دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی بازی مبارزه ای Brawlhalla برای گوشی های موبایل

معرفی بازی مبارزه ای Brawlhalla برای گوشی های موبایل

تجربه ی مبارزاتی با گرافیک خارق العاده بر روی گوشی موبایل با بازی Brawlhalla

بازی موبایل Brawlhalla ، پس از انتشار برای PC ، این بار در موبایل طیف گسترده ای از گیمرها را هدف قرار داده است که با وجود محتوای متنوع و جذاب ، به راحتی توجه هر مخاطب را به خود جلب می کند.


fighting game یکی از جذاب ترین سبک های بازی است، که مخاطب جذب خود می کند. یکی از ویژگی های خوب این دسته از بازی ها ، حس رقابت است که آنها در بین مخاطبان خود ایجاد می کنند. بازی های مبارزاتی موفق بسیاری از جمله سریال Mortal Kombat وجود دارد که نسخه موبایل نیز دارد. Super Smash Bros. یکی دیگر از بازیهای موفق است که حدوداً دو سال است که منتشر شده است که با سبک مبارزه بی نظیر خود گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. اکنون Brawlhalla با مدل سازی صحیح از برادران Super Smash و اضافه کردن برخی موارد جدید ، یک بازی جنگی بسیار جذاب را طراحی کرده است. با معرفی کامل این بازی در اسکن بازی با ما باشید.

اگر از Fighting games بر روی موبایل خسته شده اید و دوست دارید در این ژانر جلوه متفاوتی را تجربه کنید ، یک پیشنهاد جدید و جذاب وجود دارد که اگر علاقه مند به دنیای گیم باشید مطمئنا از آن نهایت لذت را خواهید برد.

Brawlhalla یک بازی اکشن مبارزاتی است که از شخصیت های خنده دار برای ایجاد لحظات خنده دار استفاده می کند. Brawlhalla از چندین حالت مختلف تشکیل شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

در هر بازی شما باید یک جنگجو و در برخی حالت های دیگر سه جنگجو را انتخاب کنید و با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. هدف شما در هر بازی این است که سایر بازیکنان را از روی سیستم عاملهای هر مرحله دور کنید. هر یک از این مراحل بسته به شرایط آسان و بعضی از آنها بسیار دشوار است. هر یک از رزمندگان بازی سلاح مخصوص به خود را دارند و یکی از عوامل مهم در انتخاب بازیکن است. البته قدرت تمام این سلاح ها یکسان است ، اما آنها شرایط استفاده متفاوتی دارند. اگر به بیرون پرتاب شوید ، چند لحظه بعد به صحنه بر خواهید گشت و باید در لحظات باقی مانده وضعیت را تغییر دهید. شما همچنین می توانید در تیم ها به عنوان تیم رقابت کنید و اگر با دوستان خود بازی کنید ، لحظات بسیار جالبی را ایجاد می کند. نکته جالب در مورد Brawlhalla ، قابلیت کراس بازی آن است و می توانید با نسخه های رایانه ای و کنسولی نیز بازی کنید.

گیم پلی به گونه ای است که شما باید شخصیت خود را با یک طرف صفحه نمایش کنترل کنید و حرکات مختلفی را با طرف دیگر انجام دهید. هر شخصیت دو اسلحه مخصوص به خود دارد. شما در ابتدای هر بازی هیچ سلاح ندارید و باید وسایلی را که روی صحنه است اسلحه خود را انتخاب کنید. البته بستگی به سرعت عمل شما برای حذف دارد. علاوه بر سلاح های هر جنگجو ، یک سری پرتابه مانند نارنجک یا سایر سلاح های سنگین در صحنه ظاهر می شود که بسیار مفید است. با جمع آوری امتیاز به شکل سکه می توانید رزمندگان بیشتری را آزاد کرده و از آنها در نبردهای خود استفاده کنید. علاوه بر خرید رزمندگان جدید ، می توانید شخصیت های مورد علاقه خود را نیز شخصی سازی کنید. در این بازی شخصیت های مشهوری مانند Rayman و Thor وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر آن می شود. در کل بازی از نظر گیم پلی بسیار کامل است و به راحتی می تواند مدت طولانی شما را سرگرم کند.

گرافیک Brawlhalla به گونه ای طراحی شده که پُرنشاط و چشم نواز باشد و این قابلیت در تمام لحظه ها و مراحل بازی کاملاً قابل مشاهده است. طراحی جالب شخصیت های بازی به جذاب تر شدن بازی کمک می کند. اگرچه سازندگان در زمینه های گرافیکی عملکرد خوبی داشته اند ، اما موسیقی که یکی از مهمترین عناصر این مدل بازی ها به شمار می رود ، حس خاصی به شما نمی دهد و گاهی احساسات را از شما می گیرد ، در نتیجه می توان گفت در خلق جلوه های جذاب گرافیکی این بازی عالی عمل کرده است و استودیوی Blue Mammoth Games که یکی از استودیوهای Ubisoft است ، از طریق مدل سازی صحیح توانسته است ، برای کاربران یک بازی مبارزه ای جذاب خلق کند.

Brawlhalla که در ابتدا نسخه موفقی برای رایانه شخصی بود ، اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده