خرید از سراسر دنیا


» چگونه اراده ی خود را تقویت کنیم؟

چگونه اراده ی خود را تقویت کنیم؟

ده دستورالعمل عملی برای تقویت اراده

یک. تقویت تدریجی اراده است

برای به دست آوردن اراده قوی ، باید به تدریجی بودن این فرآیند و همچنین نیازمند به تمرینات پیوسته برای دست یابی به این امر توجه کرد. تصور نکنید که می توانید به موقع و بدون تلاش زیاد به این مهم دست پیدا کنید.


دو.اعتماد به نفس

اعتماد به نفس و اعتماد به نفس از عوامل مهم در تقویت اراده هستند. به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس اولین شرط موفقیت است ، بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

سه. تنفس خود را نظم دهید

یعنی یک لذت زودگذر و فوری را به خاطر هدفی بالاتر و بهتر کنار بگذارید. انضباط شخصی توانایی ادامه اعمال ، افکار و رفتارهایی است که منجر به موفقیت و پیشرفت می شود. نوعی خودکنترلی است که جنبه های روانشناختی ، عاطفی ، جسمی و روحی فرد را تنظیم می کند.


چهار.استراتژی برای انضباط شخصی

خود را به وظایف شرعی متعهد کنید ، همیشه سعی کنید ابتدا نماز خود را بخوانید ، حتی اگر چیزی را می نویسید که فقط چند سطر یا کلمه برای شما باقی مانده است یا با کسی صحبت می کنید ، از آن صرف نظر کنید. و میل و تمایل درونی خود را فدای اراده انسانی خود کنید. سعی کنید هر روز چند دقیقه را در یک ساعت مشخص مثل صبح به ورزش اختصاص دهید. روح انسان ، به ویژه جوانان ، تمایل به خوابیدن بعد از اذان صبح دارد. برای تقویت اراده با این میل بجنگید.


پنج.شناخت توانایی ها و استعدادها

همه ما استعدادهایی در خود داریم. شناخت این نیروها و استفاده از آنها برای رسیدن به هدف کافی است.


شش.تلقین برای داشتن اراده قوی

یکی از مهمترین عوامل تقویت اراده ، القا این مسئله است که انسان اراده ای قوی دارد. باید باور کرد که "من می توانم بر مشکلات غلبه کنم. می توانم در امتحان قبول شوم." من اراده ای قوی و پولادین دارم.


هفت. تمرکز کنید

به طور همزمان روی چند چیز تمرکز نکنید. همیشه سعی کنید روی یک چیز تمرکز کنید.


هشت. تکمیل وظایف

آنچه را که شروع کرده اید با صبر و مراقبت تمام کنید و از انداختن یا بستن آن خودداری کنید.


نه.داشتن هدف مشخص

متأسفانه ، کسانی که اراده خود را ضعیف می کنند و فعالیتهای موفقیت آمیز را کنار می گذارند ، کسانی هستند که هدف مشخصی ندارند. آنها فعالیتهای خود را به صورت نیمه وقت رها می کنند. برای تقویت اراده ، فرد باید اهداف مشخصی داشته باشد.


ده.امید داشته باش

انسان باید یک زندگی امیدوارانه داشته باشد. ناامیدی و ناامیدی مانع رسیدن انسان به هدف می شود و روند زندگی را دشوار می کند. آن بزرگانی که به اوج موفقیت رسیده اند امید به زندگی داشتند. از طرف دیگر ، برخی از افراد که در زندگی موفق نیستند ، معمولاً ناامید شده و ناامیدی در زندگی آنها حکمفرما است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده