خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» احتمال رونمایی اپل از موتور جستجوگر خود

احتمال رونمایی اپل از موتور جستجوگر خود

گزارش جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد نتایج جستجو را برای کاربرانی که از Siri یا Spotlight استفاده می کنند ، بهبود بخشد. این گزارش همچنین نشان می دهد که اپل ممکن است موتور جستجوی خود را توسعه دهد.


اپل در حال حاضر از موتور جستجوی خود برای نمایش نتایج جستجوی کاربر از طریق Siri یا Spotlight استفاده می کند. آخرین گزارش نشان می دهد که اپل قصد دارد هر ساله با گوگل قرارداد ببندد تا از آن به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در آیفون استفاده کند و موتور جستجوی خود را راه اندازی کند.


مطابق گزارش Jon Henshaw در مجله Coywolf ، مشخص نیست که آیا سیری هنگام استفاده کاربران از جستجوی کامل Google ، پیشنهاداتی را ارائه می دهد یا خیر. به نظر می رسد اپل هنگام استفاده از سیری از موتور جستجوی Spotlight برای ارائه اطلاعات به کاربران استفاده می کند.


بررسی ژورنال های فناوری در این زمینه نشان می دهد که هنگام استفاده از Siri در iOS 14 ، این دستیار صوتی فقط اطلاعات لازم را از Google دریافت می کند. در همین حال ، در iOS 13 ، سیری کاملاً از Google استفاده کرده تا اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار دهد.


گزارش های جدید نشان می دهد که اپل سرمایه گذاری زیادی را برای توسعه موتور جستجوگر خود انجام داده است. این شرکت همچنین در نظر دارد در رابطه با توسعه این موتور جستجو ، مهندسین زیادی را استخدام کند.


در حالی که امسال شاهد افزایش اشتغال اپل در رابطه با توسعه موتور جستجوی خود هستیم ، با توجه به وضعیت فعلی جهان و تأثیر بیماری Covid 19 بر روی آن ، ممکن است امسال نتوانیم شرکت های دقیق تری را مقایسه کنیم. با سال گذشته بیا بریم.

در ماه ژوئن ، ما شاهد بروزرسانی خزنده صفحه AppleBot برای توسعه دهندگان بودیم. اطلاعات منتشر شده توسط Henshaw نشان می دهد که تغییرات ایجاد شده در این بروزرسانی شامل ویژگی هایی برای چگونگی تأیید اطلاعات مربوط به Applebot است. علاوه بر این ، در این بروزرسانی می توانیم اضافه کردن جزئیات به خزنده وب را برای تمایز بین جستجوهای موجود در سیستم عامل های دسک تاپ و تلفن های همراه مشاهده کنیم.


انجام این بروزرسانی باعث شده است که خزنده وب از قابلیت های مشابهی با Google برخوردار باشد و بخش جستجو را بر اساس رتبه بندی سایت های موجود در آن ، بهبود بخشد. در حال حاضر ، اطلاعات منتشر شده توسط اپل درباره خزنده وب خود نشان می دهد که نحوه عملکرد وب بسیار شبیه به گوگل است ، و صفحات سایت ها را به طور مشابه تر اسکن می کند.

این نسخه همچنین نشان می دهد که خزنده وب AppleBot اکنون ترافیک بیشتری نسبت به گذشته دارد. با این حال ، بررسی مجلات معتبر فناوری نشان می دهد که ترافیک وب خزنده AppleBot از سال 2015 تغییر زیادی نکرده است.


علیرغم شواهد و مدارکی مبنی بر اینکه نباید به زودی شاهد اپل رونمایی از موتور جستجوی خود باشیم ، Henshaw گفت: "پرده برداری از موتور جستجوی اپل به طور قطع موتور جستجوی گوگل را تضعیف می کند. با استفاده از موتور جستجوی اپل انتظار می رود خدمات اپل را نیز بهبود بخشد." این موتور جستجوگرها به برنامه نویسان اجازه می دهد تا برنامه های خود را نه تنها در فروشگاه App بلکه در موتور جستجوی بزرگتر تبلیغ کنند. "

با وجود مزایای زیادی که این موتور جستجوگر برای اپل دارد ، یکی از معایب اصلی آن از بین رفتن قراردادهای میلیارد دلاری است که هر سال بین اپل و گوگل منعقد می شود تا اپل بتواند از موتور جستجوی گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در شرکت استفاده کند. دستگاه ها . علاوه بر این ، استفاده از موتور جستجوی اپل در محصولات این شرکت به ناچار اعتراضاتی را علیه انحصار شرکت به همراه خواهد داشت.


البته Henshaw می گوید ما ممکن است هرگز شاهد انتشار عمومی این موتور جستجوی اپل نباشیم.

در حال حاضر ، تمام امکانات ما براساس گمانه زنی های منتشر شده توسط این گزارش ها است. اپل ممکن است هرگز از موتور جستجوی خود رونمایی کند. با این وجود ، ممکن است ما شاهد استفاده از این موتور جستجو در سیستم عامل های شرکت یعنی iOS ، iPadOS و macOS باشیم تا کاربران هنگام جستجو در این سیستم عامل ها ، بدون اطلاع قبلی ، از اطلاعات ارائه شده توسط موتور جستجوی اپل در کنار آنها استفاده کنند. موتور جستجوی گوگل.

تگ ها :   اپل سرچ isearch AppleBot

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده