ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقد و بررسی فیلم سینمایی میزبان | Host

نقد و بررسی فیلم سینمایی میزبان | Host

نقد فیلم سینمایی HOST در ژانر ترسناک


قابل ستایش است که Rob Savage در اوج بی حوصلگی ، بی حوصلگی ، ناامیدی و تعطیلی بسیاری از کمپانی های فیلم سازی ، در روزهایی که ویروس کرونا بر جهان حاکم بود اقدامات هوشمندانه ای انجام داد و با هزینه بسیار کم فیلم ساخت. فیلم ترسناک میزبان که فقط 56 دقیقه طول دارد و می توان آن را یک فیلم نیمه بلند دانست ، علی رغم همه عجله های موجود در روایت ، کاری وحشتناک و تا حدودی تکان دهنده است.


مقاله مشابه: فیلم سینمایی در انتظار بربرها با بازی جانی دپ


فیلم سینمایی ترسناک میزبان در مورد چند دوست است که طی روزهای قرنطینه کرونا و خانه ، تصمیم می گیرند هر هفته با نرم افزار Zoom (که به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای زمان کرونا تبدیل شد) ملاقات کنند. آنها که از گفتگوهای روزمره خسته شده اند ، تصمیم می گیرند یک میهمان ناخوانده را به جلسه خود دعوت کنند. نام مهمان وی سیلان (با بازی سیلان باکستر) است که ادعا می کند با دنیای ارواح و شیاطین در ارتباط است و از افراد دیگر می خواهد در این مدت کوتاه از طریق نرم افزار Zoom با ارواح ارتباط برقرار کنند. شخصیت ها در ابتدا مسئله را جدی نمی گیرند و یکی از شخصیت ها به نام جما (با بازی جام مور) برای جذابیت فضای سنگین (که بعداً به کابوس تبدیل می شود) دروغ می گوید ؛ چه کسی در گذشته با شبح دوستی که خود را در خوابگاه مدرسه به دار آویخته است بوده است. وقتی سیلان فهمید که سخنان او دروغی بیش نبوده است ، ابراز می کند که ارواح از این دروغ عصبانی هستند و برای خلاص شدن از طلسم باید از آنها عذرخواهی کنند. قطع ارتباط با سلین باعث گیج شدن شخصیت ها می شود که ناگهان آنها را در حالت وحشت و تنش قرار می دهد.


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

فرم میزبان شباهت زیادی به فیلم های Unfriended و The Blair Witch Project دارد. هر دو فیلم ژانر فرعی را در ژانر ترسناک ایجاد کردند که اکنون به آن ژانر یافت شده فیلم Footage Horror یا اصطلاحاً ژانر ویدیویی گفته می شود که در فارسی وجود دارد. پروژه بلر ویچ ، خالق این ژانر ، در زمان اکران مورد استقبال بسیاری از طرفداران ترس قرار گرفت و با بودجه بسیار اندک ، فروش این فیلم بیش از 200 میلیون دلار بود. ترس واقعی ، قرار دادن شخصیت های داستان در صحنه های کاملا واقعی و فیلم های براق ، ترس مخاطب را دو چندان کرد. دوست نداشتن ، که به نظر می رسد منبع اصلی الهام برای هاست بوده است ، در مورد برخی از افراد است که مانند فیلم با مرگ غم انگیز یک نیروی مافوق طبیعی روبرو می شوند.


به نظر می رسد دوست نداشتن منبع اصلی الهام بخش برای هاست باشد و حدود چند نفر مانند یکی از فیلم ها به دلیل ورود غیرمنتظره قدرت های خارق العاده با مرگ دلخراشی روبرو می شوند. "دوست غیرمترقبه" بسیار کم تحسین شد ، اما قسمت دوم فیلم بر فضای مخرب "Unfriended: Dark Web" تأکید کرد و مورد ستایش بیشتری قرار گرفت. البته بهتر است "جستجوی فیلم ها" را ذکر کنید. قالب آن بسیار شبیه به دو فیلم فوق الذکر است اما فضای فیلم هیجان انگیز و پر از ماجراجویی است. جستجو یکی از بهترین عناوین مستقل در دهه گذشته است.


مقاله مشابه: فیلم سینمایی چاقوها بیرون Knives-Out


راب سویج (Rob Swage) یک فیلمساز آینده نگر است ، فیلم کوتاه او "نمک و ریسمان" (نمک و ریسمان) استعداد فیلم او را به خوبی نشان می دهد ، اما مجری داستان منسجمی ندارد. می توانم بگویم که هیچ فیلمنامه واحدی وجود ندارد ، فقط Swage از برخی طرح ها و ایده ها برای ایجاد موقعیت های وحشتناک در فیلم استفاده کرده است. حتی احساس کردم گفتگوی شخصیت به صورت فی البداهه است. این شخصیت زمینه خاصی ندارد و همچنین جزئیات زندگی او را در قاب تصویر "بزرگنمایی شده" نشان نمی دهد. تنها شخصیت آلن (با بازی آلن امریس) عروسک به ظاهر ملعون را در ابتدای فیلم توضیح می دهد ، اما کمک زیادی به داستان نمی کند. هدف سوگ سو to استفاده كاملاً از موضع شبه قیامت كرونا است تا مخاطب را به یك وضعیت وحشتناك برساند و باید بگویم كه این موفقیت آمیز بوده است. اگرچه اوضاع گاهی قابل پیش بینی است ، اما فضای واقع گرایانه و واکنش طبیعی بازیگران در برابر اتفاقات غیرطبیعی باعث می شود مخاطب در مانیتور کامپیوتر احساس ترس و وحشت کند. البته Swage همچنین نگاهی انتقادی و ابزاری به نرم افزار Zoom دارد که خرد او را در گرفتن فضای تشنجی فیلم به مخاطب منتقل می کند.


مقاله مشابه: معرفی و بررسی فیلم سینمایی پروژه قدرت آخرین ساخته شبکه نت فلیکس


در نتیجه ، فیلم نیمه بلند میزبان ارزش تماشای آن را دارد. البته اگر تنها هدف شما برقراری ارتباط با وحشت کار باشد ، فیلم فاقد داستان منسجمی است. مهمترین چیز این است که Swage در مدت زمان کوتاهی با تیم قرنطینه کار کرد تا یک فیلم کم هزینه تولید کند ، اما قرنطینه شد اما مجری برنامه به تدریج حتی در نظر مخاطبان به یک اثر فراموش شده تبدیل شد. برنامه کاری محفوظ نیست.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده