بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تمام چیزهایی که باید در مورد اپل تی وی (Apple TV) بدانید

تمام چیزهایی که باید در مورد اپل تی وی (Apple TV) بدانید



Apple TV سیستمی است که می تواند محتوای تلویزیون ، از جمله Netflix و دیگران را پخش کند. در سال های اخیر ، شرکت مستقر در کوپرتینو سعی کرده است آپدیت خوبی را در اپل تی وی قرار دهد و محصولات ارزشمندی را به مخاطبان خود عرضه کند.


اپل تی وی چیست؟


در واقع Apple TV یک باکس است که با مشخصات قابل توجهی به فروش می رسد. در این مقاله می خواهیم شما را با همه آنچه در مورد نسل بعدی اپل تی وی می دانیم آشنا کنیم.


بسیاری از افراد با شنیدن نام Apple TV تصور می کنند که این اسباب بازی یک تلویزیون اختصاصی خواهد بود که توسط اپل تولید و روانه بازار می شود! اگر فکر می کنید ، کاملاً اشتباه می کنید. اگرچه نام این محصول می تواند کمی گمراه کننده باشد ، اما اسباب بازی مورد نظر تلویزیون نیست ، اما یک پخش کننده یا جریان که می تواند به تلویزیون شما متصل شود می تواند ویژگی های مختلفی را به آن اضافه کند و حتی به نوعی حتی منجر به هوشمند بودن تلویزیون شما شود. با استفاده از Apple TV ، می توانید انواع فیلم ها و موسیقی را از طریق اینترنت به تلویزیون خود پخش کنید یا حتی از برنامه های خاصی استفاده کنید.


بنابراین اگر از این پس شخصی از شما بپرسد اپل تی وی چیست ، می توانید پاسخ دقیقی به او بدهید و بیان کنید که اپل تی وی یک پخش کننده اختصاصی است که توسط اپل ساخته شده است و می تواند به هر تلویزیون وصل شود. امکان رفتن به اینترنت و پخش فیلم و موسیقی و یا حتی نصب برنامه های ویژه و تماشای فیلم از خدماتی مانند Netflix و غیره را فراهم کنید.


نسل بعدی Apple TV


ما انتظار داریم نسل بعدی اپل تی وی از نظر طراحی تغییر چندانی نداشته باشد و بیشترین تغییر را باید در بحث سخت افزار این دستگاه مشاهده کرد. اپل تی وی که اپل تی وی باکس است ، از چیپست اپل A12X بهره می برد و قادر به نمایش عملکرد بالا است.


همچنین در مدلهای 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد و یک مدل معمولی نیست. خود اپل هیچ تائیدی در مورد جعبه تلویزیون جدید خود ندارد و بیشتر اطلاعات موجود از منابع نزدیک به اپل تهیه شده است که باید نسبتاً تأیید شده در نظر گرفته شود.

نسل فعلی اپل تی وی قادر به پخش محتوای 4K است و شامل 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی ، پردازنده اپل A10X و موارد دیگر می باشد.


نسل بعدی دارای جدیدترین فناوری اتصال از جمله Wi-Fi 6 ، Bluetooth 5.2 و موارد دیگر خواهد بود. Cupertinos قصد دارد یک محصول پرچمدار را برای سال 2020 به بازار عرضه کند و مدل جدید تلویزیون اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.


اطلاعات فعلی از کد منبع iOS 14 تهیه شده و ممکن است دارای سیستم عامل جدید Apple TVOS نیز باشد. جزئیات این دستگاه بسیار محدود است و ما نمی دانیم اپل برای نسل بعدی Apple TV چه برنامه ای دارد.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده