بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» مشخصات ،قیمت و زمان عرضه آیپد ایر 2020 اپل به بازار

مشخصات ،قیمت و زمان عرضه آیپد ایر 2020 اپل به بازار

اپل آیپد ایر 2020 ، ویژگی ها ، قیمت و تاریخ عرضه به بازار


آیپد ایر 2020 یا به عبارتی آیپد ایر جدید اپل با طرحی شبیه به آیپد پرو ، صفحه نمایش بزرگتر 10.9 اینچی ، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و تاچ آیدی نسل جدید رونمایی شد.


اپل در قالب ویدئویی از دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینو رونمایی کرد و از iPod 2020 در انواع مدل ها و رنگ ها با نمایشگر Retina در کنار Apple Watch Series 6 رونمایی شد و قرار است یک ماه دیگر (اکتبر 99) برگزار شود. ) در به بازار عرضه شود.

مرتبط:آموزش صفر تا صد آیفون

از ویژگی های این آیپد مجهز بودن آن به پردازنده A14 Bionic است که سریعترین پردازنده فعلی اپل است.

در مراسم رونمایی ، Greg Joswiak ، مدیر ارشد بازاریابی اپل ، گفت که iPad ویژگی های عملکرد حرفه ای ارزان قیمت را ارائه می دهد. اپل امسال نیز آیپد پرو خود را به روز کرد و همچنین آیپد نسل هشتم را نیز معرفی کرد. iPad Air به طور سنتی یک تبلت iPad ارزان تر است ، اما اپل اصرار دارد که اکنون با PadOS 14 (که به طور پیش فرض روی iPad است) بسیار قدرتمند است.



IPad Air در رنگ های مختلف

iPad Air 2020 در یک طرح باریک و سبک در پنج رنگ نقره ای ، خاکستری تیره ، رزگلد ، سبز و آبی آسمانی در دسترس است. این صفحه نمایش کل قسمت جلوی iPad را پوشانده و یک صفحه نمایش 10.9 اینچی Retina مایع است که به گفته اپل 3.8 میلیون پیکسل و فناوری های پردازش تصویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد. صفحه iPad Pro دارای پوشش ضد انعکاسی است و از نسل جدید Touch ID برای سیستم اثر انگشت استفاده می کند که بسیار سریعتر ، آسان تر و ایمن تر است.


iPad Air 2020 از صفحه کلید Magic (نسل جدید صفحه کلید که اپل همزمان با iPad Pro جدید معرفی کرد) و همچنین پوشش Smart Folio جدید پشتیبانی می کند. قلم اپل همچنین می تواند در این iPad استفاده شود.


IPad OS 14 در iPad Air

اپل این آیپد جدید را با سیستم عامل جدید iPad OS 14 روانه بازار کرده است. این نسخه جدید از سیستم عامل iPad قرار است امروز چهارشنبه 18 اکتبر برای همه کاربران iPad منتشر شود.

اپل پیشرفت های چشمگیری در این سیستم عامل جدید داده ایجاد کرده است ، از جمله در تماس های حضوری ، اتصال Siri ، جستجوی فایل ، موقعیت مکانی و اطلاعات.

همچنین نوار کناری جدیدی برای بسیاری از برنامه ها از جمله عکس و فایل ارائه می دهد.


سازگار با محیط زیست

چند سالی است که اپل بر سازگاری با محیط زیست محصولات خود تأکید می کند و iPad Air محصولی است که هدف آن حذف کربن از محصولاتش تا سال 2030 است.


مرتبط: آموزش نصب آی او اس 14 و آیپد او اس 14 بر روی دستگاه های سازگار


IPad Air 2020 از 100٪ آلومینیوم قابل بازیافت ساخته شده است. از هیچ ماده مضر در ساخت iPad Air استفاده نشده است و از آن از تار فیبر استفاده شده است که خود ماده ای بازیافتی است.


iPad های مختلف اپل

IPad Air جدیدترین iPad این شرکت است. خوب است بدانید که این iPad دارای iPad Pro ، نسل 8 iPad و iPad mini نیز است.


قیمت و محصولات جانبی IPad Air 2020

IPad Air 2020 یک ماه دیگر در دسترس خواهد بود (اکتبر 1999) اپل گفته است که قیمت ارزان ترین مدل iPad Air که فقط به WiFi مجهز است 599 و نسخه مجهز به WiFi + سیم کارت 729 دلار است.


بسته به ظرفیت ، این قیمت ها تغییر می کند. iPad Air در دو نسخه 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی ارائه می شود و در پنج رنگ مختلف ارائه می شود.

قیمت Apple Pen (نسل دوم) که باید جداگانه خریداری شود 129 دلار است و با iPad کار می کند.


آیپد ایر 2020 همچنین می تواند با صفحه کلید Magic 299 دلار و صفحه کلید هوشمند جداگانه 179 دلاری Folio کار کند. همچنین Smart Folios با قیمت 79 دلار در رنگ های سیاه ، سفید و سه رنگ جدید نارنجی ، سبز قبرس ، مرکبات صورتی عرضه شده.

ویجت های(ابزارک های) جدید گوگل برای IOS 14 

اپل همچنین گفت که برای مدت محدودی همه کسانی که iPad ، iPhone ، Apple TV و Mac یا iPod Touch جدید را خریداری می کنند می توانند به مدت یک سال از سرویس Apple TV Plus به صورت رایگان استفاده کنند.



برنامه های رفع کُندی سرعت تلفن
هشت ترفند برای رفع کُندی صددرصد گوشی های اندرویدی




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده