دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید

امروزه اینستاگرام به یک بازار بزرگ برای خرید و فروش محصولات یا حتی مکانی برای آموزش ، ارائه دوره های آموزشی یا تولید محتوای مناسب برای مشترکین این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. در این شبکه اجتماعی ، هر کس می تواند درآمد خود را افزایش دهد و آن درآمد به تعداد مخاطبان بستگی دارد و هرچه مخاطبان شما بزرگتر باشند ، درآمد شما نیز بیشتر می شود. علاوه بر راه های دیگر برای جذب مخاطب ، مهمترین و با ارزش ترین در میان آنها جذب مخاطب از اینستاگرام اکسپلور است. داشتن ظاهر بهتری نسبت به دیگران در اینستاگرام اکسپلور می تواند شما را از رقبای خود جدا کند و برای جذب کاربران باید توجه کافی را جلب کنید.


راه هایی که باعث می شود در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید :


یک. متفاوت باشید

همانطور که می دانید در اکسپلور ، مطالب به صورت سرامیکی برای عموم نمایش داده می شود و محتوای بین آنها می تواند توجهاتی را جلب کند که با بقیه تفاوت دارد. این تفاوت باید برای کاربران آشکار باشد و این تفاوت باید شامل رنگ و نوع گرافیک در محتوای شما باشد.


دو. از روانشناسی رنگ ها بهره ببرید

گفته شد شما باید در اینستاگرام اکسپلور متفاوت باشید. یکی از بهترین راه های مختلف برای این که بتوانید توجه خود را با رنگ جلب کنید ، این مهندسی رنگ است که هم توجه را به خود جلب می کند و هم کاربران را به صفحه شما می آورد.

شما باید بدانید که چه رنگهایی را می توانید در پوشش محتوای خود قرار دهید تا زیبایی و جذابیت کار شما را ببخشد ، و به یاد داشته باشید که رنگ های زرد و قرمز چشم نواز ترین رنگ در بین سایر رنگ ها هستند. و حضور آنها در بین رنگ های جلد پست می تواند بسیار مفید باشد.


سه. هشتگ گذاری اصولی

طبق معمول از هشتگ استفاده کنید. زیرا استفاده بیش از حد از آن صفحه اینستاگرام شما را محدود خواهد کرد. هشتگ به گونه ای کار می کند که با کلیک کردن روی هشتگ در پست خود ، افرادی که این هشتگ را در حباب اطلاعاتی خود دارند ، محتوای شما را خواهند دید و با گذشت زمان ، با استفاده از هشتگ ، حباب اطلاعات بیشتری را وارد خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که هشتگ ها باید به پست شما مربوط باشند و سعی کنید از هشتگ هایی غیر از محتوای شما اجتناب کنید.


چهار. به روز باشید

سعی کنید از امور جاری استفاده کنید ، به عنوان مثال ، وقتی همه اخبار و رسانه ها در مورد ویروس به نام تاج صحبت می کنند ، باید محتوای خود را نیز به این موضوع پیوند دهید. مخاطبان کنجکاو خواهند شد که شما را در اینستاگرام اکسپلور ببینند ، چرا در مورد این موضوع صحبت می کنید؟ و لازم به ذکر است که با صحبت کردن در مورد چنین مباحث ، دست شما در همان موضوع برای هشتگ باز است. اگر در مورد یک موضوع جهانی صحبت می کنید ، در حباب های اطلاعاتی بسیار بیشتر دیده می شوید و توانسته اید از هشتگ جهانی و مرتبط استفاده کنید.


پنج. ترتیب دادن چالش و مسابقات جذاب

هنگامی که مطالب شما کاوش و مشاهده شد ، می توانید از چالش ها و مسابقات برای جذب مخاطبان جدید و ایجاد مخاطبان ثابت بهره ببرید


شش.کامنت گذار بیشتر ،دیده شدن بیشتر

سعی کنید از مطالب یا عنوان مطالب استفاده کنید تا دیگران بتوانند درباره شما اظهار نظر کنند ، وقتی یک کاربر نظر (مثبت یا منفی) ارسال شما را در کاوش کاربران نزدیک به وی مشاهده می کند.

گرچه الگوریتم اینستاگرام به این سادگی نیست که با یک کامنت تمام اطرافیان کاربر بتوانند محتوای شما را ببینند اما حتما با کامنت کاربران شما بیشتر دیده میشوید.

سعی کنید در پست هایتان طوری صحبت کنید یا سوال بپرسید که کاربر را مجبور به کامنت گذاشتن کنید تا بیشتر دیده شوید.


هفت. فالوور فیک خریداری نکنید

سعی کنید که از فالوور، لایک و کامنت فیک استفاده نکنید. زیرا این فیک زدن ها علاوه بر اینکه مخاطب خاموش هستند و کاری نمیکنند باعث میشوند که پیج شما در اکسپلور های کاربران فیک دیده شود که کسی در آن اکسپلور ها شما را نمیبیند و ضربه های خیلی بدی به پیج و کسب و کار شما میزند. اگر هم از قبل زده اید آن را متوقف کنید و از راه هایی که گفته شد برای دیده شدن استفاده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده