خرید از سراسر دنیا


» معرفی و بررسی بازی ارباب جنگ

معرفی و بررسی بازی ارباب جنگ

بازی ارباب جنگ که جدیدترین ساخته استودیوی بازی سازی Cocoon است ، عنوانی سبک مبارزه ای است که به نوبه خود برای تلفن های همراه اندرویدی منتشر شده است و در این متن قصد داریم نگاهی به آن بیندازیم تا ببینیم بازی ارباب جنگ دارای چه ویژگی هایی است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند.


مقاله مشابه:معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل


اولین کاری که باید به محض ورود به بازی انجام دهید انتخاب شخصیت است. شما باید یکی از 4 کاراکتر را انتخاب کنید و تنها تفاوت در شکل ظاهری آنهاست و باید بدون هیچ پیش زمینه ای این انتخاب را انجام دهید و سپس وارد قسمت آموزشی شوید. هسته اصلی گیم پلی Lord of War تیراندازی و حرکت است. سلاح شما و مخالفان شما در Battlefield تانک هستند که به سه دسته تهاجمی ، دفاعی و استراتژیک تقسیم می شوند. همانطور که از نام آن پیداست ، تانک های گروه دفاعی قدرت مقاومت در برابر ضربات سنگین را دارند و به شدت آسیب می بینند و تانک های تهاجمی قدرت تخریب بالایی دارند و برای سبک تهاجمی مناسب هستند و تانک های استراتژیک سبک و مناسب برای حرکات سریع هستند. و تغییر موقعیت در وسط نبرد.


اما مبارزات بازی چگونه است؟ هر مبارزه شامل دو قسمت است ، نوبت به حرکت و نوبت به شلیک است. در هنگام شلیک ، تانک و حریف شما این فرصت را دارند که موقعیت خود را تغییر دهند و در موقعیت خود قرار بگیرند تا از آسیب شلیک در امان بمانند و هنگامی که زمان شلیک فرا می رسد ، می توانید با همان هدف مکانیکی هدف قرار دهید که بیش از همه توسط ما با بازی Angry Birds آشنا شدیم ، به سمت حریف شلیک کنیم. تیرهای متنوعی که می توانید استفاده کنید نیز خوب است و در ابتدای بازی تعداد زیادی از آنها در اختیار شما قرار می گیرد تا با انواع مختلف آن آشنا شوید.


مقاله مشابه: بررسی بازی فال گیز به همراه لینک دانلود بازی فال گیز


پس از نبردها ، بیشتر وقت خود را در منوی بازی خواهید گذراند. منویی که می توانید بخشهایی مانند من و گاراژ مخزن را ایجاد کنید و با ایجاد هر یک از این بخشها می توانید وارد قسمت مربوطه شوید. در گاراژ ، می توانید تانک خود را برای نبرد بعدی انتخاب کنید یا آن را ارتقا دهید ، و از طریق معدن می توانید منابع مورد نیاز برای ارتقا و خرید اقلام موجود در فروشگاه درون بازی را بدست آورید.


بازی ارباب جنگ رایگان است ، این بدان معنی است که ما باید خود را برای حضور قدرتمند جعبه های قرعه کشی و حمله مداوم به فروشگاه آماده کنیم! من شخصاً وقت زیادی را در فروشگاه بازی تلف نکردم زیرا با گذشت زمان بیشتر وسایل مورد نظرم را به دست آوردم و از این نظر ، این ممکن است انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نمی خواهند اینقدر برای یک بازی رایگان هزینه کنند.

این بازی یک عنوان آنلاین است ، به این معنی که شما می توانید تمام وقت خود را صرف مبارزه با افراد واقعی کنید ، و هیچ نبرد از قبل برنامه ریزی شده ای وجود ندارد.


در بازی ارباب جنگ انتظار داستان خاصی می رفت که وجود ندارد ، با این تفاوت که شما باید در نقش یک صلح طلب به جنگ انسانهای بد بروید و در این قسمت شاهد فراز و فرودهای زیادی نیستیم. با این حال ، عدم استفاده از دیالوگ های متنی طولانی و واگذاری روایت این بخش به صحبت شخصیت ها تصمیم خوبی بود که باعث گوش دادن به گفتگوهای شخصیت های داستان می شود. برخلاف آنچه آنها می گویند ، رفتار آنها طراحی هنری عجیبی دارد و بیشتر شبیه یک بازی Steam Punk آمریکایی هستند ، برای شما نباید خسته کننده باشد.


داستان و گیم پلی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده