ثروتسازی با هیپنوتیزم


» چگونه کد بورسی بگیریم؟|آموزش دریافت کد بورسی

چگونه کد بورسی بگیریم؟|آموزش دریافت کد بورسی

چگونه می توان کد بورس اوراق بهادار دریافت کرد؟

تنور داغ این روزهای بازار سرمایه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. به طوری که داشتن کد بورسی اهمیت بیشتری نسبت به شام ​​پیدا کرده و بسیاری از متقاضیان برای دریافت کد بورس در صف ایستاده اند! از طرف دیگر مسئولان تلاش کرده اند روند صدور کد بورس را تسهیل کنند و در این راستا به زودی امکان احراز هویت حضوری فراهم می شود.


بهنام بهزادفر ، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با ایسنا ، درباره روند دریافت کد بورس اوراق بهادار توضیح داد: کلیه افرادی که قصد دریافت کد بورس اوراق بهادار را دارند ابتدا باید به وب سایت SJAM (سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتری) به آدرس www.sejam.ir و اطلاعات فرد خود را وارد کنید.


وی ادامه داد: افراد پس از ثبت نام در SJAM می توانند کد بورس خود را از دو طریق دریافت کنند. در روش اول می توانند به کارگزاری هایی مراجعه کنند که دفاتر پیشخوان نیز محسوب می شوند و در روش دوم می توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و اگر قصد انجام معاملات آنلاین را ندارند ، دیگر نیازی به انجام کار ندارند. رجوع به کارگزاری شود؛ اما اگر کد آنلاین می خواهید ، باید به کارگزاری مراجعه کنید.


این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه برخی دفاتر پیشخوان با برخی از کارگزاری ها قرارداد دارند توضیح داد: بر این اساس در این دفاتر پیشخوان برگه های کد آنلاین وجود دارد و متقاضی می تواند فرم ها را پر کند و نیازی به مراجعه به کارگزاری نیست ؛ بنابراین اگر شخص به یک کارگزاری مراجعه می کند که یک دفتر پیشخوان نیز محسوب می شود ، در کارگزاری احراز هویت می شود و اگر متقاضی کد آنلاین است ، باید فرم های آنلاین کد را نیز پر کند.


بهزادفر با تأکید بر اینکه افرادی که مدرک آنها زیر دیپلم است نیز می توانند کد آنلاین دریافت کنند ، گفت: متقاضی برای پاسخگویی آنلاین به کد باید به برخی س becauseالات پاسخ دهد ، زیرا باید اطلاعاتی در مورد نحوه تجارت و خرید و فروش سهام داشته باشد.

به گفته وی ، هر مشتری می تواند کد را به صورت آنلاین و در هر تعداد کارگزاری که بخواهد دریافت کند. البته کد سهام با کد آنلاین متفاوت است و هر شخص فقط یک کد سهام دارد. در حالی که می تواند در کارگزاری های مختلف کد آنلاین داشته باشد. کد سهام شامل هشت رقم است که سه رقم اول آن حاوی حرف و پنج رقم بعدی عدد است.

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین


جزئیات احراز هویت حضوری


این موضوعات در حالی رخ می دهد که حدود دو هفته از وعده احراز هویت حضوری ساجام می گذرد و آخرین اخبار حاکی از تحقق این وعده به صورت آزمایشی است. به گفته مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ، امکان دریافت اوراق بهادار و پاکسازی وجوه از طریق احراز هویت آفلاین در روزهای آینده برای همه متقاضیان وجود دارد. احراز هویت الکترونیکی مجموعه ای از راستی آزمایی ها در مورد موقعیت اطلاعات هویتی شخص از طریق اداره ثبت احوال ، اطلاعات مربوط به شماره تلفن همراه شخص منطبق با سیستم شاهکار و هویت شماره موبایل شخص با کد ملی است. همچنین ، اطلاعات اقامت با کد پستی و اطلاعات بانکی با شماره حساب بانکی مطابقت دارد.


یک نکته ارسال عکس و فیلم توسط کاربر است. به این ترتیب فرد می تواند از طریق اپلیکیشن مربوطه از طریق این مراحل وارد فضای احراز هویت شود. سپس با ارسال عکس یا فیلم ، کاربر با گفتن یک جمله درخواست تأیید بیشتر می کند. در این مرحله ، عکس از طریق هوش مصنوعی با رجیستری مطابقت دارد. سرانجام ، با توجه به مسئولیت زیاد و بار قانونی این مسئله ، یک اپراتور وظیفه دارد بررسی نهایی کند تا خطاهای احتمالی را برطرف کند.

به این ترتیب احراز هویت در کمتر از 10 دقیقه انجام می شود. البته ، از آنجا که اپراتور جستجوگر نهایی آفلاین است ، برای تأیید نهایی از این اپراتور مدتی طول می کشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده