خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بازسازی بازی The Getaway توسط شرکت سونی برای پلی استیشن 5

بازسازی بازی The Getaway توسط شرکت سونی برای پلی استیشن 5

پلی استیشن به احتمال زیاد به دنبال بازگرداندن یک بازی فراموش شده PlayStation 2 برای کنسول پلی استیشن 5 نسل بعدی خود است. در حالی که استراتژی اصلی سونی ممکن است توسعه بازی های محبوب مانند God of War و Spider-Man باشد ، قطعاً برخی از طرفداران قدیمی وجود دارند که می خواهند عناوین قدیمی را برگردانند. اکنون سونی صاحب IP های قدیمی زیادی است که طرفداران زیادی دارد. حالا به نظر می رسد که با آغاز نسل جدید یکی از آنها باز خواهد گشت.

مایک رووس ، سازنده سابق استودیوی لندن سونی ، در کانال یوتیوب خود گفته است که او سال گذشته شنیده بود که سونی مشغول کار روی سری بازی های Getaway است و ممکن است به دنبال بازگرداندن آن باشد ، اگرچه خاطرنشان کرد که شخصا آنرا ندیده است. اطلاعات را از طریق یکی از مخاطبین خود در استودیوی قدیمی سونی دریافت کرد.


The Getaway یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2002 به طور انحصاری برای پلی استیشن 2 منتشر شده است. سازنده این اثر Team Soho نامیده شده است که زیر مجموعه ای از Studios PlayStation است. Getaway از فیلم های گانگستری انگلیسی الهام گرفته شد ، اما در زمان انتشار آن تحسین منتقدان را جلب نکرد و متا 72 را به دست آورد اما 4 میلیون نسخه از آن را فروخت و آن را به یک اثر تبدیل کرد. برخی از بازیکنان معتقدند The Getaway یکی از آثار کمتر شناخته شده است و باید توجه بیشتری را به خود جلب کند ، اما برخی چنین ادعایی را نمی پذیرند. استودیوی بازی در همان سالی که منتشر شد بسته شد و در حال حاضر هیچ تیم Soho در آنجا حضور ندارند. بنابراین اگر نسخه جدید یا نسخه جدیدی از این سریال ساخته شود ، احتمالاً توسط استودیوی دیگری از مجموعه استودیوهای سونی ساخته خواهد شد.

در زمان انتشار ، The Getaway بحث برانگیز بود و حتی استرالیا آن را ممنوع اعلام کرد. آنها حتی پس از انتشار آن ، مجبور شدند برخی از مطالب را در نسخه های جدید حذف کنند و انگلیس به روش های مختلفی نسبت به بازی واکنش نشان داد.


در سال 2004 سکانسی به نام The Getaway: Black Monday منتشر شد که باز هم موفقیت تجاری بود و 2 میلیون واحد به فروش رساند ، اما منتقدین تصور می کردند این چیز دیگری بود و یک گل 57 را به دست آورد.

حالا به نظر می رسد که سونی قصد دارد این سریال را زنده کند. هنوز معلوم نیست که بازسازی یا بازسازی این سریال در دست ساخت است یا اینکه نسخه کاملاً جدید در دست تولید است. لطفاً توجه داشته باشید که این خبر در سطح یک شایعه معتبر است و ممکن است تمام اطلاعات آقای روسو نادرست باشد.


پلی استیشن 5 در این فصل تعطیلات در سطح جهان راه اندازی می شود. اگرچه هنوز قیمت آن مشخص نشده است ، اما انتظار داریم رویدادی در اواخر ماه سپتامبر رخ دهد و تمام اطلاعات اضافی به اشتراک گذاشته شود.


آیا از توسعه یک بازی جدید در سریال The Getaway هیجان زده اید؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده