دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» محصولات جالبی که اپل قرار است در رویداد خود رونمایی کند شامل 4 آیفون ، 2 ساعت هوشمند اپل و یک آیپد می باشد

محصولات جالبی که اپل قرار است در رویداد خود رونمایی کند شامل 4 آیفون ، 2 ساعت هوشمند اپل و یک آیپد می باشد

هرچه به رویداد اپل نزدیکتر شوید ، شایعات و اخبار بیشتری در مورد این رویداد بیشتر می شود. با این حال ، گزارش ها حاکی از آن است که در کنار آیفون 12 ، شاهد معرفی 2 ساعت هوشمند و همچنین iPad air تازه طراحی شده خواهیم بود.

بدون شک بسیاری از افراد هر ساله منتظر رونمایی از جدیدترین محصولات اپل هستند. بلومبرگ در آخرین گزارش خود از لیستی از محصولات ارائه شده در این رویداد رونمایی کرده است. طبق گفته این وب سایت ، در رویداد بعدی اپل ، همراه با خانواده آیفون 12 ، شاهد معرفی iPad Air لبه به لبه و دو ساعت هوشمند خواهیم بود. با Fisit همراه باشید تا هر آنچه راجع به این محصولات می دانیم با شما در میان بگذاریم.


iPad Air با طراحی منحصر به فرد


در این گزارش ، iPad Air فقط به نمایشگر لبه به لبه اشاره کرده است ، اما براساس شایعات قبلی ، انتظار داریم این محصول از دکمه روشن / خاموش Touch ID استفاده کند و به جای درگاه ، به درگاه USB-C مجهز شود. رعد و برق. . بنابراین ما منتظر به روزرسانی بزرگی در iPad Air هستیم ، محصولی که اکنون از طراحی قدیمی با حاشیه های گسترده برخوردار است.



ساعت هوشمند

نکته جالب در مورد این رویداد معرفی 2 ساعت هوشمند است. در واقع گفته می شود که اپل قصد دارد یک ساعت هوشمند را به عنوان جایگزینی برای اپل واچ سری 5 معرفی کند. با این حال به نظر می رسد که شاهد معرفی ساعت هوشمند دیگری نیز خواهیم بود که جایگزینی برای Apple Watch 3 Series است و بازار ساعت های هوشمند سطح پایین و کاربران علاقه مند به آن را هدف قرار می دهد.


ما انتظار داریم که جدیدترین ساعت هوشمند اپل ، سری Apple Watch 6 Series ، دارای یک دستگاه اکسیژن سنج باشد. اما ساعت هوشمند دیگر به احتمال زیاد با برخی از ویژگی های Apple Watch Series 4 و 5 مانند تراشه های سریع تر و قابلیت تشخیص خرابی ، اما بدون طراحی تمام صفحه (که گران است) ارائه خواهد شد.


گوشی های اپل آیفون 12

طبق گفته بلومبرگ ، آیفون 12 روی صحنه رونمایی می شود و ارزان ترین مدل این گوشی ها در اول اکتبر عرضه می شود. گفته می شود درست مثل آیفون 11 و 11 پرو ، ارزان ترین کناره های آیفون 12 پرو نیز خواهد بود ساخته شده از آلومینیوم است ، اما برای این قسمت ، آیفون 12 پرو، از استیلی با قابلیت ضد زنگ استفاده خواهد کرد. همچنین می دانیم که بزرگترین آیفون 12 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود و البته همه این گوشی ها با پردازنده های A14 Bionic به بازار عرضه می شوند.

سرانجام ، طبق این گزارش ، اپل در حال توسعه نسل جدیدی از Apple TV است که البته به نظر نمی رسد امسال عرضه شود. همچنین باید منتظر معرفی مدل ارزانتر اسپیکر هوشمند خانگی تا پایان سال 2020 باشیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده