خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اپل همه برنامه های Epic Games را از فروشگاه App حذف کرده است

اپل همه برنامه های Epic Games را از فروشگاه App حذف کرده است


اپل چند ساعت پیش حساب اپیک گیمز را در فروشگاه App حذف کرد.


این اقدام آخرین واکنشی است که ساکنان کوپرتینو نسبت به اختلافات اخیر بین این شرکت و Epic Games مبنی بر درآمد حاصل از بازی های محبوب بازی Fortnite در بین بازی ها نشان می دهند. اگر به یاد داشته باشید ، اپل پیش از این Fortnite را از فروشگاه App حذف کرده بود ، اما با تصمیم امروز دیگر برنامه های دیگر از Epic Games دیگر برای کاربران آیفون و آی پد در دسترس نخواهد بود. به این ترتیب ، کاربرانی که هنوز RPG Battle Breakers یا Infinity Blade Stickers را بارگیری نکرده اند ، دیگر قادر به بارگیری آنها از فروشگاه App نخواهند بود.


اگرچه کاربرانی که قبلاً Epic Games مانند Fortnite را بارگیری کرده اند ، هنوز می توانند از آن استفاده کنند ، اما دیگر به بخش های جدید یا پرداخت های درون برنامه ای دسترسی ندارند. همچنین افرادی که از دستگاه های اپل برای بازی استفاده می کنند تنها می توانند با سایر کاربران اپل بازی کنند و قادر نخواهند بود با کاربران سایر سیستم عامل های دیگر مانند Android یا Xbox رقابت کنند.

اپل بعد از حذف اپیک گیمز از اپل استور، با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی را در خصوص این اقدام خود ارائه داد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما (از این جدال) ناامید شدیم و به ناچار، تصمیم به حذف اکانت اپیک گیمز از اپ استور گرفته شد. ما سال‌ها با تیم اپیک گیمز در موقعیت‌های مختلف همکاری داشتیم. دادگاه پیشنهاد داد که اپیک از قوانین اپ استور تبعیت کند. اگرچه این مجموعه در سال‌های اخیر تابع قوانین اپ استور بود اما اخیرا خودشان منجر به بروز این وضعیت شدند. اپیک پیشنهاد دادگاه را نپذیرفت و در عوض، بروزرسانی‌هایی را برای فورتنایت که در تضاد با سیاست‌های اپ استور بود، عرضه می‌کردند. این مساله نمی‌تواند برای دیگر توسعه‌دهندگان ما در اپ استور عادلانه باشد. امیدواریم که بتوانیم دوباره با یکدیگر همکاری کنیم اما متاسفانه این موضوع فعلا امکانپذیر نیست.

اپیک گیمز اما کاملا با اپل مخالف است می‌گوید که رای دادگاه، دعوت از این شرکت برای یک تبانی با اپل است. تا از این طریق، اپل به انحصار خود در پرداخت‌های درون برنامه‌ای آی او اس ادامه دهد، رقابت در بازار آزاد سرکوب کند و موجب بالا رفتن قیمت‌ها شود. اما ما هرگز در این طرح، مشارکت نخواهیم کرد.


با این حال، علی‌رغم اختلاف نظرهایی که میان این دو شرکت وجود دارد، Unreal Engine همچنان نقطه مشرک و بستر همکاری میان اپل و اپیک گیمز باقی خواهد ماند. درواقع، Unreal Engine، پلتفرمی‌است برای ساخت بازی برای کنسول‌ها، پی‌سی‌ها و موبایل.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده