خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اکران فیلم The Purge 5 به زمان دیگری موکول شد

اکران فیلم The Purge 5 به زمان دیگری موکول شد

تاریخ اکران فیلم سینمایی The Forever Purge کنسل شد


یونیورسال پیکچرز امروز تاریخ جدید اکران The Forever Purge را در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام کرد. قسمت پنجم و آخر مجموعه فیلم های "پاکسازی" پیش از این قرار بود از 10 ژوئیه سال 2020 به سینماها بیاید ، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، از تقویم نمایش جهانی حذف و به زمان دیگری موکول شد. طبق گفته Collider ، برنامه The Forever Purge اکنون قرار است در تاریخ 9 جولای 2021 (9 ژوئیه 2021) با تاخیر تقریباً یک ساله منتشر شود.


مقاله مشابه : معرفی فیلم کره ای انگل | Parasite 


جیمز دموناکو ، خالق حق رای دادن "پاکسازی" در یک خبر خبری گفت که داستان آمریکایی با انتشار فیلم The Forever Purge با 12 ساعت بی قانونی و آزادی از هر جنایتی در سال به پایان می رسد. Demonaco و Sebastian K. Lamsir از Man In A Tree Studios به همراه جیسون بلوم ، مایکل بی ، برد فولر ، اندرو فرم ، تیم تولید را تشکیل می دهند. لیون رابین ستاره اصلی فیلم است و کارگردانی آن را ادواردو گوت بر عهده دارد.


اولین فیلم The Purge در سال 2013 با نام ایتان هاوک اکران شد. فروش این فیلم 89.3 میلیون دلار بود و این به معنای آغاز یک حق رای دادن است که تاکنون در 4 فیلم 456.8 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.


زیر مجموعه Purge نیز در سال 2018 از شبکه USA ساخته و پخش شد. فصل اول این سریال که در ده قسمت تولید شد ، چنان موفقیت آمیز بود که شبکه را به ساخت فصل دوم ترغیب کرد. فصل دوم The Purge اما به محبوبیت فصل اول نرسید و شاهد کاهش 50 درصدی بینندگان بود و سپس شبکه USA تصمیم گرفت تولید فصل های بعدی را لغو کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده