دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» محبوب ترین برنامه ها برای برقراری تماس تصویری

محبوب ترین برنامه ها برای برقراری تماس تصویری

در این مقاله ، بهترین برنامه های تماس ویدیویی را مرور خواهیم کرد و اکنون هفت برنامه برتر را بررسی می کنیم.


با افزایش سرعت اینترنت ، پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دوربین های سلفی ، تماس های ویدئویی قالب و ساختار بهتر و جدیدتری به خود گرفته اند و امروز می توانید به راحتی با هرکسی تماس ویدیویی برقرار کنید. امروزه تماس های تصویری در تلفن های هوشمند بیشتر از دوربین های وب و سایر دستگاه ها محبوب است. در این مقاله ، نگاهی به بهترین برنامه های تماس ویدیویی خواهیم انداخت.


۱. اپلیکیشن Zoom

در طول همه گیر شدن تاج ، برنامه زوم محبوبیت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این برنامه به کاربران امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا را می دهد. این اپلیکیشن به دلیل ساختار رسمی خود تقریباً در سراسر دنیا برای انجام جلسات ویدئویی با همکاران استفاده می شود ، که البته یکی از مهمترین ابزارها برای هماهنگی کار از راه دور است. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و ممتاز است. یکی از محدودیت های نسخه رایگان این است که به طور همزمان به سه کاربر در تماس های ویدیویی محدود می شود. برای پیوستن به کاربران بیشتر در تماس های ویدیویی ، باید از نسخه برتر استفاده کنید. محدودیت دیگر نسخه رایگان Zoom محدودیت 40 دقیقه ای مکالمه است. اما با نسخه ممتاز 15 دلاری می توانید تمام این محدودیت ها را برطرف کنید. این برنامه برای همه سیستم عامل های بزرگ مانند ویندوز ، مک ، اندروید و iOS در دسترس است.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

۲. برنامه اسکایپ

حتماً اسکایپ را قبلاً شنیده اید. یکی از بهترین برنامه های مایکروسافت و اکنون یکی از گزینه های اصلی برای تماس تصویری تجاری یا دوستانه. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و برتر است. اما نسخه رایگان نیز نیازهای کاربران خود را به خوبی تأمین می کند. اسکایپ می تواند در هر تماس ویدیویی حداکثر 50 نفر را دریافت کند و اگر می خواهید یک دوره آنلاین دوستانه یا یک جلسه مهم کاری با تعداد زیادی از مردم برگزار کنید ، می توانید با اطمینان روی کیفیت تماس و کیفیت تماس حساب کنید. اسکایپ به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی تماس های بین المللی برقرار کنید. مطمئناً ، بسیاری از مردم هنگام خرید شماره اسکایپ و برنامه کاری اختصاصی ، این مسئله را جدی تر می گیرند.


3. برنامه WhatsApp

واتس اپ بیشترین تعداد کاربر در جهان را دارد و از آنجا که یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران است ، ممکن است بسیاری از شما از قابلیت های تماس ویدیویی آن آگاه باشید. تماس های ویدیویی چند ماه پس از تماس صوتی به ویژگی های WhatsApp اضافه شد و این کیفیت خوبی است. WhatsApp همچنین می تواند به طور همزمان با چندین کاربر کنفرانس ویدیویی داشته باشد. اما مانند اسکایپ یا زوم ، نمی تواند فرصت های بیشتری را برای جلسات تجاری فراهم کند. به همین دلیل ، آنها از این نرم افزار برای تماس های دوستانه یا جلسات آنلاین استفاده می کنند. البته واتس اپ از سرورهای فیس بوک برای تماس تصویری استفاده می کند و معمولاً در ایران می توانید با سرعت اینترنت دلخواه کیفیت مطلوبی را بدست آورید. با این حال ، WhatsApp در ایران هنوز به دلیل کیفیت تماشای تماس ویدیویی قابل توجه ، از Skype رقیب خود فاصله دارد.


4. اپلیکیشن تلگرام

مدت زیادی نیست که تلگرام ویژگی تماس تصویری خود را به این برنامه اضافه کرده است. تلگرام در ایران کاربران زیادی نیز دارد و به دلیل قابلیت های فراوان ثابت کرده است میزبانی شایسته برای کاربرانی است که به دنبال یک سرویس پیام رسان کامل هستند. حتی با امکان برقراری تماس صوتی ، باز هم کمبود تماس تصویری در تلگرام وجود داشت که خوشبختانه اخیراً به این پیام رسان ها اضافه شده است. کیفیت تماس تصویری این پیام رسان ها به اندازه تماس های صوتی آنها رضایت بخش است و تصویر و صدا به خوبی و با وضوح مناسب منتقل می شوند. اگر تا امروز از ویژگی جدید تلگرام اطلاعی ندارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه مخاطب مورد نظر خود بروید و نماد تماس ویدیویی را لمس کنید تا تماس به راحتی برقرار شود. تماس تصویری تلگرام یک حالت تصویر به تصویر دارد که از طریق آن می توانید کارهای دیگر را با تلفن همراه خود هنگام برقراری تماس تصویری انجام دهید.



۵. اپلیکیشن Discord

اگر گیمر هستید ، حتما نام Discord را شنیده اید یا با آن کار کرده اید. به دلیل سازگاری و سازگاری این اپلیکیشن با برنامه های جریانی ، Discord امکان برقراری تماس تصویری را به کاربران خود ارائه می دهد و بسیاری از کاربران از این بستر برای بازی با دوستان و تعاملات ویدیویی استفاده می کنند. Discord همچنین دارای سرورهای قدرتمندی است که می تواند کیفیت و وضوح مطلوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. اختلاف همچنین می تواند برای تماس یا جلسات کاری مناسب باشد. اما وسایل جانبی که وی در تماس های ویدئویی خود قرار داده است بیشتر مناسب تماس های دوستانه یا بازی های آنلاین یا پخش جریانی است.



6. برنامه Google Duo

آیا می توان برنامه را ترک کرد و ردیابی Google را در لیست آن مشاهده نکرد؟ البته در چند سال گذشته ، گوگل چندین برنامه تماس تصویری و حتی پیام رسانی منتشر کرده است که هرکدام از آنها منحل شده اند. Google Duo آخرین تلاش Google برای ماندن در بازار برنامه های تلفن همراه به صورت یک برنامه چت ویدیویی است که در مقایسه با برنامه های قبلی گوگل پیشرفت چشمگیری داشته است. کاربران اندروید تعامل بیشتری با Google Duo دارند و ضمن تماس با مخاطبان هدف خود ، گزینه تماس تصویری از طریق Google Duo به آن اضافه شده است. نیازی به گفتن نیست که سرورهای گوگل قدرتمند هستند و همین که دانستید می توانید با وضوح و کیفیت مطلوب با کاربر دیگری ارتباط برقرار کنید ، کافی است.


7. FaceTime

این بار ما فقط با کاربران iOS سر و کار داریم. FaceTime یکی از محبوب ترین برنامه های اپل است که به شما امکان می دهد با کاربران دیگر تماس ویدیویی برقرار کرده و از کیفیت و سرعت اتصال رضایت بخش لذت ببرید. این برنامه قابلیت همگام سازی با همه دستگاه های iOS شما را دارد و وقتی FaceTime شما فراخوانی می شود ، همه دستگاه های شما اعلان دریافت می کنند ، بنابراین مطمئن باشید که هیچ تماس فیس بوکی را از دست نخواهید داد. FaceTime به طور پیش فرض روی همه تلفن های اپل نصب شده است. اما برای Mac و سایر دستگاه ها ، باید آن را از طریق Appestor پیدا کرده و نصب کنید.

در این لیست ، سعی کردیم بهترین گزینه های موجود بین برنامه های تماس ویدیویی را معرفی کنیم. اگر فکر می کنید برنامه مهمی از این لیست خارج شده است ، می توانید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.



برنامه های رفع کُندی سرعت تلفن
هشت ترفند برای رفع کُندی صددرصد گوشی های اندرویدی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده