خرید از سراسر دنیا


» بهترین روش برای بیدار ماندن

بهترین روش برای بیدار ماندن

می خواهید بدانید چگونه می توانید تا دیر وقت بیدار بمانید؟

به تازگی دانشمندان راهکاری برای بیدار ماندن طولانی مدت بر اساس مطالعات خود منتشر کرده اند ،اگر علاقه مند به دانستن آن هستید با آگورابلاگ در ادامه همراه باشید.


دانشمندان به تازگی میزان کافئین مصرفی و میزان خواب در طول روز را برای بیدار ماندن تا دیرهنگام و احساس خستگی نکردن در هنگام کار در شب را مشخص کردند. برای بررسی این خبر به ما بپیوندید.


بعضی اوقات باید دیر بیدار شوید. چه در حال اتمام پروژه‌ای باشد که باید به زودی تکمیل کنیم ، یا مطالعه و آمادگی برای امتحانات یا کار شیفت شبانه ، ما انسانهای در عصر مدرن در شب بسیار بیشتر از گذشته کار می کنیم. در همین راستا ، محققان اخیراً این سؤال را مورد بررسی قرار داده اند: میزان دقیق کافئین مصرف شده برای بیدار ماندن ، و همچنین خواب روزانه برای حفظ سلامتی در شب.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

در حقیقت ، بیدار ماندن و کار کردن در شب ، بدون مقدماتی آسان نیست. معمولاً وقتی می دانیم که باید یک یا چند شب بیشتر از حد معمول بیدار بمانیم ، سعی می کنیم با خوابیدن در طول روز یا نوشیدن کافئین ، آنچه را که در انتظار ما است ، آماده کنیم. دلیل این آمادگی ها ترس ما از خستگی و خوابیدن در شب است و از آنجایی که می خواهیم در آخرین ساعات روز بتوانیم هرچه بیشتر کارآمد و کارآمد باشیم ، سعی داریم خودمان را به نحوی آماده کنیم.


همانطور که گفته شد محققان تحقیقات جالبی را در این زمینه انجام داده اند و سعی در تعیین مقدار دقیق کافئین مورد نیاز و همچنین خواب روزانه دارند که خستگی را تسکین می دهد.

البته افراد زیادی وجود دارند که بدون هیچ گونه تلاش ویژه ای می توانند شبها در اوج آمادگی و کارآیی کار کنند و مشکلی برای ماندن در اواخر وقت ندارند؛ با این وجود ، بسیار مهم است که وقتی در اوقات غیرمعمول کار می کنیم ، عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهیم و وقت خود را تلف نکنیم. علاوه بر این ، در بسیاری از مشاغل مربوط به فروش ، حمل و نقل ، کار امنیتی و مشاغل بیمارستانی ، توانایی کار در شیفت شبانه یک ضرورت است و اگر کسی در این زمان نتواند وظایف محوله را به خوبی انجام دهد ، به طور عملی شغل و درآمد کسب می کند. او نمی خواهد.

این در حالی است که بدون قهوه قبل از رفتن به رختخواب ، احتمال چرت زدن طولانی مدت و همچنین بی حوصلگی و خستگی بعد از چرت زدن وجود دارد ، اما اگر فردی قبل از چرت زدن کافئین مصرف کند ، بدون هیچ گونه نگرانی از خواب بیش از حد یا مشکلات دیگر ، می تواند پس از استراحت کوتاه و مفید ، از خواب بیدار شوید و عملکرد خوبی داشته باشید.


جزئیات تحقیقات


خستگی بعد از خواب در دنیای دانشگاهی به عنوان "بی تحرکی خواب" شناخته می شود و در حالی که احساس بی حالی و خواب آلودگی به طور خودبخودی کمی پس از بیدار شدن از بین می رود ، این احساس کوتاه مدت می تواند بر عملکرد فرد تأثیر بگذارد. انگیزه و خلق و خوی کلی او را مختل کرده و تأثیر می گذارد.


در این تحقیق دانشمندان استرالیایی به داوطلبان خود 200 میلی گرم کافئین داده و سپس افراد به مدت 30 دقیقه در ساعت 3:30 بعد از ظهر به تعویق افتادند. در مقایسه با گروه دیگری از داوطلبانی که به آنها دارونما داده شد ، محققان دریافتند که گروه اول با قدرت قابل قبول و هوشیاری نسبتاً بالایی از خواب بیدار شده و عملکرد بهتری دارند.


دارونما در تحقیقات دیگر به عنوان ماده ای برای کنترل اثر واقعی یک ماده یا دارو استفاده می شود ، و هدف دانشمندان نشان دادن این است که دارو و ماده موثرتر از دارونما هستند. یک مطالعه توسط دانشگاه استرالیا جنوبی نشان داد که قهوه بدون کافئین تأثیر کافئین واقعی روی داوطلبان ندارد. .

محققان دانشگاه استرالیا جنوبی موضوع را مورد مطالعه قرار داده اند و با توجه به نتایج آنها بهترین راه ممکن برای بیدار ماندن تا پاسی از شب را "کاف کاف" می نامند!


این اصطلاح به مصرف مقدار معینی کافئین ، مانند یک فنجان قهوه ، و بستن چشمان پس از نوشیدن قهوه به مدت 20 تا 30 دقیقه اشاره دارد. محققان می گویند برای رسیدن به نتیجه مناسب ، بهتر است فرد بلافاصله پس از میل کردن قهوه ، چرت بزند و این در حالی است که کافئین مصرف شده به تدریج توسط بدن جذب می شود ، بنابراین شخص می تواند در زمان مورد نظر بدون فشارهای معمول و چالش های خواب آلودگی ،بیدار شده و به انجام کار خود بپردازد .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده