خرید از سراسر دنیا


» نقد و بررسی بازی Marvel's Avengers

نقد و بررسی بازی Marvel's Avengers

داستان بازی Marvel's Avengers با معرفی شخصیت کمالا خان یا خانم مارول در کودکی آغاز می شود ، جایی که او در یک مسابقه قصه گویی برای جشنواره سالانه انتقام جویان برنده می شود و برای مسابقه نهایی ، مانند همه ، به همراه پدرش وارد عرشه کشتی قهرمانان می شود. انتظار دارد همه چیز خوب پیش نرود و با توجه به حواس پرتی انتقام جویان ، گروه عجیبی به سرپرستی TaskMaster منفجر شده و شهر اطراف جشن را نابود می کند. به دنبال این وقایع ، کاپیتان آمریکا کشته می شود (یا معلوم است که معلوم است) ، و موجی از انفجارهای ناشناخته و نیرومند سوخت کشتی برخی از افراد را تغییر می دهد و به آنها قدرت های فوق طبیعی مخرب و متفاوت می دهد.


 معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل


با توجه به اینکه گروه انتقام جویان در راس اتهامات قرار دارند ، این گروه فعالیت خود را متوقف کرده و هر یک از اعضای آن ناپدید می شوند. حالا داستان بازی پنج سال پس از این اتفاقات روایت می شود ، زمانی که کمالا ، پس از فرار از آن حادثه ، قدرت شگفت انگیزی پیدا کرده و هنوز هم به گروه انتقام جویان و بی گناهی آنها اعتقاد دارد و راهی برای یافتن همه اعضای این گروه و دوباره شکل می گیرد.


داستان بازی Marvel's Avengers به طور کلی و واقع گرایانه بسیار کلیشه ای و واقع گرایانه است و چند داستان پیچیده و رویدادی به بهبود آن کمکی نمی کند. سقوط یک نیروی خوب و ظهور یک شرکت کاملا شیطانی و کمیک مانند که درک ایده وجود آن در دنیای واقعی غیرممکن است نیز بسیار قدیمی است و در همان ژانر بازی های ابرقهرمانی در دهه های گذشته ، مثالهای زیادی وجود دارد. ما دیده ایم و این عنصر از سیاست کلی بازی و نحوه ساخت آن را کاملاً واضح و قابل پیش بینی کرده است. شخصیت کامالا نقش اتصال اعضای عزیز این گروه را دارد و قرار است شخصیت اصلی و نماینده عاشقان این جهان و اعضای آن باشد. تاکنون هیچ کس نتوانسته است راه حل کامل ارسال کند ، که چیز عجیبی نیست. شخصیت ها دقیقاً همان کاری را نشان می دهند که طرفداران مارول و سازندگان این بازی انجام می دهند ، عاشقانی که بدون شک به آنها اعتقاد دارند و عاشق همه چیزهایی هستند که تحت این دنیا ارائه شده اند و هرگز تسلیم نمی شوند. آنها نمی کنند. درست یا غلط بودن با این نوع نگاه را به شما واگذار می کنیم ، اما به طور کلی شخصیت کمالا بیش از حد غیر واقعی و مصنوعی است و شیوایی و طعم بیش از حد آن به دوست داشتنی بودن آن کمک نمی کند. بقیه گروه نیز شخصیت های معمولی و مورد انتظار خود را ارائه می دهند و شاید بهترین آنها بروس بنر و تونی استارک باشد که با توجه به دوبلورهای آنها Troy Baker و Nolan North به ترتیب انتظار می رفت.


معرفی و آشنایی با بازی Death Stranding


کیفیت کلی ظاهر بازی Marvel's Avengers شاید بیشترین افت و خیزهایی باشد که من در این نسل از بازی ها دیده ام. نور و بافت های محیطی اغلب بسیار خوب و چشم نواز هستند و چهره شخصیت ها بدون توجه به انتخاب مدل های نه چندان مناسب برای شخصیت ها ، خوب و راضی کننده است ، اما بی ثباتی در هر یک از این موارد بسیار آزار دهنده است.


محیط های بازی Marvel's Avengers خیلی بزرگ نیستند و اگر گام های کاملاً خطی و Tomb Raider / Uncharted را در نظر بگیریم ، در نهایت با فضاهای تقریباً باز و جعبه ماسه مانند روبرو خواهیم شد که به طور کلی انتظارات بیشتری از کیفیت بازی داریم و گرافیک آن انیمیشن ها نیز کاملاً دو طرفه هستند ، در نبردها و صحنه های اکشن تقریباً راضی کننده و قابل قبول هستند ، اما وقتی صحبت از کنترل شخصیت ها می شود ، نسل قبلی آزار دهنده است که به طور کلی عجیب است ، زیرا این مشکل توسط استودیوی CD حل می شود. بازی های Tomb Raider در این نسل خاص خود را نداشتند و کنترل شخصیت لارا در آن بسیار روان و لذت بخش بود ، شاید تنوع شخصیت های مختلف با فیزیک متفاوت باعث این ناهمگنی شده باشد.


مورد بعدی که باید به آن توجه کنید ، استفاده بیش از حد از Motion Blur در بازی است ، کوچکترین لرزش دوربین بقیه محیط را به جز شخصیت تحت کنترل شما کاملاً تاری می کند و این مشکل در هنگام دعوا و شلوغی بسیار آزار دهنده و ناراحت کننده است. و صحنه های جذاب. این اتفاق می افتد و اگر مثل من به طور كلی از این تأثیر در همه بازی ها متنفر باشید ، باعث سردرد و سرگیجه می شود. در تنظیمات بازی گزینه ای برای غیرفعال کردن آن وجود نداشت و با توجه به شرایط کلی بازی ، فکر نمی کنم در آینده اضافه شود.


اشکالات ، رها کردن فریم ها در هنگام نبردهای شلوغ و گاه خرابی های مختلف نیز بازی را فرا گرفته است. به عنوان مثال ، در همان ابتدای بازی ، وقتی هالک از یک هلی کوپتر بر روی زمین فرود می آید ، بازی کاملاً متوقف شده و پس از پخش آخرین صدای برخورد ، راهی دیگر وجود ندارد. بسته شدن بازی و بازگشایی آن پس از پرش با شخصیت Kamala و موفقیت کامل آن ، برای بازیکن یا دوباره در ماجراجویی بازی باقی نمی ماند ، اما موتور فیزیک بازی بدنه سکو را تشخیص نداد و باعث سقوط پرش شد و تکرار کنید. در زمان نگارش این نسخه ، بروزرسانی 93 مگابایتی برای بازی منتشر شد که بعلت کوچک بودن آن بعید است بتواند همه این مشکلات را برطرف کند و باید در آینده منتظر بروزرسانی بزرگتر و کارآمدتر باشیم.


شاید پیش بینی شده ترین قسمت این بازی و در عین حال ناامید کننده ترین و ضعیف ترین قسمت گیم پلی. وقتی دو استودیو مانند Eidos Montreal و Crystal Dynamics برای ساخت یک بازی با هم کار می کنند ، انتظارات شما فقط در این بخش و آن قسمت بسیار زیاد خواهد شد ، استودیوهای Deus Ex: Mankind Divided و Rise Of Tomb Raider در این They have دارای نسل هایی بودند و هر دو آنها با لذت ترین قسمت از گیم پلی بوده اند. قابل درک است که بازی Avengers-centric و طیف وسیعی از مخاطبان آن از طیف های مختلف زندگی ، ممکن است برخی از آنها علاقه زیادی به دنیای بازی نداشته باشند و فقط برای تجربه یک ماجراجویی دیگر با محوریت شخصیت های این گروه به آن مراجعه کنند ، نباید پیچیده و پر از گیم پلی باشد. این جزئیات مانند Deus Ex دارد ، اما این میزان تیرگی و به طرز عجیبی بودن از دو نسل قبلی نیز غیرقابل تحمل است.


معرفی ریمستر بازی مافیا دو نسخه ریمیستر شده



برای هر شخصیت و هر قهرمان یک لیست طولانی و متنوع از به روز رسانی ها و مهارت ها و سایر تجهیزات بصری و غیر بصری وجود دارد ، اما هسته اصلی بازی اونجرز و کل آن بر اساس همان جمعیتی است که علاقه چندانی به دنیای بازی به عنوان آنها. همچنین تجربه جذاب و دشواری نداشته باشید.

بازی اونجرز ترکیبی از قسمت های مختلف God Of War ، Destiny و Tomb Raider / Uncharted است. سیستم آنلاین و چند نفره آن ، به ویژه در هسته اصلی بازی اونجرز، کاملاً از بازی هایی مانند Destiny گرفته شده و قرار است شما را برای سالهای طولانی ادامه دهد. سیستم جنگی نیز شباهت انکار ناپذیری با God Of War در این نسل دارد. و بیشترین شباهت را با آن بازی می توان در شخصیت های تور و کاپیتان آمریکا یافت که با توجه به یکسان بودن طراح اصلی نبردها در دو بازی مورد انتظار و واضح بود. بخشهای ماجراجویی و مراحل خطی مدیون بازی قبلی استودیو است که شامل پرش و جستجو در محیط و برخی از معماهای نه چندان جالب است.


بازی اونجرز در مبارزه ، همه شخصیت ها ، بدون استثنا ، دارای سه حرکت مشترک ، یک حمله عادی و سریع ، یک حمله قوی و آهسته و در نهایت یک حمله از راه دور هستند. هر سه این حرکات کمابیش دقیقاً با یک انیمیشن کم و بیش متفاوت برای هر شخصیت کاملاً یکسان هستند. همچنین سه مهارت اصلی وجود دارد ، یكی تمركز بر حمله و یكی دیگر بر پشتیبانی و در نهایت یك حمله قوی و مخرب است (؟!). البته سعی شده روحیه هر شخصیت متفاوت باشد و گاهی اوقات تفاوت های جزئی وجود دارد ، اما همه شخصیت ها می توانند دقیقاً با فرمول مثلث مربع (در کنسول های PlayStation) همه دشمنان را از بین ببرند! هنگامی که شما یک بازی آنلاین می سازید و انتظار دارید که بازیکنان مدت طولانی و هر مرحله آن را انجام دهند و با غلبه بر هر دشمنی توسط هر شخصیت ، توانایی ساخت چندین شخصیت مانند انتقام جویان و منحصر به فرد بودن آنها کمی غیرممکن و غیر منتظره است. اما اگر بازی بر ارائه تجربه جذاب و متفاوت تک نفره متمرکز باشد ، می توان انتظار داشت که با ارائه مراحل مختلف به شخصیت های خاص ، قهرمانان متفاوت و منحصر به فردی داشته باشیم.



هر شخصیت ، صرف نظر از لیست توانایی ها و ارتقا مختلف ، دارای دو بخش Gear و Cosmetic است که به وضوح یکی است که کاملا متفاوت به نظر می رسد و لباس های مختلفی را شامل می شود و دیگری دقیقاً موتور قسمت آنلاین بازی با یک تمرکز زیاد شخصیت های شما دو سطح مختلف دارند ، یکی سطح عمومی شخصیت بازی است و دیگری Gear Level است که به 6 بخش تقسیم می شوند و 4 سطح آنها متفاوت است. این موارد باعث می شود شما در محیط جستجو کنید و بهترین و نادرترین قسمت ها را پیدا کنید تا شخصیت های خود را با آنها قویتر کنید ، اما آیا واقعاً بدون توجه به دشمنان و مراحل چرخش ، باید قوی تر شوید؟


همانطور که گفتم ، هر شخصیت دارای یک لیست طولانی از توانایی های مختلف است که می توانید با گذشت زمان قفل آنها را باز کنید و آنها را بازی کنید ، حملات مختلف و جالبی که به خودی خود بسیار جذاب هستند ، اما در قلب مبارزه تقریبا به آنها نیازی ندارید. او انجام می دهد وقتی چندین ربات مختلف از راه دور و نزدیک شما به شما حمله می کنند و به شما اجازه نمی دهند مثلاً چهار مربع و دو مثلث پشت سر هم بزنید و از همه طرف به شما ضربه می خورد ، همان سه توانایی عادی و دکمه آنها به کمک شما می آیند و اگرچه تنوع دشمنان چندان بد نیست ، اما برای مقابله با آنها نیازی به مهارت های مختلفی ندارید و می توانید با همان حملات عادی آنها را از بین ببرید.

از طرف دیگر طراحی مراحل بسیار نوستالژیک است ، شما باید بپرسید چگونه؟ دلیل آن واضح است ، زیرا آنها شما را دقیقاً به دو نسل قبلی و بازی های ابرقهرمانی کنسول PS2 و Xbox اصلی می رسانند. شما وارد یک محیط بزرگ یا کاملاً بسته می شوید ، تعدادی از دشمنان را شکست می دهید ، با حرکت قدرت یا یک دکمه مانعی یا دری را جلوی خود هل می دهید و در حالی که دشمنان اصلی از طریق گسترش مهارت های خود انتظار چند مورد را دارند . روبات ها و انسان ها با اسلحه های لیزری شخصیت هایی مانند هالک و تور را می کشند. شما دوباره همان کار را می کنید. همان روند دقیقاً تا پایان بازی تکرار می شود و چند قدم خطی و کوتاه و ماجراجویی به نجات شما از این چرخه کمک نمی کند.


 داستان و گیم پلی بازی Lord of Rings: Gollum


اگر به طرز عجیبی از این قسمت های تکراری لذت می برید ، پس به قسمت آنلاین و قسمت چند نفره بروید و همین کار را با دوستان خود انجام دهید تا بتوانید لباس یا دنده ای با ارزش را باز کنید. وقتی اعلام شد که تمام DLC ها و شخصیت های جدیدی که در آینده معرفی می شوند رایگان خواهند بود و هیچ Lootbox وجود نخواهد داشت ، انتظار داشتیم Microtransactions پخش کننده را به عنوان دشمن اصلی همراهی کند. پرداخت پول زیاد برای یک بازی 60 دلاری این روزها به امری عادی تبدیل شده است و انتقام جویان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده