خرید از سراسر دنیا


» چگونه می توان از Google Adsense درآمد کسب کرد؟

چگونه می توان از Google Adsense درآمد کسب کرد؟

گوگل ادسنس برای ایرانیان

Adsense سرویس تبلیغات گوگل است و وبلاگ نویسان به عنوان تبلیغ دهنده عمل می کنند. همانطور که می دانید ، Google روشهای مختلفی برای کسب درآمد دارد که یکی از آنها Google Adsense است. در این روش تبلیغاتی ، Google درصدی از درآمد خود را به مدیرانی که شرایط تبلیغات و تبلیغات میزبان را فراهم می کنند اختصاص می دهد. در واقع ، این وب سایت ها به Google در نمایش تبلیغات در Google کمک می کنند.

 5 ایده برای کسب درآمد از طریق کامپیوتر


در این سرویس ، ناشران (وب سایت های میزبان) متن ، تصویر / بنر ، ویدئو و تبلیغات مربوط به مطالب و مخاطبان سایت خود را در وب سایت خود قرار می دهند و با نمایش این تبلیغات درآمد کسب می کنند. جالب است بدانید که تقریباً 15 میلیون وب سایت در حال حاضر تبلیغات Google Adsense را نمایش می دهند. ایجاد شرایط تبلیغات برای ناشر کار دشواری نیست: پس از مشترک شدن در این سرویس ، با قرار دادن کدی در وب سایت خود ، تبلیغات در Adsense را که توسط Google دسته بندی و مدیریت می شوند ، در یک مکان مناسب از سایت قرار دهید نمایش داده. از ابتدا بگوییم که متأسفانه به دلیل تحریم ها امکان میزبانی وب سایت های ایرانی دشوار و پیچیده است.


چگونه می توان در Google Adsense مشترک شد؟


برای عضویت در Google Adsense ، می بایست مراحل زیر را دنبال کنید:


✔️ راه اندازی وب سایت به زبانی غیر از فارسی

✔️با تولید محتوا و رعایت اصول SEO بازدیدکنندگان را افزایش دهید

✔️از طریق حساب Google خود این وب سایت ها را در Adsense ثبت کنید

✔️شماره حساب و کد پستی را وارد کنید و کد Adsense را در وب سایت قرار دهید


چگونه می توان از Google Adsense درآمد کسب کرد؟

اگر به عنوان ناشر در Google Adsense پذیرفته شوید ، درآمد حاصل از نمایش تبلیغات Google Adsense با چک یا واریز آنلاین به حسابی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید پرداخت می شود. برای کسب درآمد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:


✔️CTR (تعداد متوسط ​​کلیک)

✔️ CPM (پرداخت به ازای هر بازدید کننده)


در این روش ها ،شیوه درآمد براساس بازدیدکنندگان وب سایت از مدل محاسبه درآمد بر اساس تعداد کلیک روی آگهی محبوب تر است ، چونکه می توان درآمد قابل توجهی کسب کرد.

ناشران و مدیرانی که عضو این سرویس هستند ، روش CPM (پرداخت به ازای هر بازدید کننده) را ترجیح می دهند. به این ترتیب ، مدیران وب معمولاً با تمرکز بر تبلیغات ، ترافیک وب سایت و رتبه بندی سایت خود را در نتایج جستجو بهبود می بخشند. به خاطر داشته باشید که درآمد Google Adsense در ماه های اولیه بسیار کم است.


Google Adsense چقدر درآمد کسب می کند؟

میزان درآمد از Google Adsense متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند میزان بازدید سایت ، نوع بازدید (ارگانیک و غیر ارگانیک) ، محتوای وب سایت ، تبلیغات مرتبط با سایت ، طراحی سایت و محل تبلیغات در وب سایت بر درآمد حاصل از Google Adsense تأثیر می گذارد. اما به طور کلی ، اگر تبلیغات در وب سایت نمایش داده شود ، سهم ناشران Adsense از درآمد تبلیغات 68٪ و سهم گوگل 32٪ است. به خاطر داشته باشید که درآمد Google Adsense در ماه های اولیه بسیار کم است.


آیا مدیران سایت های ایرانی می توانند از Google Adsense درآمد کسب کنند؟

در زمان ثبت نام در Google Adsense، از متقاضی آدرس ، کد پستی و شماره حساب بانکی وی خواسته می شود. بهتر است از آدرس های مجازی که در برخی از وب سایت ها فروخته می شود خودداری کنید ، زیرا پس از ثبت نام ، نامه ای حاوی کد تأیید حساب توسط گوگل به آدرس ثبت شده ارسال می شود تا رسما درآمد کسب کند. بنابراین ، در حال حاضر تنها راه دور زدن تحریم ها ارائه نام و آدرس یکی از آشنایان در خارج از ایران است. تأیید حساب متقاضی با توجه به آدرس ثبت شده از یک هفته تا یک ماه طول می کشد.


نکات مهم در تأیید وب سایت برای تبلیغات Google:


اگر می خواهید ناشر Google Adsenseباشید باید از موارد زیر اجتناب کنید و انگلیسی یا یکی از زبانهای عربی ، آلمانی ، اسپانیایی ، لهستانی ، فرانسوی ، چینی ، لهستانی ، بلغاری ، روسی ، ترکی ، کره ای ، یونانی ، عبری ، پرتغالی و هندی را زبان وب سایت خود تعیین کنید. و برای تولید محتوا برای وب سایت خود از آن زبان استفاده کنید.


⚠️دامنه های Ir هیچ شانسی برای پذیرش در Google Adsense ندارند.

⚠️محتوای بی کیفیت وب سایت امکان پذیرش را به حداقل می رساند.

⚠️ ثبت نام های مکرر در Google Adsense احتمال تأیید حساب را کاهش می دهد.

⚠️وب سایت فارسی زبان در این سرویس پذیرفته نیست.

⚠️وب سایت های تازه تاسیس الزامات AdSense ندارند.


محتوای تبلیغات Google Adsense چیست؟


محتوای تبلیغات Google Adsense متفاوت است و مبلغی که Google برای هر نوع تبلیغ به ناشران می پردازد متفاوت است. انواع این تبلیغات عبارتند از:


تبلیغات ویدئویی

Google Adsense در تبلیغات ویدیویی به ناشران Adsense اجازه می دهد تبلیغات ویدیویی را در سایت خود قرار دهند. در این نوع تبلیغات ، ناشر می تواند تبلیغات مربوط به وب سایت خود را انتخاب کند. توجه داشته باشید که این نوع تبلیغات Adsense مخصوص ناشرانی است که روی وب سایت خود Player پخش می کنند ، نه در YouTube Player.


تبلیغات مبتنی بر محتوا

تبلیغات مبتنی بر محتوا برای کاربرانی استفاده می شود که موضوع یا محتوای خاصی را دنبال می کنند. تبلیغات محتوای Google Adsense در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. این نوع تبلیغات می تواند متن ، تصویر ، انیمیشن ، فیلم فلش یا فیلم باشد. در بیشتر این تبلیغات ، کاربران می توانند متن آگهی ، ویدیوی تبلیغاتی یا هر دو را با صلاحدید خود نمایش دهند. تبلیغات مبتنی بر محتوا به دو روش انجام می شود:

 CPC (پرداخت به ازای هر کلیک) و CPM (پرداخت به ازای هر بازدید).


تبلیغات مبتنی بر جستجو

در این نوع تبلیغات ، Google Adsense به ناشر اجازه می دهد تا تبلیغات مربوط به جستجوی خاص را در وب سایت خود نمایش داده و 51٪ از مبلغ تبلیغات را برای انتشار آن دریافت کند. به دلیل نرخ کلیک بالای تبلیغات جستجو ، این نوع تبلیغات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.


تبلیغات مبتنی بر جستجو

در این نوع تبلیغات ، Google Adsense به ناشر اجازه می دهد تا تبلیغات مربوط به جستجوی خاص را در وب سایت خود نمایش داده و 51٪ از مبلغ تبلیغات را برای انتشار آن دریافت کند. با توجه به میزان کلیک بالا در تبلیغات جستجو ، این نوع تبلیغات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.


تبلیغات در سطح صفحه ( Page Level Ads)

تبلیغات در سطح صفحه دسته ای از تبلیغات Google Adsense هستند که از فناوری بهینه سازی استفاده می کنند. هنگامی که این تبلیغات را در صفحات هدف خود قرار می دهید ، Google Adsense فقط در صورت اطمینان از تجربه کاربری خوب تبلیغ ، این تبلیغات را به طور خودکار به مخاطب نشان می دهد.


آیا استفاده از Google Adsense برای کسب درآمد گزینه درستی است؟

برای کسب درآمد از Google Adsense باید صبور باشید و استقامت داشته باشید. این سرویس کمتر از 6 ماه پس از راه اندازی سرویس وبلاگ نویسی ، به درخواست های وبلاگ پاسخ نمی دهد. البته این از قوانین سایت ها پیروی نمی کند اما اگر میزان بازدید کم و رتبه بندی نشود وب سایت تازه ایجاد شده پذیرفته نمی شود. بنابراین ، شما باید وقت خود را صرف تولید محتوای تخصصی و محبوب در وب سایت کنید و سپس در ابتدای پذیرش با درآمد ناچیز راضی باشید. با این حال ، کسب درآمد از Adsense با برنامه ریزی دقیق به راحتی امکان پذیر است و می تواند منبع قابل اعتمادی برای درآمد باشد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده