دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آخرین اطلاعات مربوط به کنسول پلی استیشن 5

آخرین اطلاعات مربوط به کنسول پلی استیشن 5


به تازگی ، یک کاربر فضای مجازی به نام IronManPS5 اطلاعات جدیدی درباره نسل جدید کنسول های سونی به نام PlayStation 5 منتشر کرد که در آن به زمان انتشار ، قیمت و ویژگی های پنهان این کنسول اشاره شده است.


اگرچه بسیاری از سوت های تبلیغاتی اطلاعاتی در مورد این کنسول و همچنین سری Xbox X منتشر کرده اند ، اما بسیاری از پیش بینی های IronManPS5 به واقعیت رسیده اند یا حداقل بسیار نزدیک به آن.


به عنوان مثال ، وی پیش از این ادعا كرده بود كه سری Xbox X در تاریخ 6 نوامبر عرضه می شود و مدت زیادی نگذشت كه مایکروسافت بیانیه ای صادر كرد و اعلام كرد كه این كنسول در روزهای اول نوامبر در دسترس خریداران خواهد بود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به افشاگری های این کاربر درباره PlayStation 5.


قیمت کنسول پلی استیشن 5

این کاربر ادعا کرد که پلی استیشن 5 با قیمت 499 دلار در دسترس خواهد بود. نسخه دیجیتال این کنسول نیز با قیمت 100 دلار ارزان تر و با قیمت 399 دلار فروخته می شود. وی پیش بینی انتشار پلی استیشن 5 در آمریکای شمالی را در 20 نوامبر اعلام کرد. همچنین قیمت دسته بی سیم دوگانه کنسول 69 دلار و ایستگاه شارژ ایستگاه 29 دلار است.


این کاربر همچنین اعلام کرده است که سونی دوربین HD را با کنسول ارسال می کند که با قیمت 69 دلار به فروش می رسد. در کنار این محصول ، شاهد انتشار هدست بی سیم با نام PULSE 3D خواهیم بود که قیمتی در حدود 159 دلار خواهد داشت.


سایر محصولات تحت پوشش شامل Media Remote برای پلی استیشن 5 و همچنین پایه مخصوص عمودی ویژه این کنسول است که به ترتیب با 29 دلار و 24 دلار در دسترس خواهد بود. علاوه بر این ، هدست واقعیت جدید پلی استیشن VR احتمالاً برای این هدست موجود است که گفته می شود در پاییز 2021 با قیمت 399 دلار در دسترس است.


زمان انتشار کنسول پلی استیشن 5

کاربر در پیام های توییتر خود ، 20 نوامبر را به عنوان تاریخ انتشار پلی استیشن 5 در اکثر کشورهای جهان پیش بینی کرد. به گفته وی ، بسیاری از محصولات جانبی این کنسول در زمان ذکر شده منتشر می شوند.


با این حال ، او ادعا کرد که ژاپنی ها می توانند لذت کار با کنسول را حدود یک هفته زودتر از سایر کشورها تجربه کنند. IronManPS5 توئیت کرد که پیش سفارش های این کنسول پس از تأیید FCC آغاز می شود.


امکانات و توانایی ها کنسول پلی استیشن 5

اگرچه نمی توان با اطمینان گفت ادعاهای این کاربر درباره ویژگی PlayStation 5 صحیح است ، اما IronManPS5 به برخی مواردی که تاکنون به آنها پرداخته نشده اشاره می کند ، که ما در زیر می خواهیم.


- کنترلر جدید پلی استیشن 5 مجهز به بلندگو داخلی است که می تواند برخی از صداها را پخش کند. این ویژگی به طور جداگانه از بلندگوی تلویزیون یا بلندگوهای خارجی کار خواهد کرد


- پلی استیشن 5 ظرفیت ذخیره سازی معادل 825 گیگابایت دارد و 1 TB حافظه ندارد. از این ظرفیت 175 گیگابایت به نرم افزار سیستم و تقریبا 700 گیگابایت در اختیار گیمرها قرار می گیرد.


جعبه پلی استیشن 5 و همچنین جعبه پلی استیشن 5 دیجیتال نسخه علاوه بر کنسول ، شامل یک دسته بی سیم حس دوگانه ، یک کابل USB-C برای شارژ این دسته ، یک کابل شارژ 1.5 متری و یک کابل با کیفیت HDMI 2.1 نیز خواهد بود. .


- پلی استیشن 5 به یک مرورگر وب قدرتمندتر ، سریعتر و بهتر مجهز خواهد شد


- نرم افزار کنسول پلی استیشن 5 مبتنی بر FreeB SD 12 خواهد بود


- پس از خرید و راه اندازی کنسول و البته اتصال به اینترنت ، یک به روزرسانی نرم افزاری برای این کنسول ارسال می شود. البته فایلهای بارگیری شده از طریق کابل USB قابل بارگیری هستند.


-سرعت PlayStation 5 Blu-ray Disc Reader بالاتر از مدل مورد استفاده در نسخه های قبلی این کنسول خواهد بود. PlayStation 5 قادر به پخش سی دی های صوتی نخواهد بود و از دی وی دی ، دیسک های Blu-ray و دیسک های Blu-ray Ultra HD پشتیبانی می کند.


- کنسول پلی استیشن 5 از قدرت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود استفاده می کند.


اگرچه کاربران می توانند از استاندارد فیلمبرداری 4K از طریق HDMI 2 استفاده کنند ، اما خروجی HMDI 2.1 می تواند از ویژگی هایی همچون نرخ تازه سازی متغیر (VRR) و تأخیر کم (ALLM) بهره ببرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده