دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی بازی Arrog ،برای اندروید و IOS

معرفی بازی Arrog ،برای اندروید و IOS

بازی Arrog شما را به یک ماجراجویی بسیار عجیب و مفهومی می کشاند که ویژگی های مفهومی آن را در هر لحظه از بازی به تصویر می کشد.


تیم های مستقل بازی اغلب ایده های خوبی برای یک اثر سرگرم کننده دارند. بعضی اوقات این آثار به یک بازی عادی و اعتیاد آور تبدیل می شوند و گاها با یک تجربه گیمر به آن فکر می کند و می خواهد تحلیل آن بازی را به مخاطب بسپارد. به نوعی این بازی مفهومی نامیده می شود و نمی توان با یک تجربه همه چیز را درک کرد. از جمله این بازی های موبایل می توان به Inside by PlayDead Studios و The Mooseman توسط Morteshka Studios اشاره کرد. در این مقدمه به سراغ بررسی بازی Arrog که اخیراً منتشر شده است می رویم که داستان پیچیده ای را برای مخاطبان تعریف می کند.

نماها آنقدر چشم نواز هستند که تصمیم گیری در مورد قرار دادن برخی تصاویر در این مقاله بسیار دشوار بوده است.


▪️ مطالعه بیشتر: معرفی بازی مبارزه ای Brawlhalla برای گوشی های موبایل


بعضی از بازی ها بیش از حد استفاده می کنند و بعضاً غیر منطقی از مضمونی در کار خود استفاده می کنند مانند سیاه و سفید ، اگرچه داستان بازی خوب است اما به تجربه کلی لطمه می زند. در بازی اندروید Arrog Vali با استفاده صحیح و منطقی از تم سیاه و سفید ، تجربه جالبی را در کمترین زمان برای گیمر به ارمغان می آورد. بازی از جایی شروع می شود که می بینم فرد به ظاهر مردی در پس زمینه بازی شروع به حرکت می کند و برای اینکه راه را به جلو باز کنید ، باید این کار را با حل یک سری معماها انجام دهید. موردی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند صحنه هایی است که هنگام حل برخی معماها ظاهر می شود. این نماها آنقدر چشم نواز هستند که تصمیم گیری برای قرار دادن تعدادی تصویر در این مقاله را بسیار دشوار کرده است. جدا از اینها ، معماهای بازی نیز قدرتمند هستند و آنقدر پیچیده طراحی نشده اند که مخاطب را آزار دهند و گذراندن آنها با چند کلیک ساده برای گیمر آسان نیست. به عنوان مثال ، در بخشی از بازی ، شما باید الگوی خاصی را حفظ کنید و متناسب با آن ریتم را اجرا کنید ، اما نباید در آن اشتباه کنید ، در غیر این صورت به ابتدای پازل باز خواهید گشت.


▪️مطالعه بیشتر: بررسی بازی جک سامورایی با عنوان Samurai Jack Battle Through Time


گیم‌پلی بازی در سبک اشاره و کلیک است و باید از این طریق با پازل‌های و دیگر موارد ارتباط برقرار کنید. پازل‌های متنوعی در طول بازی وجود دارد که بعضی از آن‌ها نیازمند دقت است. مثلا در یکی از پازل ها باید از بین چندین گزینه، مورد مناسب برای جایگزین مسیر عبور کاراکتر انتخاب کنید که البته با چند بار آزمون و خطا به‌راحتی می‌توان از آن عبور کرد. دیگر پازل‌های بازی نیز نیازمند به تمرکز و حفظ یک سری الگو هستند و از آن‌ها می‌توان به‌راحتی عبور کرد. به‌طور‌کلی بازی تمرکز خود را بیشتر بر پایه‌ی ارئه یک داستان جذاب و پیچیده قرار داد و گیم‌پلی بیشتر جنبه تعامل با مخاطب را دارد ولی می‌توان از آن در طول بازی لذت برد.


همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد ، در این بازی با ترسیم یک تم سیاه و سفید ، اما در عین حال جذاب و گیرا ، توجه مخاطب را به خود جلب می کند. از جلوه های بارانی ، شخصیت ها و سایر موارد بازی نیز به بهترین شکل ممکن استفاده می شود. از طرف دیگر موسیقی بازی بسیار شنیدنی و به خوبی طراحی شده است و به گفته آنها در ابتدای بازی اگر آن را با هدفون تجربه کنید قطعاً لذت زیادی خواهید برد. LEAP Game Studios با توسعه یک بازی کوتاه اما در عین حال مفهومی و جذاب که گروه خاصی از گیمرها را هدف قرار داده ، توانسته است گروه خاصی از گیمرها را به خود جلب کند.


اگر علاقه خاصی به بازی های کوتاه و مستقل با گیم پلی ساده ندارید ، می توانید Arrog را به عنوان یک پیشنهاد امتحان کنید .


بازی Arrog اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید برای گوشی های اندروید و گوشی های آیفون آن را لینک های زیر دانلود کنید .


دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده