دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی موبایل Call of Duty: Mobile یکی از آن بازیهایی است که مدتها قادر به سرگرمی بازیکنان و نشستن روی دستگاههای موبایل است.


اکتیویژن و نسخه جدید Call of Duty بازگشته اند و این بار شاهد حضور این سری در سیستم عامل های موبایل هستیم. اکتیویژن پیش از این با بازی موبایل Call of Duty: Heroes به این سیستم عامل ها آمده بود ، اما این بازی عملکرد ضعیف و غیرمنتظره ای داشت و مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفت. بنابراین اکتیویژن این بازی را کنار گذاشت و با همکاری Tencent Games یک بازی جدید از سری Call of Duty ساخت. همکاری این دو شرکت منجر به تولید و عرضه بازی موبایل Call of Duty: Mobile شد که مدتی است برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است. این اثر در مدت زمان کوتاهی از انتشار خود توانسته است رکورد پر بارترین بازی موبایل را بشکند و در بیش از 100 میلیون دستگاه بارگیری شود. این بازی اثری در سبک اکشن و شوتر اول شخص است که در آن بازیکنان قسمت های مختلف آنلاین را به صورت چند نفره تجربه می کنند. در این مقاله ، ما قصد داریم نگاهی دقیق به این بازی اندروید و آیفون بیندازیم و ببینیم که آیا Call of Duty: Mobile اخیراً توانسته است به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل شود یا خیر. بنابراین تا پایان این بررسی با ما همراه باشید.


☚  مقاله مشابه : بازی Arrog شما را به یک ماجراجویی بسیار عجیب و مفهومی می کشاند 


مهمترین قسمت بازی کالاف دیوتی موبایل

مهمترین قسمت یک بازی چند نفره آنلاین ، قسمتهای مختلف بازی و گیم پلی آن است که برای سرگرمی بازیکنان باید بسیار متنوع باشد. بازی آیفون Call of Duty: Mobile دارای قسمت های مختلف قابل پخش است که توانسته رضایت بازیکن را جلب کند. در این بازی شاهد قسمت های چند نفره Team Deathmatch، Domination، Search & Destroy و Frontline هستیم که از جمله استاندارد های بازی های چند نفره هستند. این بخشها را می توان در نقشه های معروف و متنوع سری بازی های Call of Duty بازی کرد ، که در آن بازیکنان در دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 به رقابت می پردازند. نقشه های افکت Modern Warfare و Black Ops از جمله نقشه های محبوب Hijacked و Crash به بازی اضافه شده اند. نقشه های بازی برای 10 بازیکن به خوبی طراحی شده اند و بازیکنان رقابت هیجان انگیز و هیجان انگیزی را با یکدیگر تجربه می کنند. بازیکنان در بخش Loadouts بسته به سلیقه خود می توانند اسلحه های خود را انتخاب کرده و اسلحه های مورد نظر خود را در یک بسته ذخیره کنند. در این بین ، رویدادهای مختلفی بصورت هفتگی در بازی برگزار می شود و بازیکن با این کار جوایزی دریافت می کند. همچنین قسمت Multiplayer دارای سرورهای پر از بازیکن است و بازیکنان می توانند بدون مشکل وارد مراحل بازی شوند. ناگفته نماند که در طول بازی ، به دلیل کمبود بازیکن ، ربات ها جای بازیکنان را گرفتند و تیم ها تکمیل شدند ، اما با افزایش بازیکنان در بازی ، تعداد ربات های این بخش کاهش یافته و بازیکنان واقعی بیشتری هستند حاضر در بازی به نظر من ، حضور ربات ها در بازی موبایل Call of Duty: Mobile تجربه بازیکن را مختل نکرده است. این به این دلیل است که زمان انتظار برای تکمیل تیم توسط بازیکن کاهش می یابد. از طرف دیگر سازندگان از هوش مصنوعی برای قرار دادن ربات ها در مراحل بازی بر اساس سطح بازیکنان استفاده می کنند و حتی باعث دردسر بازیکنان می شوند.



مقاله مشابه: اطلاعات زیادی در مورد داستان و گیم پلی The Lord of Rings: Gollum 


بتل رویال

قسمت Battle Royale بازی Call of Duty: Mobile برای موبایل از سطح 7 باز می شود. این بخش ترکیبی از Pubg Mobile و بخش Blackout Call of Duty: Black Ops 4 است. همانطور که بازیکن حالت های مختصر Blackout مانند حضور زامبی ها در این جزیره را با سیستم گیم پلی مشابه Pubg Mobile تجربه می کند. زاویه دوربین در این قسمت را می توان به دو صورت سوم شخص یا اول شخص قرار داد که هر دو عملکرد خوبی دارند. موارد و فضای بازی به خوبی پیاده سازی شده است و بازیکنان می توانند تجربه قابل قبولی از این بخش داشته باشند. البته با مقایسه این بخش با پابجی ، بازی Battle Royale بازی Call of Duty: Mobile دارای نقص هایی است که به نظر می رسد در آینده برطرف خواهد شد. عدم تنوع سلاح و کنترل دقیق دستگاه از مواردی است که می توان به آنها اشاره کرد. البته در این قسمت نیز ربات هایی وجود دارند و بعضی اوقات بازیکنان من بیشتر از این هستند اما به دلایلی که در بالا گفتم من خللی در بازی احساس نکردم. علاوه بر بخش های چند نفره و نبرد رویال Call of Duty: Mobile ، بخش سوم نیز در حال آماده سازی است. طبق اطلاعات منتشر شده ، قسمت Zombies به زودی به این بازی می آید و این بازی را کاملتر از نسخه فعلی می کند.


دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی با لینک زیر:


لینک دانلود




برنامه های رفع کُندی سرعت تلفن
هشت ترفند برای رفع کُندی صددرصد گوشی های اندرویدی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده