده رها می کند. روایت بازی حدود 4 ساعت طول می کشد. اگرچه پایان بازی پرونده داستان را می بندد ، اما تصمیم تیم تولید بازی برای ادامه داستان Liberated از طریق انتشار بسته های اضافی اضافه شده نشان می دهد که تیم تولید در ایجاد خط داستانی بازی تنبل بوده و عجله برای بستن بازی را داشته اند. پرونده داستان و می توانست این مسئله را خیلی بهتر حل کند. در نتیجه ، می توان گفت که محتوای بازی برای یک اثر 20 دلاری (که با بسته های اضافی اضافه شده پرداخت می شود) اندک است. به خصوص اگر این بازی و محتوای داستان آن را با دیگر آثار 20 دلاری مقایسه کنیم.

هدف و تیراندازی در رهایی

انواع تیراندازی و معماهای بازی روند Liberated را تازه ، تازه و سرگرم کننده نگه می دارد.


گیم پلی بازی Liberated به خوبی با داستان گویی کار ترکیب شده و تجربه ای جذاب و سرگرم کننده را برای بازیکن به ارمغان می آورد. کاوش در محیط ، تیراندازی ، حل معما و کمی سیستم عامل ، هسته اصلی گیم پلی این اثر پیمایش جانبی را ایجاد کرده است. مکانیسم های تیراندازی به خوبی در بازی جای گرفته و به کار گرفته می شوند. اقدامات بازی تنوع خوبی دارند و پیچیده تر و چالش برانگیز می شوند. توزیع عناصر شکل دهنده فرایند بازی در هر مرحله به خوبی انجام شده و نشان می دهد که تیم تولیدی تأثیر خوبی در طراحی مرحله دارد.

علاوه بر عکسبرداری جذاب بازی ، انواع معماهای سرگرم کننده نیز وجود دارد. تقریباً در هر مرحله از بازی ، معمای پیچیده و چالش برانگیزی وجود دارد که شما باید آن را حل کنید تا در طی مراحل پیشرفت کنید. معماهای بازی هرگز بازیکن را راهنمایی نمی کنند و گیمر باید با درگیر شدن در مکانیزم های مختلف بر آنها غلبه کند. برخی از مراحل بازی دارای عناصر پلتفرمی نیز هستند. بستر های نرم افزاری در بازی به خوبی اجرا شده است ، اما صدماتی که به سکو و تیراندازی ناشی از خشکی انیمیشن ها وارد می شود ، بر تجربه بازیکن تاثیر می گذارد. اگر بخواهیم به طور کلی قضیه را مورد بررسی قرار دهیم ، می توان گفت تیم تولیدی Liberated با دانش و تسلط کافی بر طراحی بازی و طراحی رول ، هر مرحله از بازی را به خوبی و با موقعیت های اکشن ، دکمه ها ، سیستم عامل طراحی کرده است. تعقیب ، معما ، بازی در طی این 4 ساعت تجربه به خوبی سرگرم می شود.


تصویرسازی کتاب طنز آزاد شده تصویری از تیراندازی در بازی Liberated آیکون طنز مانند بازی آزاد بازی تصویری از برخی شخصیت های بازی آزاد شده عبور از جمعیت در بازی Liberated

استفاده از پانل های کمیک بوک برای نمایش هر لحظه از بازی ایده خوبی برای تصویر سازی در Liberated است که بسیار عالی ، عملی و اجرایی است.


از نظر صدا و موسیقی ، ما در کنار یک کار خوب و استاندارد هستیم. ابتدا به بررسی جلوه های گرافیکی بازی می پردازیم. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنیم ، تیم تولید ایده ای خلاقانه و تحسین برانگیز برای ایجاد جلوه های بصری بازی ارائه کرده است. بازی "Liberty" در موتور گرافیکی Unity بهینه شده است و گرفتن چنین خروجی زیبا و بی نظیری از موتور Unity واقعاً تحسین برانگیز است. تمام لحظات بازی در پنل های یک کمیک بوک اتفاق می افتد و این موضوع باعث شده است که رابط کاربری کار به حداقل برسد ، دنیای بازی جذاب تر شود و در نتیجه فضایی جذاب و نیرومندی شکل گرفته است. هر دو فاجعه و لحظه های گیم پلی همه در صفحات و صفحه های یک کمیک بوک اجرا می شوند. گرافیک هنری بازی بسیار زیبا و قابل تحسین است ، برای لمس زیبایی آن ، بهتر است خودتان به سراغ تجربه بازی بروید.


متأسفانه بازی از نظر گرافیکی کامل نیست و با وجود جلوه های هنری بسیار زیبا و خاص ، از یک سری مشکلات فنی نیز رنج می برد. عمده ترین مشکلات فنی بازی انیمیشن های بسیار خشک و اشکالات گاه به گاه است که هر از گاهی در راه بازیکنان قرار می گیرد. خشکی انیمیشن های بازی بر تیراندازی ، بستر های نرم افزاری و حرکت در محیط کار تأثیر می گذارد و بعضی اوقات بازیکنان را آزار می دهد.



از نظر صداگذاری و موسیقی هم با یک بازی بسیار خوب و باکیفیت طرف هستیم و تیم دوبلاژ Liberated وظیفه‌ی خودشان را به‌خوبی انجام داده‌اند؛ مخصوصا که کات‌سین‌های بازی، از تصاویر ثابت کتاب‌های کامیک تشکیل شده و انتقال احساس کاراکترهایی که تنها تصویر صورت آن‌ها را می‌بینیم، بدون انیمیشن و بدون هیچ حرکت خاص، بسیار سخت است که تیم دوبلاژ اثر به‌بهترین شکل ممکن از پس این وظیفه، برآمده است. آهنگ‌سازی لیبریتد هم بسیار خوب انجام شده و نوای موزیک‌های بازی با فضاسازی و لحظاتی که گیمر مشغول طی کردن آن‌ها است، به‌خوبی هماهنگ می‌شود و اتمسفرسازی اثر را تکمیل می‌کند.

در پایان باید گفت که Liberated یک تجربه‌ی ۲ بعدی جذاب و سرگرم‌کننده است که دوست‌داران بازی‌های مستقل به‌احتمال بسیار زیاد، از تجربه کردن آن لذت ببرند. بازی بدون ایراد هم نیست و کم بودن محتوا در مقیاس برچسب ۲۰ دلاری اثر کنار انیمیشن‌های خشک و ایرادات فنی از جمله باگ‌ها، مواردی هستند که تجربه‌ی بازیکن را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. در کل اما لیبریتد یک اثر اکشن/ماجرایی خوب و جمع‌وجور است که به‌دوست‌داران بازی‌های ماجرایی، به‌خصوص علاقه‌مندان بازی‌های مستقل، توصیه می‌شود.


بازی Liberated یک تجربه‌ی ۴ ساعته‌ی جذاب و مفرح است که با روایت داستانی جالب پیرامون خیزش گروهی از مردم دربرابر سیستم‌های مدرن و مصرف‌گرایانه، روندی جذاب را پدید می‌آورد. روندی که با اکشن‌ها و معماهایی که در سرتاسر آن چیده شده‌اند، هرگز از هیجان نمی‌افتد و تا آخرین لحظه، انرژی خودش را حفظ می‌کند. بازی بدون ایراد هم نیست و کم‌بود محتوای آن در مقیاس برچسب ۲۰ دلاری‌اش، مخصوصا که حالا تیم تولید بازی مشغول ادامه دادن داستان بازی با DLCهای پولی است، کاملا حس می‌شود. کنار این مورد، انیمیشن‌های خشک که به گان‌پلی و پلتفرمینگ آسیب می‌زنند و صدالبته وجود یک‌سری باگ‌ فنی را هم اضافه کنید تا بدانید که «لیبریتد» اثر بی‌عیب و نقصی هم نیست. اگر با این موارد کنار می‌آیید، بدانید که بازی Liberated یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز را در دل کتاب‌های کامیک، برایتان تدارک دیده است.


نقاط قوت


   + داستان جذاب

   + سیستم مبارزات جذاب

   + طراحی هنری خلاقانه و یکتا

   + دنیاسازی و اتمفسرسازی خوب

   + طراحی مراحل قابل قبول و متنوع

   + صداگذاری و آهنگ‌سازی خوب و باکیفیت


نقاط ضعف


   - وجود باگ و ایرادات فنی متعدد

   - انیمیشن‌های بسیار خشک و موثر روی گان‌پلی

   - حجم پایین محتوای ارائه شده؛ مخصوصا در مقایسه با دیگر آثار ۲۰ دلاری موجود

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده