خرید از سراسر دنیا


» نقد و بررسی بازی Mafia II Definitive Edition

نقد و بررسی بازی Mafia II Definitive Edition

معرفی ریمستر بازی مافیا دو نسخه ریمیستر شده


سری Mafia از آن دسته بازی هایی است که واقعاً محبوبیت بالایی در بین گیمرها دارد. اولین نسخه از این سری یک بازی واقعاً شگفت انگیز بود که یک داستان گانگستری با محوریت تامی آنجلو را به بازیکنان ارائه می داد و هنوز هم مراحل فوق العاده متنوع و جذاب آن در ذهن مخاطبان به یادگار مانده است.

نسخه دوم بازی مافیا که در سال 2010 منتشر شد ، به اندازه نسخه اول جادویی و بی عیب و نقص نبود ، اما با این وجود داستان خوب ، شخصیت های دوست داشتنی و ماموریت هایی با تنوع قابل قبول را به ما ارائه داد. درست است که تعریف بازی از یک تجربه جهان باز با آنچه که امروز با بازی های امروزی داریم متفاوت بود و شاید حتی بتوان گفت Mafia 2 بیشتر از یک بازی ماجراجویی که فقط در یک شهر نسبتاً بزرگ تمام نقایص Mafia 2 نیز اثری محبوب و دوست داشتنی است.


آخرین نسخه از مجموعه مافیا بازی Mafia 3 بود که در سال 2016 منتشر شد و با واکنش های مختلف طرفداران روبرو شد. حالا یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای طرفداران این مجموعه معرفی سه گانه آن بود که اکنون ریمستر Mafia 2 و نسخه کامل Mafia 3 در دسترس است و در ماه آگوست شاهد انتشار نسخه بازسازی شده خواهیم بود. Mafia 1. درست است ، این ممکن است مورد انتظارترین بازسازی این سه گانه باشد ، اما با زومجی همراه باشید تا ببینیم آیا تا زمان انتشار آن نمی توانیم از تجربه Remaster Mafia 2 لذت ببریم:

هر زمان که با یک ریمستر طرف هستیم ، به این معنی است که انتظارات ما باید محدود به بهبودهای بصری و بعضاً صوتی باشد و دیگر خبری از تغییراتی مانند گیم پلی یا مواردی از این دست نیست ، دقیقاً همان اتفاقی که برای ریمستر Mafia 2 افتاد . اما قبل از اینکه به کیفیت این پیشرفت ها بپردازیم ، بهتر است کمی بیشتر با بازی آشنا شویم تا افرادی که قبلاً فرصتی برای تجربه بازی Mafia 2 اصلی نداشته اند ، تصور کلی از آن داشته باشند . داستان بازی از آنجا آغاز می شود که ویتو اسکالتا و جو در یک مأموریت هستند و در این بین ویتو دستگیر می شود. دستگیری که مجازات آن اخراج است. پس از مرحله مقدماتی که فضای جنگی دارد ، به شهر Empire Bay برمی گردیم ، آنجا جو زمستانی و برفی به آن فضای خاص و جذابی بخشیده است. از همان ابتدا ، بازی ناخن های داستانی خود را برمی دارد ، شخصیت اصلی ویتو یا شخصیت های دیگر بازی ، از جو گرفته تا اعضای گروه های مافیایی که با آنها کار می کنیم ، در راس آنها قرار دارد. همچنین ، روایت کلی Mafia 2 و وقایع آن مطمئناً به عنوان یک بازی با فضای گانگستری و مافیایی ، حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ پیچ و تاب های جالبی که در داستان بازی تجربه می کنیم و بعضاً ما را بسیار غافلگیر می کند و یا کل داستان بازی به گونه ای است که اگر طرفدار کارهای با یک داستان منسجم و خوب باشید ، شما را درگیر مافیا می کنند 2 تا پایان.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


گیم پلی بازی مافیا 2

Mafia 2 از نظر گیم پلی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشت؛ درست است که همیشه نسبت به نسخه اول انتقاداتی به آن وارد می شد و به نوعی بازی تا حدودی تحت الشعاع تجربه شگفت انگیز قسمت اول قرار گرفت ، اما بازهم انصاف نیست که گیم پلی Mafia 2 را ضعیف بنامیم. تنوع مراحل بازی قابل قبول است و از طرف دیگر ، در آخرین ساعات شب ، شما در حال دفن جسدی هستید و پس از گوش دادن به موسیقی شگفت انگیز ، در راه خانه و سایر مراحل از آن لذت می برید ، شما در پشت کامیون سیگار می فروشید. به نظر می رسد که پیروی از این کار ساده منجر به راه اندازی حمام خون می شود! اگرچه دنیای بازی جزئیات و فعالیت های جانبی خاصی برای ارائه ندارد ، اما از نظر طراحی خوب و حتی مسافت های طولانی است که به لطف سیستم قابل قبول رانندگی ماشین های قدیمی و برخی از جزئیات واقع بینانه مانند نیاز به حفظ محدودیت سرعت و مواردی از این قبیل کسل کننده نیست.

تلفیق تمام این مراحل نسبتاً متنوع با مکانیک بازی خوب خوب و البته یک داستان جالب ، نسخه اصلی Mafia 2 را به اثری تبدیل کرد که قطعاً ارزش تجربه آن را داشت. اما سوال اصلی ما در این بررسی این است که چگونه آن بازی دوست داشتنی از نو ساخته شده و در دسترس کاربران سیستم عامل های فعلی قرار گرفته است. پاسخ ساده و کوتاه به این س couldال می تواند این باشد که Mafia II: Definitive Edition بدون شک نه بهترین ریمستری است که تاکنون تجربه کرده اید و نه بدترین آن هاست! بازی به گونه ای بهبود نیافته است که ما از پیشرفت آن متعجب شویم و همچنین آنقدر بد نیست که نتوانیم هیچ پیشرفتی در آن نسبت به نسخه اصلی مشاهده کنیم. از همان دقایق ابتدایی یک شب برفی در یک ماشین جوی ، محیط های Empire B در مقابل شما ظاهر می شوند ، شما می توانید به وضوح پیشرفت های بازی را در مناطقی مانند نور و سایه زدن مشاهده کنید. انعکاس چراغ های شهر در سطح اتومبیل ها و حتی محیط ها باعث جذابیت بیشتر فضای اصلی شده است. اغراق نیست اگر بگوییم Mafia 2 Remaster بیشترین پیشرفت را در نورپردازی داشته و سازندگان به نوعی از این به عنوان تکنیکی برای مدرن جلوه دادن بازی استفاده کرده اند که تا حد زیادی جواب داده است.


البته از طرف دیگر برخی از جنبه های بازی می توانست بسیار بهتر باشد. به عنوان مثال ، بهبود کیفیت کلی بافت ها و همچنین انیمیشن ها می تواند بسیار بیشتر و بهتر باشد ، و حتی لازم نیست خیلی مراقب باشید تا نقاط ضعف قابل توجه آنها را ببینید. اینها دلایلی است که ما می توانیم بگوییم Mafia 2 remaster وارد موقعیت ریمسترهای درجه یک و باکیفیت نمی شود و رویکرد بیشتر توسعه دهندگان داشتن درگاه بازی در سیستم عامل های امروزی و با بهبود مواردی مانند این بوده است. نور ، سایه و حالت ، مجموعه ای از جلوه های بصری مختلف را به آن اضافه کنید تا فضای بازی معاصر و صیقلی به بازی ببخشد. تصمیمی که تا حدودی کاملاً راضی کننده است ، خصوصاً وقتی در حال رانندگی در سطح شهر هستید و یا مشغول فعالیت هایی هستید که از جزئیات منحرف می شوند ، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به هیچ وجه دوست ندارید بازی هایی با گرافیک متوسط ​​و معمولی انجام دهید. ، با کمی توجه به جزئیات ، می توانید اشکالات مختلف بازی را بدست آورید!

نکته مهم دیگری که باید در مورد Mafia 2 Remaster بدانید بحث مشکلات فنی و باگ های بازی است. بررسی زومجی براساس نسخه رایانه شخصی است که اگرچه در طول تجربه بازی با مشکلاتی مانند خرابی یک یا دو بار مواجه شد و هر از گاهی شاهد یک سری اشکال جزئی تصویر بودیم ، اما از جنبه های دیگر مانند نرخ فریم ثبات یا اشکالات ما هیچ مشکلی نداریم که بتواند مانعی جدی برای لذت بردن از بازی باشد. با این حال ، طبق گزارشات ، نسخه کنسولی بازی به ویژه نسخه پلی استیشن 4 از این نظر وضعیت جالبی ندارد و جدا از مواردی حتی افت شدید فریم در برخی قسمت ها ، یک سری تصویری عجیب وجود دارد اشکالات موجود در بازی که حتی اخیراً توسعه دهندگان اعلام کرده اند آنها به دنبال حل این مشکلات هستند. در نتیجه ، اگر قصد خرید بازی روی این کنسول را دارید ، بهتر است این مشکلات را در ذهن داشته باشید.

در مجموع ، بهترین توصیف درباره Mafia Remaster 2 همان توصیف شده در بالا است. ریمستر بازی آنقدر خوب نیست که بتواند به همه توصیه کند ، حتی افرادی که به گرافیک اهمیت می دهند و همچنین ضعیف نیست که بگویید بازی اصلی یا ریمستر تفاوتی ندارد. از طرف دیگر ، این نسخه شامل تمام بسته های الحاقی بازی است و گرچه قیمت 30 دلاری آن در خریدهای مستقل به هیچ وجه ارزان نیست ، اما با توجه به میزان محتوایی که دریافت می کنید ، و به عنوان مثال با توجه به دوره بازی ها ما یک ویدیو هستیم که یک DLC می تواند گرانتر از این قیمت باشد ، نمی تواند غیر منطقی تلقی شود. مخصوصاً اگر نسخه اصلی بازی را از قبل داشته باشید ، Remaster را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در نتیجه ، اگر تا به امروز فرصتی برای تجربه Mafia 2 نداشته اید و به بازی هایی با فضای گانگستری و مافیایی علاقه مند هستید ، بدون شک بازی Mafia 2 remaster بهترین گزینه موجود برای پخش تا زمان عرضه نسخه بازسازی شده Mafia 1 است ، که امیدواریم خاطرات فراموش نشدنی نسخه اصلی را به یادگار بگذارد. زنده.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده