دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا قانون جذب برای شما عمل نمی کند ؟ به همراه رازی جادویی در قانون جذب

چرا قانون جذب برای شما عمل نمی کند ؟ به همراه رازی جادویی در قانون جذب

چرا قانون جذب برای برخی کارساز نیست؟

قانون جذب پول چرا برای شما عمل نمی کند؟


آیا تا به حال از خواندن کتاب های روانشناسی و تکرار عبارات تاکیدی خسته شده اید و با ناراحتی با خود می گویید: دیگری پاسخ نمی دهد یا گاهی اوقات وقتی همه تلاش خود را برای رسیدن به چیزی می کنید و نتیجه ای نمی گیرید ، زیر لب زمزمه می کنید: "قانون جذب دروغ بزرگی بیش نیست"!

اما بگذارید همین حالا خیال شما را راحت کنم که این تنها مشکل شما نیست و مشکل میلیون ها افراد دیگری مانند شما است که نمی توانند به درستی از قانون جذب استفاده کنند. اما ما فقط با دلیل و شواهد فقط مشکل را به شما ثابت خواهیم کرد شما قانون جذب نیستید!

. هیچ کس بدشانس نیست

افراد کمی را می توان یافت که دوست ندارند ثروتمند شوند. وقتی قانون جذب برای اولین بار معرفی شد و میلیونرهای موفق با رونمایی از این راز بزرگ ، همه وسوسه شدند که یک بار این قانون را در زندگی شخصی خود اعمال کنند. حتی آنهایی که آنها ظاهراً مخالف این مسئله بودند ، در خلوت آنها عبارات تاکیدی را مانند اکسیر جادویی و نه با چشمانشان بر زبان می آوردند.

طبق قانون جذب ، شما می توانید هر چیزی را در زندگی خود جذب کنید ، و تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که چشمان خود را ببندید و جذب کردن آنچه می خواهید را با تکرار عبارات تاکیدی مثبت و تجسم میانبر برای دستیابی به رویاهایی که همیشه سرکوب می کردید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

 مطمئناً شما هم یکبار این کار را انجام داده اید ، اما به جز چند مورد ، نتوانستید نتیجه شگفت انگیزی را  که قانون جذب در موردش سخن می گوید بدست آورید و نتیجه این شد که شما از گروه دوستداران قانون جذب کناره گیری کرده اید و دوباره به روال سابق خود بازگشتید و  با کسالت و ناامیدی گفتید: "باید کمی شانس داشت".

 این جمله شما و بسیاری از انسان ها است که دیگر اعتقادی به قانون جذب ندارند. اما نتایج مطالعات روانشناس دکتر بروس لیپتون نشان می دهد که قانون جذب هیچ مشکلی ندارد کلید اصلی این معمای پیچیده ، ضمیر ناخودآگاه شما است.

قانون جذب همیشه عمل می کند، چه آن را باور داشته باشی یا نداشته باشی، چه آن را بفهمی یا نفهمی!


رازي که میخکوب تان می کند!

من عاشق میلیونر شدن هستم و شب و روز به این موضوع فکر می کنم. قانون جذب به من یاد داده که خودم را در خانه زیبا و اتومبیل هاي مجلل تصور کنم و با تکرار عبارات تاکیدی مثبت رویای میلیونر شدن را سوي خودم جذب کنم. کمی بعد، ناگهان در محیط کاری من اتفاقی جدید می افتد. رئیس بخشی که در آن کار می کنم، سمت من را به سمتی بالاتر تغییر می دهد و حقوق من به همین اندازه افزایش پیدا می کند. اما بعد از اینکه در سمت جدیدم مشغول به کار شدم آنچنان از این وضعیت متعجب و شگفت زده هستم که بیشتر از اینکه به تثبیت کارم فکر کنم، ترس از دست دادن سمت جدیدم جایگزین همه افکار مثبت من می شود تا جایی که حتی خودم را لایق درآمد بیشتر نمیدانم و به همین دلیل بعد از مدتی سمت جدیدم را به راحتی از دست می دهم. این مثالی است که دکتر لیپتون می زند. در واقع 99درصد )به این رقم دقت کنید( زندگی شما در دست ذهن ناخودآگاه شماست و حققیت تلخ این است که بخش عمده ای از ذهن ناهوشیار شما توسط افکار منفی پر شده است که تنها با تصویرسازی رویاها و تکرار عبارات تاکیدی نمیتوانید آنها را از ذهنتان پاك کنید. مثل این می ماند که هوا کاملاً تاریک است و شما مدام تکرار می کنید »هوا روشن است.

"در این شرایط تکرار عبارات تاکیدی در مورد روشن بودن هوا نمیتواند اصل موضوع را تغییر دهد پس کمی به آن فکر کنید"


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده