بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» راگنار لودبروک در تریلر جدید سری بازی های Assassin’s Creed

راگنار لودبروک در تریلر جدید سری بازی های Assassin’s Creed

شعبه مونترال Ubisoft از تریلر جدید Assassin's Creed Valhalla در حین بازی Gamescom 2020 رونمایی کرد. این ویدیو Ragnar Loadbrook را معرفی می کند.


اواسط ماه مه امسال ، یوبی سافت نسخه جدیدی از سری بازی های Assassin's Creed را رونمایی کرد. این بازی Assassin's Creed Valhalla نام دارد و داستان آن در سال 837 میلادی برگزار می شود. محور اصلی وقایع یک قبیله وایکینگ است که به انگلیس حمله کرده و سعی در تسلط بر آن دارد. در نسخه های قبلی ، کاربر نقش یک سرباز را بازی می کرد ، اما این بار به وی کنترل رهبر وایکینگ داده شده است. علاوه بر این ، انتخاب چنین فضایی برای Assassin's Creed جدید فرصتی را برای سازندگان ایجاد کرده تا چهره های تاریخی و افسانه های مربوط به انگلیس و وایکینگ ها را به تصویر بکشند.

شعبه مونترال Ubisoft یک تریلر جدید برای Assassin's Creed Valhalla را در حین بازی Gamescom 2020 منتشر کرد. این فیلم حدوداً پنج دقیقه طول دارد و بر افسانه های قدیمی و شخصیت های مختلف تمرکز دارد. داربی مک دوییت ، که به عنوان راوی این بازی فعالیت می کند ، در این فیلم نیز نقش راوی را بازی می کند و اطلاعات جالبی را در طول فیلم به اشتراک می گذارد. مک داوود ابتدا در مورد موجودی بنام Black Shock صحبت می کند که براساس اساطیر انگلیس است. مردم بر این باورند که این سگ دارای موهای سیاه و چشم قرمز است و تجسم شیطان است. افسانه گفته است که از شوک سیاه در افسانه به عنوان یک سگ بزرگ یاد می شود ، اما در Valhalla اندازه این موجودات تفاوت چندانی با اندازه یک تسویه حساب ندارد.


تریلر جدید Assassin's Creed Valhalla بیشتر روی خواهران Lerion تمرکز می کند ، که براساس سه خواهر به نام های Cordelia ، Reagan و Ganril در نمایشنامه King Lear مستقر هستند. این نمایشنامه توسط ویلیام شکسپیر نوشته شده و براساس زندگی لیر انگلیس ، یکی از پادشاهان افسانه ای بریتانیایی های سلتی است. طبق افسانه ، پس از آنكه مردم آنگلیای شرقی به شاه لیر خیانت كردند ، دختران او تصمیم گرفتند به هر قیمتی از میراث پدرشان محافظت كنند. در طول داستان ، کاربر فقط با خواهران Lerion دیدار می کند. با این حال ، اطلاعاتی درباره ماجراهای King Lear در محیط بازی است

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

ویدئوی تبلیغاتی Assassin's Creed Vallaha سرانجام Ragnar Lodbrook ، یکی از معروف ترین شخصیت های Walking را نشان می دهد. همان شخصی که با آنها سریال وایکینگ ها ساخته شده است. طبق اطلاعات تاریخی ، راگنار حدود 10 سال قبل از وقایع بازی به انگلیس آمد. اقدامات او موجب دشمنی فراوان شد. حتی دو پادشاهی رقیب در شمال انگلیس اختلافات خود را کنار گذاشتند تا راگنار را شکست دهند. سرانجام این شخصیت به چاهی پر از مارهای سمی پرتاب شد و کشته شد. از این رو در جریان داستان حضور ندارد. با این حال ، شش از رزمندگان وی هنوز زنده هستند و روزها را بدون هیچ هدف سپری می کنند.


کاربر می تواند برای دیدار با آنها و آشنایی با Ragnar Lodbrook به قسمت های مختلف نقشه سفر کند و این شش جنگجو را به هدف بلند خود از یک مرگ با شکوه سوق دهد. دربی مکدویتز تأکید کرد که دیدار با شش رزمندگان بخشی از داستان اصلی نبود. بنابراین کاربرانی که می خواهند درباره Ragnar اطلاعاتی داشته باشند باید محیط را گشت و گذار کرده و مکان این شش شخصیت را پیدا کنند.


سرانجام ، Assassin's Creed Valhalla در تاریخ 27 نوامبر برای سیستم عامل های PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One ، Xbox X ، Google Stadium و PC منتشر می شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده