ثروتسازی با هیپنوتیزم


» معرفی و بررسی بازی فال گایز

معرفی و بررسی بازی فال گایز

بررسی بازی فال گیز به همراه لینک دانلود بازی فال گیز


دنیای بازی های ویدیویی گاهی اوقات طاقت فرسا و طاقت فرسا به نظر می رسد. به عنوان مثال ، بازی های آنلاین Battle Royale در این رسانه به چنان روند بزرگی تبدیل شده اند که هر ناشر شناخته شده ای می تواند با انتشار یک بازی خوب Battle Royale و عقد قرارداد کافی با پخش کننده های بزرگ ، در مدت زمان کوتاهی سود خوبی کسب کند. اما یافتن این بازارهای به ظاهر آسان می تواند برای هر استودیویی ترسناک باشد. زیرا گرچه موفقیت کوتاه مدت برای آنها آسان به نظر می رسد اما موفقیت بلند مدت دشوار به نظر می رسد.


در شرایطی که آثاری مانند Bleeding Edge ، به عنوان یک بازی آنلاین مسابقه ، انتشار نسبتاً موفقی دارند و پس از چند هفته ، به سختی تعداد پخش کننده های همزمان خود را به 1000 نفر می رسانند ، شاید فقط خلاقیت بتواند سازنده را نجات دهد. زیرا وقتی خلاقیت به وجود می آید ، محصولی شکل می گیرد که بازیکن نمی تواند تجربه ارائه شده توسط آن را در کار دیگری پیدا کند. به همین دلیل Fall Guys: Ultimate Knockout اگرچه کار بی عیب و نقصی نیست و از تبلیغات عالی استفاده نمی کند ، اما همه این رکوردها را طی چند روز ثبت می کند. از آنجا که این یک Battle Royale متفاوت است ، بسیاری از بازی های Battle Royale احتمالاً طی ماه های آینده از آن الگو گرفته شده و به روش های مختلفی اجرا می شوند.


fall guys که یک رابط کاربری (UI) بسیار ساده و راحت را در مقابل چشمان مخاطب قرار می دهد و او را در منوهای پیچیده از دست نمی دهد ، شما را در هر دور 5 مسابقه می فرستد. 5 مینی بازی کوتاه که از بین 24 مینی بازی موجود با شرایط خاص انتخاب شده و بازیکنان را گام به گام حذف می کند تا فقط یک نفر تاج خود را بدست آورد. به همین دلیل است که وقتی دور اول تجربه فال گایز را به پایان می برید ، به توانایی بزرگ آن برای پشتیبانی بزرگ در آینده پی می برید. زیرا به سرعت متوجه می شویم که استودیو می تواند همیشه برخی از این مینی بازی ها را حذف کند ، مینی بازی های جدیدی را برای بازی به ارمغان بیاورد و بنابراین توانایی تولید 100 تجربه مختلف را دارد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


مقاله مشابه: معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل


خوشبختانه بازی جدید با توجه به اینکه برای همه سنین در دسترس است ، به هیچ وجه روند یادگیری دشواری را پیش روی بازیکن قرار نمی دهد و به سرعت او را در مسابقات مشغول می کند. در اینجا شما فقط یک کنترل کننده برای حرکت ، پرش ، شیرجه رفتن و گرفتن هر جسمی هستید و تمام بازی های کوچک بازی روی این مکانیک کنترل ساده نصب شده اند. با این وجود تسلط بر هر یک از این بازی های کوچک و یادگیری ترفندهای نهفته در هر یک از آنها داستان متفاوتی است و نیاز به توجه زیادی دارد.

برای نمونه در مینی‌گیم‌هایی که در آن باید طی مدت‌زمانی محدود خود را به خط پایان برسانید و تنها با چالش زمانی مواجه هستید، تقریبا هیچ گیمری نیست که نداند باید چه کاری را انجام بدهد. در حقیقت اکثر مینی‌گیم‌ها انقدر واضح و ساده طراحی شده‌اند که همه در همان دور اول تجربه‌ی هرکدام از آن‌ها، هدف اصلی را می‌شناسد و آن را دنبال می‌کند. ولی فقط افرادی که روی بازی وقت گذاشته‌اند و مینی‌گیم‌های این‌گونه‌ی آن را خوب می‌شناسند، از مسیرهای درست می‌روند، از پرتاب شدن به جلو به کمک میله‌های چرخنده بهره می‌برند و از الگوهای زیادی برای گیر نیافتادن بین جمعیت زیاد گیمرهای رقیب پیروی می‌کنند.


علاقمندان : معرفی بهترین بازی ها


برخی از بازی های کوچک روی نقشه های مختلف قرار می گیرند و برخی از بازی های کوچک کاملاً تغییر می کنند. این بدان معناست که ناگهان همه بازیکنان برخی مسابقات به دنبال یادگیری دوباره و صرف وقت بیشتر و بیشتر برای بازی هستند. در این بین ، از آنجا که تمام خریدهای درون برنامه ای Fallout Guys به موارد بصری محدود می شود ، هیچ کس احساس نمی کند که توسط سایر گیمرها عقب مانده است و فقط وقت خود را صرف غرق شدن در تجربه می کند. زیرا حتی سیستم تسطیح بازی فقط موارد بصری بیشتری برای شما به ارمغان می آورد و هیچ برتری ذاتی و آزار دهنده ای را به گیمرهای قدیمی نمی دهد. بنابراین ، حتی کسی که یک سال بعد وارد "لباس جعلی" شود ، این فرصت را دارد که شخصی را که ساعت ها بازی کرده است ، به نفع خود جلب کند. در همان زمان ، گیمری که ساعت ها در "False Guise" می گذرد ، احتمالاً ترفندهایی را می داند که بازیکن جدید از آنها بی خبر است.


با توجه به همه این حقایق جذاب ، جای تأسف دارد که درصدی از بازی های کوچک بازی ، برخلاف سایر مسابقات ، اینقدر روی مهارت شما متمرکز نیستند و واقعاً می توانند برنده و بازنده را به طور اتفاقی تعیین کنند. البته وجود یک عامل شانس به صورت کنترل شده در برخی از بازی های کوچک باعث جذابیت بیشتر آنها شده است. اما این وقتی مسئله ساز می شود که بازی بیشتر شانس مدار باشد تا مهارت گرا.


این مشکل معمولاً در مسابقات گروهی نیز مشاهده می شود. زیرا گاهی اوقات عامل تعیین کننده سقوط یا صعود در یک بازی کوچک این است که چه کسی شما را به همان گروه تبدیل می کند. در این بین ، نمی توان پیشنهاد حذف مسابقات گروهی را داد و همچنین نمی توان گفت که آنها فقط باید به تجربه های چند نفره محدود شوند. زیرا یکی از ویژگی های خاص fall guys وجود بازی های کوچک گروهی برای همه است که ناگهان چندین نفر را از رقابت خارج می کند. به همین دلیل باید امیدوار باشیم که مینی بازی های بیشتر بازی Fall Ball به نظر برسند. یک بازی فوتبال مانند یک گروه که تعداد بازیکنان مناسب را از بین ببرد و در عین حال تیم باشد ، واقعاً هر کس می تواند روی آن تأثیر بگذارد.


Fall Ball از آن دسته بازی های کوچک است که حتی اگر گیمر را با ضعیف ترین بازیکنان گروه بندی کند ، توانایی های بالای او می تواند نجات دهنده همه باشد. از آنجا که فال گایز تمام مسابقات چند نفره را در نظر می گیرد ، بنابراین هر شخص باید پویایی خود را بر روی نتایج مسابقات گروهی افزایش دهد. از آنجا که در شرایط فعلی ، به اندازه برخی از مینی بازی های رقابتی Fall Guys: Ultimate Knockout ، برخی از آنها نامتعادل و متوسط ​​به نظر می رسند.


دانلود بازی فال گیز از استیم:

لینک دانلود



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


کالای خاصی لازم داری ولی پیداش نمیکنی؟؟ بسپرش به ما کالای خاصی لازم داری ولی پیداش نمیکنی؟؟ بسپرش به ما مشاهده