خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش برطرف سازی شش مشکل رایج ویندوز ده

آموزش برطرف سازی شش مشکل رایج ویندوز ده

1. نداشتن فضای کافی برای راه اندازی ویندوز 10

اگر قصد مهاجرت به ویندوز 10 را دارید ، اولین مشکلی که ممکن است در این راه تجربه کنید می تواند به سرعت تنظیم سیستم عامل ظاهر شود. نصب یک ماشین کار جدید نیاز به مقدار کافی فضای آزاد در فشار لپ تاپ شما دارد تا بتواند بایگانی های مورد نظر خود را از دیسک ذخیره کرده یا بارگیری کند.

راهنمای ویژه خرید کامپیوتر گیمینگ |Gaming

در مورد ویندوز 10 ، برای نصب سیستم عامل باید حداقل شانزده گیگابایت خانه رایگان در اختیار داشته باشید. در حقیقت ، این همان مقدار خانه است که نسخه های قبلی ویندوز به آن احتیاج داشتند و خوشبختانه مایکروسافت اکنون هیچ گونه هزینه اضافی برای کاربران اعمال نکرده است.


برای آزمایش اینکه خانه رایگان در درایو رایانه رایج شما چقدر است ، ابتدا وارد My Computer شوید (ممکن است نام این بخش نیز با توجه به دستگاه در حال اجرا که استفاده می کنید متفاوت باشد) تا همه درایوها را نمایش دهد. در این پنجره می توانید مقدار اشغال شده و فضای آزاد هر درایو را مشاهده کنید. اگر می خواهید جزئیات بیشتری درباره فضای نیرو مشاهده کنید ، می توانید بر روی نماد آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در آخر ، باید توجه داشت که درایو گجت یا نیروی اساسی رایانه به طور معمول از طریق حرف C شناخته می شود.


مطالعه بیشتر: میانبر دسک تاپ ناشناس Google Chrome به نسخه ویندوز اضافه شده است

2. فعال سازی ویندوز 10

برخی از کاربران مشکلات فعال کردن ویندوز ۱۰ خود را اعلام کرده اند که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در برخی موارد ساده ترین راه برای رفع این کار خرید نسخه زندان ویندوز ۱۰ است.


بر خلاف نسخه های قبلی ویندوز، مدل دولت از هنر تقریبا به طور انحصاری در دسترس خریداران آنلاین است، که ظرفیت است که سایت اینترنتی مایکروسافت قابل احترام محل رضایت بخش برای دریافت مدل جنایی ویندوز 10 است. این سازمان در آغاز به روز رسانی های ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان برای کاربران تغییرات سابق ویندوز در دسترس قرار داد، با این حال این حرکت ویژه فراهم و تبلیغاتی در حال حاضر به پایان رسید، و هیچ گونه تغییرات رایگان ویندوز توسط مایکروسافت عرضه نمی شود.

برای خرید نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ می توانید به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

با این حال، اگر شما دیگر قادر به به طور موثر سریع ویندوز پس از خرید مدل زندان ویندوز 10، مایکروسافت یک تابع جدید به نام فعال سازی عیب یابی ابزار در به روز رسانی سالگرد خود را تحویل داده است، که می تواند در بسیاری از موارد کار استفاده می شود. برای دسترسی به این ویژگی باید وارد منطقه تنظیمات و سپس در Update & amp; بخش امنیتی، روی فعال سازی کلیک کنید و در نهایت جایگزین عیب یابی را انتخاب کنید (اگر ویندوز شما در حال حاضر با موفقیت فعال شده است، اکنون این گزینه را نمی بینید 


3.جلوگیری از راه اندازی مجدد ویندوز پس از نصب به روز رسانی نرم افزار

ویندوز ۱۰ در بسیاری از رویکردها به یک سیستم در حال اجرا مبتنی بر اینترنت است. این به خودی خود یک مزیت است، اما گهگاه مشکلات خاص خود را دارد و روش مایکروسافت برای چگونگی ارائه به روز رسانی های دستگاه یکی از آن هاست.

استرس زاترین بخش به روز رسانی خودکار ویندوز ۱۰ راه اندازی مجدد کامپیوتر است که معمولاً با استفاده از تصادف اتفاق می افتد. به طور خودکار راه اندازی مجدد دستگاه می تواند بسیار دردسرساز باشد، و اگر لپ تاپ شما خاموش شود و در مرکز کار تان سوئیچ شود، علاوه بر این ممکن است بسیاری از تنظیماتی را که اکنون ذخیره نکردید از دست بدهید. با توجه به چنین اتفاقات ناخوشایندی، پیشنهاد می کنیم که با استفاده از رفتن به بخش تنظیمات و سپس Update & amp; Security، بر روی گزینه Advanced Options کلیک کنید و گزینه Notify to Schedule Restart mode را در اوج صفحه انتخاب کنید، به طوری که از این به بعد به جای اینکه به طور خودکار ویندوز ۱۰ را راه اندازی مجدد کنید، برای راه اندازی مجدد دستگاه آورده می شوید تا زمان کافی برای ذخیره کردن کارتان داشته باشید. 


4. به روز رسانی نرم افزارهای قدیمی برای سازگار شدن با ویندوز 10

معمولاً هر زمان که نسخه جدیدی از یک سیستم عامل به ویژه ویندوز منتشر می شود، کاربران در اجرای نرم افزارهای قدیمی خود دچار مشکل می شوند.


در مورد ویندوز ۱۰، اگر قبلاً از ویندوز ۸ یا ۸٫۱ استفاده می کردی، تغییر چندانی نمی بینید و بیشتر برنامه های شما هنوز بر روی ویندوز ۱۰ اجرا خواهند شد. به روز رسانی نسخه های قدیمی تر مانند ویندوز ۷ معمولاً می تواند باعث مسائل سازش ناپذیری نرم افزار شود. با این حال، این مورد برای همه برنامه ها نیست، و ممکن است نرم افزار بسیار قدیمی تری وجود داشته باشد که هنوز هم هموار در ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد.


به عنوان مثال یکی از برنامه هایی که بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند مرورگر Chrome است که ممکن است پس از به روز رسانی سیستم به ویندوز ۱۰ سقوط کند. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، فقط آن را به طور کامل حذف کنید و دوباره نصب کنید. البته با مراجعه به فروشگاه ویندوز می توانید آخرین به روز رسانی های برنامه های خود را نیز دریافت کنید و به این ترتیب به استفاده از آن ها در ویندوز ۱۰ ادامه دهید.

با این حال، با گذشت زمان، توسعه دهندگان بیشتر و بیشتر در حال بهینه سازی برنامه های کاربردی خود برای اجرا بر روی ویندوز ۱۰ هستند و این امر باعث می شود که نرم افزار با سیستم عامل جدید مایکروسافت ناسازگار باشد. می توان گفت که اکثر برنامه هایی که هنوز توسط توسعه دهنده پشتیبانی می شوند با ویندوز ۱۰ سازگار هستند و مشکل خاصی در این زمینه خواهید داشت.

آموزش رفع کُند شدن گوشی های اندرویدی

5.یادگیری استفاده از مرورگر Edge

اگرچه مرورگرهای کروم و فایرفاکس این روزها به انتخاب اول بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز تبدیل شده اند، اما اگر کمی با مرورگر Microsoft Edge کار کنید، خواهید فهمید که این برنامه ویژگی های جالبی نیز دارد.


یک چیز به خاطر داشته باشید این است که در حال اجرا مرورگر لبه بر روی یک کامپیوتر مجهز به صفحه نمایش لمسی و یا قرص به شما نتیجه بسیار بهتری می دهد، چرا که مایکروسافت این مرورگر را برای استفاده بر روی صفحه نمایش لمسی بهینه سازی کرده است. خوب است برای کار با آن از انگشت قلم یا قلم استفاده کنید.


علاوه بر این، مایکروسافت سعی کرده است لبه را بسیار سریع و البته انرژی کارآمد کند. بنابراین استفاده از آن در لپ تاپ ها و تبلت ها نیز می تواند تأثیر مثبتی بر مصرف باتری دستگاه داشته باشد، زیرا مرورگرهایی مانند کروم مصرف باتری نسبتاً بالایی دارند و می توانند شارژ را به سرعت تخلیه کنند.


همچنین می توان از Edge برای به اشتراک گذاشتن آسان منابع، تاریخچه مرور، رمزهای عبور و غیره بین دستگاه های مختلف مبتنی بر ویندوز ۱۰ استفاده کرد، به طوری که استفاده از این مرورگر بر روی تمام دستگاه ها تجربه ای واحد را فراهم خواهد کرد. با تمام این توصیفات، ارزش زمان یادگیری ویژگی های لبه و عادت کردن به آن را دارد.


مطالعه بیشتر: شش دلیل در برتری سرورهای لینوکس از سرورهای ویندوز


6.رفع دردسر صفحه لمسی

داشتن رایانه با صفحه لمسی نیز برای افزایش لذت بردن از ویندوزهای خانگی 10 بسیار دقیق است ، اما برخی از کاربران گفته اند که با ارتقا از ویندوز 7 خانه (و گاه به گاه ویندوز هشت خانه) به ویندوز 10 خانگی ، صفحه لمسی کامپیوتر آنها دارای سقوط کرد. یکی از اولین قدم هایی که می توانید برای حل این مشکل بردارید ، این است که ابتدا صفحه کلید خود را خاموش کنید تا صفحه لمسی را خاموش کنید. اگر این نوع کلید اکنون وجود ندارد یا روشن است ، ابتدا باید از تنظیمات پس از آن ابزارها بازدید کنید. در این بخش ، ماوس و صفحه لمسی را وارد کنید و سپس روی گزینه های اضافی ماوس کلیک کنید. یک پنجره جدید به نظر می رسد در این پنجره ، به زبانه ای به نام تنظیمات ابزار بروید و سپس بر روی دستگاه ها کلیک کنید. اکنون اطمینان حاصل کنید که در پنجره ای که به نظر می رسد ، صفحه لمسی فعال است. اگر یکی از موارد بالا کار نکرد ، کلیدهای windows + x را فشار دهید تا پنجره مدیر ابزار بارگیری شود. سپس بر روی گزینه ای که به عنوان موش و سایر دستگاه های اشاره به آن اشاره می شود کلیک کنید و بر روی گزینه صفحه لمسی کلیک راست کنید. اکنون نرم افزار نیروی محرک به روزرسانی را انتخاب کنید تا سعی کنید درایور آن را جایگزین کنید. با استفاده از به روزرسانی درایور ، این مشکل باید برطرف شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده